Is dit niet gevaarlijk voor baby's, als zo'n kleintje zich omdraait en dan zo'n kap om die fragiele hoofdjes, dit kan toch niet goed zijn?quote:Op zondag 20 september 2020 13:43 schreef Sponsje88 het volgende:
De nieuwe generatie gaat echt ziek in de hoofd worden.
https://twitter.com/denisdriver3/status/1307330667366227968
Ze kunnen op die leeftijd nog niet omdraaienquote:Op zondag 20 september 2020 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Is dit niet gevaarlijk voor baby's, als zo'n kleintje zich omdraait en dan zo'n kap om die fragiele hoofdjes, dit kan toch niet goed zijn?
Dat wel, ben het met je eens. Kan volgens mij niet echt gezond zijn.quote:Op zondag 20 september 2020 19:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Baby's zijn iig beweeglijk of ze moeten een baby inbakeren wat ik best zielig vind. Lijkt mij niet echt goed voor een baby zo'n plastic kap op.
Ik vind het kindermishandeling. Kan niet goed zijn voor de psyche.quote:Op zondag 20 september 2020 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Van 5 maanden terug, Bangkok ik blijf het afschuwelijk vinden.
Inderdaad, baby's hebben knuffels en huidcontact nodig allemaal erg belangrijk voor de ontwikkeling.quote:Op zondag 20 september 2020 19:39 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik vind het kindermishandeling. Kan niet goed zijn voor de psyche.
Zit Gates hier achter?quote:Op zondag 20 september 2020 19:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad, baby's hebben knuffels en huidcontact nodig allemaal erg belangrijk voor de ontwikkeling.
Integendeel; zit nog te wachten op een verhandeling over de Democratische Conventie van 1948.quote:Op zondag 20 september 2020 20:04 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ben je uitgeluld bij 'dump a trump' ?
'Met jou een gesprek aan gaan is het zelfde als een narcist vertellen dat hij iets fout heeft gedaan.'quote:Op zondag 20 september 2020 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel; zit nog te wachten op een verhandeling over de Democratische Conventie van 1948.
Dat kan, het zal echter net zoveel gewicht in de schaal leggen als onderbouwing voor een stelling als het verwijzen naar de pizzakoeriers van Bill Hillary Gates Soros.quote:Op zondag 20 september 2020 20:09 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
'Met jou een gesprek aan gaan is het zelfde als een narcist vertellen dat hij iets fout heeft gedaan.'
Die houden we erin.
Okay.quote:Op zondag 20 september 2020 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kan, het zal echter net zoveel gewicht in de schaal leggen als onderbouwing voor een stelling als het verwijzen naar de pizzakoeriers van Bill Hillary Gates Soros.
Onze vakbladenlezer heeft weer aandacht nodig van de mensen waar hij een afkeer van heeft dus komt hij een beetje gallen.quote:Op zondag 20 september 2020 20:04 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ben je uitgeluld bij 'dump a trump' ?
Vakbladen, bronnen, wetenschap...quote:Op zondag 20 september 2020 20:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Onze vakbladenlezer heeft weer aandacht nodig van de mensen waar hij een afkeer van heeft dus komt hij een beetje gallen.
Okay.quote:Op zondag 20 september 2020 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vakbladen, bronnen, wetenschap...
BNW Kryptonite.
Hij is een intellectueel, Etto de Schriftgeleerde snap dat dan hij is van de vakbladen en literatuur, roomser dan de paus en wij zijn te min. Nu weer genoeg gehad over die zuurpruim.quote:
En nog een slachtofferrol ook...quote:Op zondag 20 september 2020 20:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hij is een intellectueel, Etto de Schriftgeleerde snap dat dan hij is van de vakbladen en literatuur, roomser dan de paus en wij zijn te min. Nu weer genoeg gehad over die zuurpruim.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 september 2020 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En nog een slachtofferrol ook...
"Wij zijn te min..."
Nee, jullie argumentaties, redeneringen en onderbouwingen, die zijn te min.
Valt me nog mee, narcist...quote:
Okay.quote:Op zondag 20 september 2020 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Valt me nog mee, narcist...
Had toch op z'n minst satanische kuikentjesvertrapper verwacht.
Lijkt mij ook niet echt goed. Bovendien is het bizar en volgens mij helemaal niet nodig. Ze liggen toch al veilig in die bakjes?quote:Op zondag 20 september 2020 19:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Baby's zijn iig beweeglijk of ze moeten een baby inbakeren wat ik best zielig vind. Lijkt mij niet echt goed voor een baby zo'n plastic kap op.
Niet veilig genoeg klaarblijkelijk, sowieso kinderen met mondvodden nog even en de eerste reeks kinderen zijn er die niet beter weten dat dit allemaal normaal is.quote:Op zondag 20 september 2020 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet echt goed. Bovendien is het bizar en volgens mij helemaal niet nodig. Ze liggen toch al veilig in die bakjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |