We moeten nog een rit hè...quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:32 schreef opgebaarde het volgende:
Porte gewoon op het podium. Je zou je bijna ontgaan door alle consternatie
Ze hebben hem niet verloren, Pogacar heeft hem gewonnen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:26 schreef Aguero het volgende:
Waar heeft Jumbo de Tour verloren?
Niet genoeg tijd gepakt in de waaieretappe, Pogacar 'laten rijden' op de Peyresoude of hadden ze ergens het numerieke overwicht beter kunnen uitspelen?
Matxin gaat werken hebben, hij kan niet nog eens met dit stukje broddelwerk naar een Tour trekken.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, die springt van de schans.
Noem eens een moment waar Pogacar een slecht moment had en Roglic had kunnen aanvallen, maar dat niet heeft gedaan?quote:
Klopt, zei ik in de beginfase al. Tom een keer een klim van te voren laten aanvallen en het was binnen. UAE kon echt niets dichtrijden. Dan had Pog zichzelf moeten oproken.quote:
Dit soort oneliners kan in dezelfde categorie als "Ik verheug me nu al op de strijd van de grote 3."quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft Evenepoel volgend jaar toch nog een beetje concurrentie
quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:36 schreef MakkieR het volgende:
Die blik van Tom Dumoulin bij de finish was toch wel onbetaalbaar toen zijn tijd werd verpulverd.
Wout en Tom waren verbijsterdquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:36 schreef MakkieR het volgende:
Die blik van Tom Dumoulin bij de finish was toch wel onbetaalbaar toen zijn tijd werd verpulverd.
idd. Hoeveel keer zou hij zijn beslissing om zich op te offeren hebben beklaagd onertussen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:36 schreef MakkieR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |