Kuch, ik ben nog wel circa ruim 10 jaar ouder dan jij.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Ik ben 44 en snap het interessante er ook niet van.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Ik ben 44 en snap het interessante er ook niet van.
Ik zit een beetje tussen jullie in met 46 jaar en ik heb er ook helemaal niks mee. Sowieso al die vlogs. Bah.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kuch, ik ben nog wel circa ruim 10 jaar ouder dan jij.
quote:Dat Sylvie aanwezig mocht zijn bij het banket, noemt ze vandaag een grote eer. Bij een kiekje waarop te zien is hoe ze tegenover Willem-Alexander en Máxima staat, schrijft de blondine: ‘Als trotse Nederlander, die vrijwillig én gelukkig in Duitsland woont, kan ik alleen maar zeggen dat ik mij diep vereerd voelde dat ik was uitgenodigd.’
Ik ben jonger maar heb er ook niks meequote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:49 schreef Lief17 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit een beetje tussen jullie in met 46 jaar en ik heb er ook helemaal niks mee. Sowieso al die vlogs. Bah.
Wel fijn dat ze nog even toelicht dat ze vrijwillig in Duitsland woont. Ik had toch bijna gedacht dat ze er in ballingschap woonde....quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/show/sy(...)me-vereerd~aef9b185/
Net zo’n Japans meisje.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:34 schreef herverwijderd het volgende:
Mijn hemel, dat poppenjurkje en die strik... wat is deze.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net zo’n Japans meisje.![]()
Maar goed: wij zijn natuurlijk allemaal stikjaloers op dat jonge, slanke lichaam.
Dit is een oud filmpje van bij haar bruiloft.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:33 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
Geen nieuws, maar past erg goed bij de gate naam
Wat een pareltje!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:33 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
Aww wat verdrietig, hopelijk krijgt de jongen wel een echte knuffel van zijn bonusmama. Je zal toch maar een rekwisiet zijn in je moeders leven, zo sneu.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:33 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
Wel weer gebruikt om zoonlief te feliciteren:quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit is een oud filmpje van bij haar bruiloft.
Ja en? Er onder is ook een felicitatie aan zoon. Die is eerder gepost.quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wel weer gebruikt om zoonlief te feliciteren:
https://www.instagram.com/reel/CeGPmmkIRKr/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |