Begrijp überhaupt niet waarom dat meevoetballen zo belangrijk is. Gewoon die bal naar voren rossen en hem vooral niet in de voeten van de spits van de tegenstander spelenquote:Op zondag 20 september 2020 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja eens, als je hem er nu uithaalt is het klaar en ben je de huursom kwijt. Tuurlijk is het kut dat die nu 2x op rij een flater heeft, maar reddingen had die wel in huis. Kappen met dat ‘meevoetballen’ en hem nog wat wedstrijden laten staan is in mijn ogen de beste optie.
Zijn afronding is gewoon erg matig. Tegen die Eredivisie-keepers wil er nog wel eens een bal via een been of hand inklutsen, maar er zit erg weinig gevoel bij.quote:
jij hebt het niet zo op Malen hè, ik vond hem voor z'n blessure toch wel goed, ik denk niet dat hij nu al op dat niveau zit.quote:Op zondag 20 september 2020 10:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zijn afronding is gewoon erg matig. Tegen die Eredivisie-keepers wil er nog wel eens een bal via een been of hand inklutsen, maar er zit erg weinig gevoel bij.
Zag je gisteren ook weer bij die laatste kans.
Je Malen-obsessie begint nu toch wel sneue vormen aan te nemen.quote:Op zondag 20 september 2020 10:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zijn afronding is gewoon erg matig. Tegen die Eredivisie-keepers wil er nog wel eens een bal via een been of hand inklutsen, maar er zit erg weinig gevoel bij.
Zag je gisteren ook weer bij die laatste kans.
Ik sta bijna op punt om wedstrijden van PSV standaard mee te pakkenquote:Op zondag 20 september 2020 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Handig zo'n keeper die goed kan meevoetballen.
ik wacht wel op de gifjesquote:Op zondag 20 september 2020 12:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik sta bijna op punt om wedstrijden van PSV standaard mee te pakken
Zijn manier van afronden was toen niet heel veel anders.quote:Op zondag 20 september 2020 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt het niet zo op Malen hè, ik vond hem voor z'n blessure toch wel goed, ik denk niet dat hij nu al op dat niveau zit.
De manier van afrondenquote:Op zondag 20 september 2020 12:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zijn manier van afronden was toen niet heel veel anders.
Je moeder is vermoeiend.quote:Op zondag 20 september 2020 12:52 schreef TehRocks het volgende:
Dat gezever over ieder z'n stokpaardje hier begint ook wel vermoeiend te worden.
Eens. Malen was toch gewoon matig gisteren of zeg ik nu iets geks?quote:Op zondag 20 september 2020 12:52 schreef TehRocks het volgende:
Dat gezever over ieder z'n stokpaardje hier begint ook wel vermoeiend te worden.
Gakpo was matig. Tot slecht.quote:Op zondag 20 september 2020 12:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eens. Malen was toch gewoon matig gisteren of zeg ik nu iets geks?
Niet alles gezien maar jij vindt dit elke week dus nee niet heel gek.quote:Op zondag 20 september 2020 12:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eens. Malen was toch gewoon matig gisteren of zeg ik nu iets geks?
Ik weet niet of ik hier vrolijk van word, of keihard ga janken. Heb echt geen verwachtingspatroon bij deze knakker. Maar voor 2 miljoen salaris moet hij er minimaal 25 maken.quote:
Sorry, twee miljoen salaris voor een vent die met een beetje pech Ismael Urzaiz 2.0 wordt? Toegegeven, Zahavi heeft veel, veel betere cijfers, maar deze Superjood speelde dan ook 75% van de tijd tegen bakkers en stukadoors.quote:Op zondag 20 september 2020 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier vrolijk van word, of keihard ga janken. Heb echt geen verwachtingspatroon bij deze knakker. Maar voor 2 miljoen salaris moet hij er minimaal 25 maken.
Viesmad zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 20 september 2020 13:08 schreef tompsv18 het volgende:
Die gefrustreerde Turken in de reacties daaronder
Ben benieuwd hoeveel salaris ie nou echt gaat vangen.quote:Op zondag 20 september 2020 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier vrolijk van word, of keihard ga janken. Heb echt geen verwachtingspatroon bij deze knakker. Maar voor 2 miljoen salaris moet hij er minimaal 25 maken.
Transfervrije speler, kun je wel wat meer salaris bieden toch?quote:Op zondag 20 september 2020 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Net als in de Eredivisie bedoel je?quote:Op zondag 20 september 2020 13:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Sorry, twee miljoen salaris voor een vent die met een beetje pech Ismael Urzaiz 2.0 wordt? Toegegeven, Zahavi heeft veel, veel betere cijfers, maar deze Superjood speelde dan ook 75% van de tijd tegen bakkers en stukadoors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |