tour de corona?quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:14 schreef crv het volgende:
Doel geslaagd, ben bij de tour![]()
[ afbeelding ]
Ja oude stinkende meuk, ze heeft hem al twee keer door laten schieten bij een stoplicht met remmenquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:17 schreef Lospedrosa het volgende:
356 wel aan gewerkt mijn oude werkgever had ereen en als jonge Los heb ik daaraan gereviseerd en ook gereden maar is mij te oud.
Was trouwens ook een cabrio.
quote:
Die was er al. Wel is er nu zijn lunchroom Lunchgenot.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
Heeft haags een ballenbak gekregen in het dorp?
Ik moet nog steeds een uur lopen naar de bikini babesquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die was er al. Wel is er nu zijn lunchroom Lunchgenot.
Die komen toch naar jou toe? Jij bent een beetje de Hugh Heffner van Foqueville.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een uur lopen naar de bikini babes
Zouden bikini babes het leuk vinden om in de ballenbak te spelen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die komen toch naar jou toe? Jij bent een beetje de Hugh Heffner van Foqueville.
Denk het wel. Kun je lingo doen. Hier win je als je een rode bal trekt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden bikini babes het leuk vinden om in de ballenbak te spelen?
Ok zocht net op ball pit babes video en je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het wel. Kun je lingo doen. Hier win je als je een rode bal trekt.
Dus hop, dat water uit je zwembad en vervangen door ballenquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok zocht net op ball pit babes video en je hebt gelijk.
Is een luxemburgse clanquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ja vraag et maar, zie daar allemaal mensen niet aan social distancing doen..
I’ll take itquote:
één type nacho-schotel staat in de airfryer te heaten.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:49 schreef Fogel het volgende:
Twee types bitterballenvulling staan nu in de koelkast te chillen.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Said nachoschotel wordt as we speak poep van gemaakt
Super tof!! En tijdrit dus steeds genoeg te zien denk ik.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:14 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Leukleukquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:14 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Meer denk ik als zo'n peleton dat even langs komt geflitstquote:Op zaterdag 19 september 2020 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Super tof!! En tijdrit dus steeds genoeg te zien denk ik.
Ja precies 3x knipperen en het peleton is alweer voorbij. Tijdrit is gewoon de hele tijd actie. Lijkt mij ook tof om te zien, denk leuk sfeertje daar.quote:Op zaterdag 19 september 2020 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
Meer denk ik als zo'n peleton dat even langs komt geflitst
Maar sowieso wel leuk om eens gezien te hebben
Autodrop waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:52 schreef kwiwi het volgende:
Leuke TT, maar geen idee waar het over gaat
Morgen nasi met jappenkak?quote:Op zaterdag 19 september 2020 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Said nachoschotel wordt as we speak poep van gemaakt
Ja, wat een dagquote:Op zaterdag 19 september 2020 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee, het wordt nu spannendQua tijdrit.
Figuurlijk wel ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |