wtf iddquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Hahaha, wat een openingsvraag van Carl aan Dumoulin.
Nee, die moest er bij elke serieuze versnelling meteen af.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:41 schreef MakkieR het volgende:
Was Dumoulin over de hele tour eigenlijk niet sterker dan Roglic, ik weet het is achteraf.
Waarom zeggen Nederlanders in het Engels altijd proud on?quote:
Pat zit er, dus reken op gepush van Karl om Evenepoel te meten met Pogacar.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanavond bij Vive le Velo: Had Jumbo moeten gaan voor Van Aert als kopman?
Totaal nietquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:41 schreef MakkieR het volgende:
Was Dumoulin over de hele tour eigenlijk niet sterker dan Roglic, ik weet het is achteraf.
En nog in het Frans ook.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:46 schreef Szura het volgende:
Waarom praten Fransen altijd zo tyfussnel
Trots op/proud on.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zeggen Nederlanders in het Engels altijd proud on?
Ja, dat vind ik al jaren.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:48 schreef Cyan9 het volgende:
Ergens toch jammer dat er morgen niet meer echt gestreden wordt.
Dat klinkt niet als JV die beweren dat alles nagenoeg perfect is voorbereid.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:42 schreef Patroon het volgende:
Roog had die helm voor het eerst op...
Goed plan. Windmachines aan.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien morgen nog waaiers trekken
Aru deed het in 16:12, dus nieuw recordquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:48 schreef Toby56 het volgende:
Was dit al gepost?
De klimtijden?
Blijkt dat Roglic nog een seconde harder tegen de mooie meisjes is opgefietst dan Tom.
Dus zo hondsberoerd was-ie nou ook weer niet.
Conclusie: de beste heeft gewoon gewonnen.
Punt.
[ afbeelding ]
Blijkt ook: Van Aert kopman volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |