Ik maak me druk om het feit dat deze mafkezen Nederland met fysiek geweld aan willen vallen. Lambiekje zei al dat hij een burgeroorlog wilde beginnen. Deze mensen zijn echt compleet gestoord.quote:Op zondag 20 september 2020 00:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nouja, zie het zo dan
Waar maak je je druk om![]()
En dat geloof jij?quote:Op zondag 20 september 2020 00:51 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik maak me druk om het feit dat deze mafkezen Nederland met fysiek geweld aan willen vallen. Lambiekje zei al dat hij een burgeroorlog wilde beginnen. Deze mensen zijn echt compleet gestoord.
Het zijn natuurlijk wappies, maar het zullen niet de eerste wappies zijn die een hoop mensen ombrengenquote:Op zondag 20 september 2020 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
En dat geloof jij?
Laat je niet gek maken, joh.
Ach welneequote:Op zondag 20 september 2020 00:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk wappies, maar het zullen niet de eerste wappies zijn die een hoop mensen ombrengen
Ja, het zijn net zulke geschifte mensen als bijv. een tramschutter. Straks pakken ze ook de wapens op en beginnen ze een burgeroorlog omdat één of andere debiel op Facebook dat heeft gezegd.quote:Op zondag 20 september 2020 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
En dat geloof jij?
Laat je niet gek maken, joh.
Geldt voor iedereen.quote:Op zondag 20 september 2020 00:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Je kop in't zand steken is natuurlijk ook een manier.
Tuurlijk geldt dat voor iedereen, alleen @Summers steekt ook daadwerkelijk haar kop in het zand.quote:
Daar zijn wij Nederlanders veels te nuchter voor.quote:Op zondag 20 september 2020 00:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, het zijn net zulke geschifte mensen als bijv. een tramschutter. Straks pakken ze ook de wapens op en beginnen ze een burgeroorlog omdat één of andere debiel op Facebook dat heeft gezegd.
Je hebt niet zo veel intelligentie nodig om een paar mensen dood te schietenquote:
Ah, alleen Nederlanders kunnen dat natuurlijk.quote:Op zondag 20 september 2020 01:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar zijn wij Nederlanders veels te nuchter voor.
Wat heb jij met haar, een crushquote:Op zondag 20 september 2020 01:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Tuurlijk geldt dat voor iedereen, alleen @:Summers steekt ook daadwerkelijk haar kop in het zand.
Nee, maar het is wel hoe we zijn, lekker nuchter.quote:Op zondag 20 september 2020 01:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, alleen Nederlanders kunnen dat natuurlijk.
Als je niks meer te zeggen hebt kun je altijd nog met die komen ja.quote:Op zondag 20 september 2020 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat heb jij met haar, een crush
Ah, dan is het dus compleet uitgesloten. Goeie logica.quote:Op zondag 20 september 2020 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel hoe we zijn, lekker nuchter.
Daar kan je ook voor vallenquote:Op zondag 20 september 2020 01:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je niks meer te zeggen hebt kun je altijd nog met die komen ja.
Nee, ik spot een gebrek aan intelligentie en benoem dat.
Poetin is geen fijne jongen nee. Geen enkele wereldleider. Zie bv Bush over WMD in irak, maar daar gaat het niet over. Dit laat duidelijk zien op welke manier het nieuws probeert te misleiden.quote:Op zondag 20 september 2020 08:33 schreef theguyver het volgende:
Ff vraagje, over het Poetin filmpje in de OP.
Propaganda over dat Poetin geen frisse jongen is.
NOS hoort neutraal te zijn klopt..
Maare kan iemand mij vertellen hoe het komt dat zo'n beetje elke politieke tegenstanders van Poetin verdwijnt.
Vaak om niet al te mysterieuze wijze.
Misschien vindt Summers precies hetzelfde over haar criticasters.quote:Op zondag 20 september 2020 00:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat @:Summers niet zelf nadenkt en als een schaap achter de sekteleiders aanloopt.
op den duur hebben ze wel uiteindelijk wat gevonden..quote:Op zondag 20 september 2020 11:29 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Poetin is geen fijne jongen nee. Geen enkele wereldleider. Zie bv Bush over WMD in irak, maar daar gaat het niet over. Dit laat duidelijk zien op welke manier het nieuws probeert te misleiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |