Ja nu weten we het wel.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Kevin Hofland is een lege huls. Bijzonder oppervlakkig.
Een echt gevoelsmens.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Kevin Hofland is een lege huls. Bijzonder oppervlakkig.
Maar dat speelt in de analyse van de mens Hofland hier geen rol.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Advocaat van de duivel: Ultee is ook maar een engnekje.
Toch wil ik het even aanstippen.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat speelt in de analyse van de mens Hofland hier geen rol.
Begrijpelijk. Ik val Ultee niet zo aan omdat het een trainer met een a-typische achtergrond is en waar we meer van zouden moeten hebben, maar zijn uitbarstingen doen me vermoeden dat hij van zichzelf weet dat hij een geweldige trainer is; wat dan op zijn pad komt als obstakel wordt met alleen maar woede en agressie benaderd.quote:
Het Hofland gedoe en eigenlijk slechts een pion zijn van een Turkse investeerder maakt het natuurlijk ook niet echt heel prettig werken. Het gaat nu opnieuw over allemaal randzaken en niet de knappe plaats waarop ze staan.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik val Ultee niet zo aan omdat het een trainer met een a-typische achtergrond is en waar we meer van zouden moeten hebben, maar zijn uitbarstingen doen me vermoeden dat hij van zichzelf weet dat hij een geweldige trainer is; wat dan op zijn pad komt als obstakel wordt met alleen maar woede en agressie benaderd.
Is Niel Pietersen alweer zijn vriendje Ultee aan het verdedigen?quote:Op zondag 14 maart 2021 10:31 schreef Zipportal het volgende:
Even de naam Kevin Hofland door Twitter halen.
Ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |