tour de corona?quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:14 schreef crv het volgende:
Doel geslaagd, ben bij de tour![]()
[ afbeelding ]
Ja oude stinkende meuk, ze heeft hem al twee keer door laten schieten bij een stoplicht met remmenquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:17 schreef Lospedrosa het volgende:
356 wel aan gewerkt mijn oude werkgever had ereen en als jonge Los heb ik daaraan gereviseerd en ook gereden maar is mij te oud.
Was trouwens ook een cabrio.
quote:
Die was er al. Wel is er nu zijn lunchroom Lunchgenot.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
Heeft haags een ballenbak gekregen in het dorp?
Ik moet nog steeds een uur lopen naar de bikini babesquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die was er al. Wel is er nu zijn lunchroom Lunchgenot.
Die komen toch naar jou toe? Jij bent een beetje de Hugh Heffner van Foqueville.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een uur lopen naar de bikini babes
Zouden bikini babes het leuk vinden om in de ballenbak te spelen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die komen toch naar jou toe? Jij bent een beetje de Hugh Heffner van Foqueville.
Denk het wel. Kun je lingo doen. Hier win je als je een rode bal trekt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden bikini babes het leuk vinden om in de ballenbak te spelen?
Ok zocht net op ball pit babes video en je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het wel. Kun je lingo doen. Hier win je als je een rode bal trekt.
Dus hop, dat water uit je zwembad en vervangen door ballenquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok zocht net op ball pit babes video en je hebt gelijk.
Is een luxemburgse clanquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ja vraag et maar, zie daar allemaal mensen niet aan social distancing doen..
I’ll take itquote:
één type nacho-schotel staat in de airfryer te heaten.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:49 schreef Fogel het volgende:
Twee types bitterballenvulling staan nu in de koelkast te chillen.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Said nachoschotel wordt as we speak poep van gemaakt
Super tof!! En tijdrit dus steeds genoeg te zien denk ik.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:14 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Leukleukquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:14 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Meer denk ik als zo'n peleton dat even langs komt geflitstquote:Op zaterdag 19 september 2020 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Super tof!! En tijdrit dus steeds genoeg te zien denk ik.
Ja precies 3x knipperen en het peleton is alweer voorbij. Tijdrit is gewoon de hele tijd actie. Lijkt mij ook tof om te zien, denk leuk sfeertje daar.quote:Op zaterdag 19 september 2020 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
Meer denk ik als zo'n peleton dat even langs komt geflitst
Maar sowieso wel leuk om eens gezien te hebben
Autodrop waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:52 schreef kwiwi het volgende:
Leuke TT, maar geen idee waar het over gaat
Morgen nasi met jappenkak?quote:Op zaterdag 19 september 2020 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Said nachoschotel wordt as we speak poep van gemaakt
Ja, wat een dagquote:Op zaterdag 19 september 2020 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee, het wordt nu spannendQua tijdrit.
Figuurlijk wel ja.quote:
Inderdaad ja wat is die goed zeg pfffffquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:08 schreef liesje1979 het volgende:
Wel echt bewondering voor pogacar hoor.
Ik had chocolade, chips en drop als voorgerechtquote:
#fitboy?quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had chocolade, chips en drop als voorgerecht
#rondisookeenvormquote:
Zou me niet verbazen als hij nou geel, wit en de bolletjestrui paktquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:08 schreef liesje1979 het volgende:
Wel echt bewondering voor pogacar hoor.
Pretparken.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
#benikhetmeeeens
vanavond aan de chocolade letter
en dan vergeet je nog Lego te noemen...quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pretparken.
Chocoladeletters
Kruidnoten
Jij bent echt blijven hangen in je kindertijd.
Had moeten ja. Achteraf he....quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh ik zat zelf op de fiets, dacht niet dat het spannend zou worden.![]()
Wat een drama voor Jumbo.
Maar ik vind Pogacar wel echt sterk deze tour. En toch had roglic in de eerste week meer lef moeten hebben toen hij nog beter was.
Ja dus.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij nou geel, wit en de bolletjestrui pakt
Achteraf is mooi wonen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had moeten ja. Achteraf he....
Maar wel een andere Nederlander in de basisquote:
Toch is ie al international voor het grote Oranjequote:Op zaterdag 19 september 2020 18:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh die ken ik niet klinkt ghanees ook
VOetbalquote:
Geen idee, dat is een Sloveenquote:Op zaterdag 19 september 2020 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buda wat is nou de correcte uitspraak van “pogacar”?
quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOetbal
Darts is ook wel leuk met de PL. Maar nu hebben we het dus over voetbal
duidelijkquote:
ja lijkt mij een goed planquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan ook tortellini met eigen saus maken trouwens. Komt dat ook nogeens op.
Bolognese met wortel en extra Srirachaquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
wilde hem maken maja, wat voor saus wordt het?
Quequote:Op zaterdag 19 september 2020 19:24 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig is CL niet in de buurt, heb je weer massel aan ouwe pikkeman!
Nog drie dagenquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:44 schreef Karzai het volgende:
nog steeds alle raampje open, indian summer
Huilenquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slaat het weer om en wordt het herfst.
zeiklied eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
scheelde een haartje. wel doodsangsten uitgestaan
goliath vond ik tof volgens mij, hputen achtbaenen zijn altijd leukquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
In the goliath? Dat gekke blaze ding en nog die houten constructie
deze.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
goliath vond ik tof volgens mij, hputen achtbaenen zijn altijd leuk
blaze ken ik niet
ahaquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze.
https://www.walibi.nl/nl/attracties/blast
waterbaan, mits veetje oke weer altijd prima..quote:
weet ik niet? Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
nee, ook geen enorme fan van dat soort rides
[..]
waterbaan, mits veetje oke weer altijd prima..
ze hadden daar toch ook enorme droogblaashokken?
soort villa volta,quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
dit is ook een goeie om je ergste vijand toe te wensen
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.walibi.nl/nl/attracties/merlins-magic-castle
Heerlijk. Echt lang niet meer geweest.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
In the goliath? Dat gekke blaze ding en nog die houten constructie
ja niet te doen. Dat heeft mij echt de das om gedaan,. als ik het had geweten was ik er niet in gegaan.quote:
dacht dat ik dood gingquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heerlijk. Echt lang niet meer geweest.
ja doe maar een heel pakjequote:Op zaterdag 19 september 2020 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
psssssssssssssssssssssssssssssst
heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dacht dat die bij dat park waren: hokken waar je in kon staan en waar je drooggeblazen werd
huehuequote:Op zaterdag 19 september 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet gezienmaar het viel mee met het hoe nat je werd
Mijn vader was jarig. Beetje triest, want mijn moeder was ook jarig op deze dag. Maar het was toch wel gezelligquote:
ohquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader was jarig. Beetje triest, want mijn moeder was ook jarig op deze dag. Maar het was toch wel gezellig
Mensen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar blij dat het voorbij is
ja teveel. niet mijn ding denk ikquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Teveel duizelingwekkende attracties dan?
Gefeliciteerd nogquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader was jarig. Beetje triest, want mijn moeder was ook jarig op deze dag. Maar het was toch wel gezellig
quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja teveel. niet mijn ding denk ik
Centrale fooienpot?quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
k bestel pizza bij domino's en daar kan je nu ook aangeven online of je de bezorger fooi wilt geven.
Gaat meestal naar domino's![]()
![]()
Bij Thuisbezorgd ook. Vind dat gebedel altijd wel jammer. Hoe weet ik vlak na het plaatsen van de bestelling al of ik de koerier fooi wil geven? Misschien stinkt hij wel, is hij veel te laat en ligt de pizza door elkaar geschud in de doos.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
k bestel pizza bij domino's en daar kan je nu ook aangeven online of je de bezorger fooi wilt geven.
Gaat meestal naar domino's![]()
![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nogJe ouders waren op dezelfde dag jarig?
quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee baas houdt het in zei die
Wat houdt dat in dan?quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:49 schreef bitterbal het volgende:
maar het was leuk wel. ze hebben zon virtual wachtsysteem wat best chill is ook
Ja dat je 'online in de rij ' gaat staan dus krijg je een tijd waarop je mag komen en dan sta je nog even in een kleine rijquote:
Ging het afstand houden goed?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat je 'online in de rij ' gaat staan dus krijg je een tijd waarop je mag komen en dan sta je nog even in een kleine rij
Oh dat is wel super relaxed!quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat je 'online in de rij ' gaat staan dus krijg je een tijd waarop je mag komen en dan sta je nog even in een kleine rij
mindere is wel dat je niet meerdere atracties tegelijk mag reserveren. Maar vandaag was het zo dat je bij de populaire actracties moest online inchecken. Weet niet of dat vanwege corona isquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is wel super relaxed!
Oh dat hebben ze erom geprobeerd denk ikquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank je!Ja, ze waren inderdaad op dezelfde dag jarig. En mijn broertje vier dagen eerder
Nee, was toeval. Ze zijn elkaar in een kroeg tegen het lijf gelopenquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hebben ze erom geprobeerd denk ik
Nee je broer denk ikquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, was toeval. Ze zijn elkaar in een kroeg tegen het lijf gelopen
Bij TB wordt bezworen dat de fooi echt direct en zonder inhoudingen naar de koerier gaat. Maar gevraagd heb ik het ze nooit eigenlijk. Toch eens doen volgende keer anders is het gelijk afgelopen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee baas houdt het in zei die
ja maar je broertje konden ze toch een beetje uitkienenquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, was toeval. Ze zijn elkaar in een kroeg tegen het lijf gelopen
Ja, maar ik geloof dat dat ook redelijk toevallig was.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar je broertje konden ze toch een beetje uitkienen
Wie is tb?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij TB wordt bezworen dat de fooi echt direct en zonder inhoudingen naar de koerier gaat. Maar gevraagd heb ik het ze nooit eigenlijk. Toch eens doen volgende keer anders is het gelijk afgelopen.
Ik heb wel eens een neukschema zitten maken, keisexy en opwindendquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof dat dat ook redelijk toevallig was.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een neukschema zitten maken, keisexy en opwindend
Maandag, dinsdag,woensdag..?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een neukschema zitten maken, keisexy en opwindend
Hielden mensen netjes afstand in de rij? Ik zou best weer eens naar de Winterefteling willen namelijkquote:
Kan niet nuquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hielden mensen netjes afstand in de rij? Ik zou best weer eens naar de Winterefteling willen namelijk
2019, 2021.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maandag, dinsdag,woensdag..?
nee niet overalquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hielden mensen netjes afstand in de rij? Ik zou best weer eens naar de Winterefteling willen namelijk
Tegenwoordig is het makkelijker, ik zat hele avonden te rekenenquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]In een Excel-bestand? Kun je er mooi grafiekjes van trekken huehue.
thuisbezorgdquote:
Ja die gaat zielig doen natuurlijk, krijgt ie misschien wel twee keer fooiquote:ja vroeg het net maar aan die jongen. toch maar wat cash gegeven nog
Zo lang zitten rekenen dat je nu geen kind hebt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het makkelijker, ik zat hele avonden te rekenen![]()
https://www.24baby.nl/zwa(...)-ovulatie-berekenen/
Nee ik heb nog een voucher die ik op moet maken, daarna geloof ik het ook wel weer.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja zou er eigenlijk niet zo op vertrouwen
Die heeft wel een knap zoontje nuquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo lang zitten rekenen dat je nu geen kind hebt.![]()
Voor zover mijn kennis reikt dan
Ik vertrouw mensen niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nee maar dat kan ook niet,quote:
net zoals in de efteling dus..quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat kan ook niet,
er waren vakken op de grond gemaakt waar je moet staan in de rij en daar hielden mensen zich al niet aan
Je hebt het schema meegegeven bij de breuk?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft wel een knap zoontje nu
Spijt?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Was op de mtb vanmiddag, zag al van verre een hele familie klootschieten![]()
Maar goed, daar liep een hele knappe vrouw in een mooie jurk bij, 2 jonge kinderen, mooi decolleté, golvend lang blond haar, slank enz.
Kom ik vlakbij haar, “hoi Lodpedrosa!” Was een oude vlam, damn die is goed opgedroogd.
Verkeerde keuze gemaakt dus.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Was op de mtb vanmiddag, zag al van verre een hele familie klootschieten![]()
Maar goed, daar liep een hele knappe vrouw in een mooie jurk bij, 2 jonge kinderen, mooi decolleté, golvend lang blond haar, slank enz.
Kom ik vlakbij haar, “hoi Lodpedrosa!” Was een oude vlam, damn die is goed opgedroogd.
Exen raken meestal erg snel zwanger als ik de deur uit gelopen ben.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt het schema meegegeven bij de breuk?
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Exen raken meestal erg snel zwanger als ik de deur uit gelopen ben.
Nee dacht had vroeger ook wel goede smaak.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dacht had vroeger ook wel goede smaak.
En mijne is ook lekker maar veel liever.
Lief en knapquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dacht had vroeger ook wel goede smaak.
En mijne is ook lekker maar veel liever.
Lazybalquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
k heb geen eens zin meer om nog te typen
Gewoon geluidsfragmenten uploadenquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon geluidsfragmenten uploaden
Dan doe je dat een keer niet hequote:Op zaterdag 19 september 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
oh ik niet hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn daarna toch toingtoingtoing?
truste flesquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Boodschappen gedaan (besteld) en wat nette kleren geshopt bij C&A voor als pa en ma volgende week dinsdag 50 jaar getrouwd zijn.
Moet ik er ineens rekening mee houden dat de levertijd kan oplopen tot TIEN dagenNou, ze maken maar een beetje voort goedverredoeme.
En nu geen zin meer om nog een uur op een jankuitzending van de Avondetappe te gaan wachten. Ergo: flesje gaat in 't kratje![]()
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Boodschappen gedaan (besteld) en wat nette kleren geshopt bij C&A voor als pa en ma volgende week dinsdag 50 jaar getrouwd zijn.
Moet ik er ineens rekening mee houden dat de levertijd kan oplopen tot TIEN dagenNou, ze maken maar een beetje voort goedverredoeme.
En nu geen zin meer om nog een uur op een jankuitzending van de Avondetappe te gaan wachten. Ergo: flesje gaat in 't kratje![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Post traumatic rollercoaster syndrome?
ja geen slecht ideequote:Op zaterdag 19 september 2020 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeg een tentje van je dekbed maken en erin gaan liggen dan.
Zaklamp mee, een stripboek en je telefoon en een zakdoek en wat te knabbelen en te drinken, net kamperen.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaklamp mee, een stripboek en je telefoon en een zakdoek en wat te knabbelen en te drinken, net kamperen.
dan doe je iets fout..quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn daarna toch toingtoingtoing?
Tip voor die C&A dingen, bestel ze bij wehkamp, die hebben ook bijna alles van C&A alleen is het er dan meestal wel binnen een dag.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel me momenteel een stuk jonger en fruitiger dan een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben nooit jong en fruitig geweest
Muf en suf?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Als een meloen ook niet?quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie er in zekere zin wel jonger uit sinds ik 40 kg kwijt ben.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik voel me momenteel een stuk jonger en fruitiger dan een paar jaar geleden
Ja gewoon in zijn geheel, weet niet hoe ik het precies kan omschrijven. Maar hoe gek het ook klinkt heeft dat ongeluk ook positieve dingen gebrachtquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie er in zekere zin wel jonger uit sinds ik 40 kg kwijt ben.
Maar jij bedoelt sinds je weer uitgedeukt bent?
Mijn ex was flink jonger en in die periode had ik ook collega’s die stukken jonger waren. Dat was wel een soort verjongingskuur voor mequote:Op zaterdag 19 september 2020 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon in zijn geheel, weet niet hoe ik het precies kan omschrijven. Maar hoe gek het ook klinkt heeft dat ongeluk ook positieve dingen gebracht
Ik heb vanmorgen wat oefeningen gedaan van zo’n youtubesportgoeroe. Doet overal zeer nuquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben wel sterk momenteel, sinds 3 weken weer 5-6 keer per week sporten. Afwisseling van lange duur met korte krachtintervallen en vechtsport.
Wie doet mij wat.
Laatste keer langdurig samenwonen was zij 17 jaar jonger, als je dan het dopje van de tandenpasta laat vallen in de badkamer kijk je wel uit om door je hurken te gaan om het op te rapenquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex was flink jonger en in die periode had ik ook collega’s die stukken jonger waren. Dat was wel een soort verjongingskuur voor me
Ik heb jarenlang met jongeren gewerkt, voelde me daardoor eerder ouder eigenlijkquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex was flink jonger en in die periode had ik ook collega’s die stukken jonger waren. Dat was wel een soort verjongingskuur voor me
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste keer langdurig samenwonen was zij 17 jaar jonger, als je dan het dopje van de tandenpasta laat vallen in de badkamer kijk je wel uit om door je hurken te gaan om het op te rapen
Dat had ik ook wel. Maar toch heeft het op mij wel een goede invloed gehad. Ben me wat jonger gaan kleden enzoquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang met jongeren gewerkt, voelde me daardoor eerder ouder eigenlijk
Ze heeft me wel eens met beginnende paniek aangekeken terwijl ze aan het hupsen was op me "ppfttt wie is hier nu de oude en de jongere, jij bent echt abnormaal, ik ben kapot man"quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn ex was tien jaar jonger. Maar ik heb nooit heel veel van het leeftijdsverschil gemerkt.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft me wel eens met beginnende paniek aangekeken terwijl ze aan het hupsen was op me "ppfttt wie is hier nu de oude en de jongere, jij bent echt abnormaal, ik ben kapot man"
Over een tijdje komt ze er zelf achter dat het antwoord de geilheid van jeugdige schoonheid is
Ik weet het echt zekerzekerquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, weet zeker dat de meeste 23 jarigen mij nog geen half uur kunnen volgen.
Boek?quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Een mooie jonge vrouw van Tommy Wieringa beschrijft dat grappig en erg herkenbaar.
Ik las dat boek toen we net samen gingen wonen en samen hardop gelachen in bed met dat boek.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boek?
Oh eerdere boeken (van hem) vond ik wel grappig.
Eens kijken dan.
Jaag ze dan ook niet wegquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja
Ik vind het hier leuker als er wat vrouwen bij zijn.
Voor de balans.
Bitterbal is de glijmiddel van de Griekse seks hier,quote:
En ze geeft zo weinig om seks.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bitterbal is de glijmiddel van de Griekse seks hier,
Maar was kapot, dus wat moeten we nu?
De olie in de motor, is ms een betere beschrijving![]()
Dat weet ik niet, laatst was ze merkbaar hitsig.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ze geeft zo weinig om seks.
Ok dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, laatst was ze merkbaar hitsig.
Whut?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, laatst was ze merkbaar hitsig.
Je zou zeggen dat iedere vrouw toch wel eens een jeukende poes heeft?quote:
Als dit een wip was, was ik genoeg om jullie allemaal in de lucht te houden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja
Ik vind het hier leuker als er wat vrouwen bij zijn.
Voor de balans.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als dit een wip was, was ik genoeg om jullie allemaal in de lucht te houden.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging voor een gangbang?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet jongleren hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging voor een gangbang?
Goddomme kun je niet gewoon wachten tot je pensioen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanmiddag een filmpje zitten kijken over restaurantjes in Wenen. En nou wil ik daar heen
O, dat vind je ook alweer een bejaardenparadijs? Nou goed, je hebt wel een beetje gelijk.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goddomme kun je niet gewoon wachten tot je pensioen?
Eerst tandjes eruit tikken voordat ze op een intiem plekje belanden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje oefenen met je caafs.
En helmpjes opdoen. We willen geen dierenmishandelingquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst tandjes eruit tikken voordat ze op een intiem plekje belanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |