Goedemorgen!quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoor nu dat Zahavi transfervrij is bij Omroep Brabant. Ik dacht die een paar miljoen had gekost.
Zware tijden, ik hoor het alquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja pfff, Xbox en PlayStation preorder stress he.
Ik hoorde ook dat Ajax achter hem aan zat.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoor nu dat Zahavi transfervrij is bij Omroep Brabant. Ik dacht die een paar miljoen had gekost.
Klopt, willen ze alleen niet toegevenquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat Ajax achter hem aan zat.
Maar dat kan ook zomaar gelul zijn.
Nee maar het is schijnbaar ook onzin van de zaakwaarnemer van Zahavi want volgens dezen en genen op de Twitter hebben ze hem ook helemaal niet nodig, omdat ze al drie aanvallende middenvelders, een vleugelspeler, een jeugdspeler en een 36-jarige hebben om die spitspositie in te vullen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt, willen ze alleen niet toegeven
Ik denk eerst interesse toen afgehaakt, maar ik zou echt niet snappen waarom ze hem zouden willen hebben voor zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje bozig allemaal.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:10 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee maar het is schijnbaar ook onzin van de zaakwaarnemer van Zahavi want volgens dezen en genen op de Twitter hebben ze hem ook helemaal niet nodig, omdat ze al drie aanvallende middenvelders, een vleugelspeler, een jeugdspeler en een 36-jarige hebben om die spitspositie in te vullen.
Niet bozig, wel sarcastisch. Ik vind het vooral heel grappig hoe hard sommige Ajax-supporters hun best doen om er maar zoveel mogelijk argumenten bij te slepen om aan te tonen dat het absoluut niet waar kan zijn. En dan voornamelijk met namen komen die helemaal niet in aanmerking (zouden moeten) komen voor de spitspositie, zoals bijvoorbeeld Brobbey en Labyad.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje bozig allemaal.
Labyad staat al wedstrijden in de basis hé, dat is sowieso voor Ten Hag wel een serieuze optie. (verder boeit het mij vrij weinig eigenlijk, oninteressante discussie)quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niet bozig, wel sarcastisch. Ik vind het vooral heel grappig hoe hard sommige Ajax-supporters hun best doen om er maar zoveel mogelijk argumenten bij te slepen om aan te tonen dat het absoluut niet waar kan zijn. En dan voornamelijk met namen komen die helemaal niet in aanmerking (zouden moeten) komen voor de spitspositie, zoals bijvoorbeeld Brobbey en Labyad.
Bij Ramselaar en de Jong probeerden ze dat ook al. Het lijkt erop dat het echt alleen puur is om dwars te zitten. Is ook een manier om je honderden miljoenen te gebruiken natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij Alvarez ook.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij Ramselaar en de Jong probeerden ze dat ook al. Het lijkt erop dat het echt alleen puur is om dwars te zitten. Is ook een manier om je honderden miljoenen te gebruiken natuurlijk.
Maar dat was sowieso ook echt een target van ze. Bij Ramselaar, de Jong en Zahavi kwamen ze echt pas op het allerlaatst in actie, daar had het sterk de schijn ervan dat het echt te doen was om dwars te zitten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij Alvarez ook.
En daar is het gelukt HAHAHA![]()
![]()
dat is andersom toch net zo lachwekkend of begrijp ik het dan verkeerd, wees blij met de spelerquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niet bozig, wel sarcastisch. Ik vind het vooral heel grappig hoe hard sommige Ajax-supporters hun best doen om er maar zoveel mogelijk argumenten bij te slepen om aan te tonen dat het absoluut niet waar kan zijn. En dan voornamelijk met namen komen die helemaal niet in aanmerking (zouden moeten) komen voor de spitspositie, zoals bijvoorbeeld Brobbey en Labyad.
Eerst maar eens kijken wat hij er van bakt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is andersom toch net zo lachwekkend of begrijp ik het dan verkeerd, wees blij met de speler
quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat hij er van bakt.
Flop uit Serie A, wilt het laten zien dat hij toch kan ballen. Ik denk zelf ook de neiging om CL/EL te spelen om te shinen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:08 schreef Tarado het volgende:
[..]uiteraard maar Bosz en ook Jordi spreken wel goed over hem dus ik neem aan dat het geen Mitroglou is, het enige raadsel voor mij is waarom die jongen zoveel wil inleveren aan salaris.
Is nog niet eens zeker of hij speelgerechtigd is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:31 schreef Longcat. het volgende:
Ben overigens bang dat Zahavi kapot wordt getrapt door Slovenen
Meevoetballen is belangrijkquote:
Volgens mij niet hoor. Derde keeper. Delanghe gaat jong doen.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2020 10:23 schreef leolinedance het volgende:
Godverdomme wéér een keeper Duitser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |