abonnement Unibet Coolblue
pi_195161110
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk, deze schijnmaatregelen zullen het verschil niet gaan maken. Ook wat betreft de testcapaciteit is het een chaos.

Hoe kan hier de komende weken nu ooit iets positiefs uit voortkomen?
Het virus is te onvoorspelbaar om er maar op los te speculeren. De cijfers uit allerlei landen laten op willekeurige momenten stijgingen of dalingen zien.
Dus ik heb geen idee over de komende weken, en ga er vooral dus ook niet vanuit dat het alleen maar slechter zal gaan omdat het nu toevallig wat slechter gaat.
I'll give you something to do
pi_195161116
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk, deze schijnmaatregelen zullen het verschil niet gaan maken. Ook wat betreft de testcapaciteit is het een chaos.

Hoe kan hier de komende weken nu ooit iets positiefs uit voortkomen?
We zijn puur tijd aan het kopen tot er hoopvol nieuws is over een vaccin. Er wordt gegokt dat de besmettingen vanzelf weer stabiliseren of zelfs dalen doordat mensen weer een beetje wakker worden geschud.
pi_195161117
nevermind
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195161121
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:17 schreef galantis het volgende:

[..]

Het virus is te onvoorspelbaar om er maar op los te speculeren. De cijfers uit allerlei landen laten op willekeurige momenten stijgingen of dalingen zien.
Dus ik heb geen idee over de komende weken, en ga er vooral dus ook niet vanuit dat het alleen maar slechter zal gaan omdat het nu toevallig wat slechter gaat.
daarom kijken we ook naar de huidige trend
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195161134
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 12:15 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
Mag allemaal wat minder op de persoon. Je hoeft elkaar niet belachelijk te maken.
Ook termen als 'paniekzaaier' of 'de jongeren zijn de schuld!' dragen niets bij.
[/modbreak]
Maar we mogen hier wel instanties als het RIVM indirect uitmaken voor moordenaars of 'dood door schuld'?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zondag 20 september 2020 @ 12:19:22 #256
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195161135
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:13 schreef Predator40 het volgende:

[..]

natuurlijk is het compleet kut voor de economie en voor zulke sectoren daar denk ik elke dag aan maar hoe wil je dat nu open gaan gooien dan ?
Nog geen 175 discotheken in Nederland dus dan is het maar de vraag hoeveel eigenaren dat uiteindelijk zijn. Er zullen er vast 'één of twee' dezelfde eigenaar hebben.

Daar een groot dramaverhaal omheen bouwen is natuurlijk veel begrijpelijker dan om de schade die het virus inmiddels al veroorzaakt heeft en nog gaat veroorzaken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195161138
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:13 schreef Predator40 het volgende:

[..]

natuurlijk is het compleet kut voor de economie en voor zulke sectoren daar denk ik elke dag aan maar hoe wil je dat nu open gaan gooien dan ?
Daar gaat het niet om. Jij stelt dat er weinig beperkingen zijn en het leven nu geen drama is. Niemand die het over open gooien heeft.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195161150
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:14 schreef Predator40 het volgende:

[..]

je ziet het toch gebeuren ?
dat heet de realiteit......niks te maken met positief/negatief zijn.
als de besmettingen en opnames weer naar beneden gaan met dezelfde regels dan is de realiteit weer positief.
Ik onthou mij van speculatie. De realiteit is nu, niet morgen. Het is voorbarig te stellen dat trends zich onverstoord doorzetten. Als de afgelopen maanden ons iets hebben geleerd dan is het dat wel.
I'll give you something to do
pi_195161152
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:12 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Je zal maar een eigenaar zijn van een discotheek en daar je hele hebben en houwen in gestoken hebben.

Alles weg en de schuldsanering in omdat een paar bejaarden dood gaan.

Daar ook aan gedacht gister tijdens je bbq'tje?
Of omdat een bepaalde groep finaal de maatregelen naast zich neerleggen.
En dan straks huilen erom. Eigen schuld.
  zondag 20 september 2020 @ 12:20:39 #260
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195161157
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:05 schreef Predator40 het volgende:

[..]

zelfs ik als "paniekzaaier" ben de afgelopen dagen naar een prachtige airbnb geweest, volendam bezocht en op een terrasje gezeten en gisteravond bij familie gebbqd.....och wat is het leven nu toch een drama he met corona :D
Wow, politiestaat, vrijheidsberoving, afschuwelijk, hoe houd je het vol etc.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195161168
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2020 12:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Wow, politiestaat, vrijheidsberoving, afschuwelijk, hoe houd je het vol etc.
_O- _O- _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195161172
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Of omdat een bepaalde groep finaal de maatregelen naast zich neerleggen.
En dan straks huilen erom. Eigen schuld.
Dus voor de eigenaar van de discotheek die dicht moet is het eigen schuld omdat een bepaalde groep de maatregelen naast zich neerlegt?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195161186
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus voor de eigenaar van de discotheek die dicht moet is het eigen schuld omdat een bepaalde groep de maatregelen naast zich neerlegt?
beetje vreemde redenatie ....mee eens
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195161225
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:17 schreef galantis het volgende:

[..]

Het virus is te onvoorspelbaar om er maar op los te speculeren. De cijfers uit allerlei landen laten op willekeurige momenten stijgingen of dalingen zien.
Dus ik heb geen idee over de komende weken, en ga er vooral dus ook niet vanuit dat het alleen maar slechter zal gaan omdat het nu toevallig wat slechter gaat.
Eigenlijk laten alle landen precies hetzelfde beeld zien. Namelijk een laag aantal besmettingsgevallen, vervolgens een periodieke plateaufase en daarna een explosieve groei in zowel besmettingsgevallen als R waarde als de ziekenhuizen.

Het heeft er alle schijn van dat wij momenteel in die laatste fase terecht zijn gekomen. Andere landen nemen op dit punt veel rigoreuzere maatregelen.
blablablabla
pi_195161231
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus voor de eigenaar van de discotheek die dicht moet is het eigen schuld omdat een bepaalde groep de maatregelen naast zich neerlegt?
Ja toch, eigen schuld van de jongeren. zijn doelgroep zorgt ervoor dat er "strenger" beleid gehanteerd moet worden en het langer dicht blijft.

In Wuhan hebben ze poolparties omdat de situatie het toe laat.

Maar het carpe diem gehalte is hier blijkbaar te hoog.
Het is wat het is.die disco eigenaar kan daar boos op zijn.
pi_195161236
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als je jezelf opsluit op je zolderkamertje kan ik me voorstellen dat het kan lijken alsof alles weer mag, veel dingen merk je pas als het jezelf treft.

Sommigen snappen gewoon niet dat het voor anderen volstrekt kut kan zijn om vrijwel de hele week thuis te moeten werken, geen fysiek onderwijs te kunnen volgen, ontslagen te zijn bij hun (bij)baan, (bijna) geen bezoek te mogen ontvangen in het verpleeghuis, je trouwerij te moeten uitstellen (of alleen in select gezelschap), je kleinkinderen niet meer te kunnen knuffelen, niet meer even stoom afblazen in de discotheek, niet meer naar concerten kunnen gaan etc.

En als we het toch over persoonlijke verhalen hebben... mijn verstandelijk beperkte zus mag al sinds maart niet meer naar de woongroep én de dagbesteding. Het is kiezen tussen één van de twee.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195161247
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja toch, zijn doelgroep zorgt ervoor dat er "strenger" beleid gehanteerd moet worden en het langer dicht blijft.

In Wuhan hebben ze poolparties omdat de situatie het toe laat.

Maar het carpe diem gehalte is hier blijkbaar te hoog.
Het is wat het is.
Er zit enige generalisatie voor je ogen, helaas.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 12:28:35 #268
236264 crew  capricia
pi_195161286
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:25 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Sommigen snappen gewoon niet dat het voor anderen volstrekt kut kan zijn om vrijwel de hele week thuis te moeten werken, geen fysiek onderwijs te kunnen volgen, ontslagen te zijn bij hun (bij)baan, (bijna) geen bezoek te mogen ontvangen in het verpleeghuis, je trouwerij te moeten uitstellen (of alleen in select gezelschap), je kleinkinderen niet meer te kunnen knuffelen, niet meer even stoom afblazen in de discotheek, niet meer naar concerten kunnen gaan etc.
Wat ik het meest mis is de spontaniteit. Dat je zo ergens binnen loopt zonder erbij na te denken. Dat je je moeder een knuffel geeft, omdat je gevoel dat ingeeft.
En nu moet ik bij alles bewust zijn. En dat vind ik een heel vervelende beperking.
Definitely not CIA
  zondag 20 september 2020 @ 12:29:02 #269
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_195161294
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Sommigen snappen gewoon niet dat het voor anderen volstrekt kut kan zijn om vrijwel de hele week thuis te moeten werken, geen fysiek onderwijs te kunnen volgen, ontslagen te zijn bij hun (bij)baan, (bijna) geen bezoek te mogen ontvangen in het verpleeghuis, je trouwerij te moeten uitstellen (of alleen in select gezelschap), je kleinkinderen niet meer te kunnen knuffelen, niet meer even stoom afblazen in de discotheek, niet meer naar concerten kunnen gaan etc.
Vergeleken bij de dood, de chronische ziekte en de uitpuilende ziekenhuizen die door dit virus worden veroorzaakt is het dan ook klein leed dat je even geen concerten kan bezoeken.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_195161298
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:25 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Sommigen snappen gewoon niet dat het voor anderen volstrekt kut kan zijn om vrijwel de hele week thuis te moeten werken, geen fysiek onderwijs te kunnen volgen, ontslagen te zijn bij hun (bij)baan, (bijna) geen bezoek te mogen ontvangen in het verpleeghuis, je trouwerij te moeten uitstellen (of alleen in select gezelschap), je kleinkinderen niet meer te kunnen knuffelen, niet meer even stoom afblazen in de discotheek, niet meer naar concerten kunnen gaan etc.
Dat hele virus is natuurlijk volstrekt kut, ook genoeg wat er voor ons is mis gelopen en nog steeds dingen die niet kunnen voor ons.

"gewoon" even relativeren maar veel mensen kunnen of willen dat niet.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 20 september 2020 @ 12:29:32 #271
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_195161300
Australië heeft het inmiddels weer goed onder controle trouwens. Laagste aantal besmettingen in tijden daar.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_195161306
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:29 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Vergeleken bij de dood, de chronische ziekte en de uitpuilende ziekenhuizen die door dit virus worden veroorzaakt is het dan ook klein leed dat je even geen concerten kan bezoeken.
Vergeleken bij de oorlog in Syrië zijn die uitpuilende ziekenhuizen hier ook klein leed.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195161317
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:29 schreef Predator40 het volgende:
"gewoon" even relativeren maar veel mensen kunnen of willen dat niet.
Zoals eerder gememoreerd: als je nou die positieve attitude en het 'gewoon' relativeren ook even toepast op jouw eigen visie op het virus en dus niet in hyperbolen valt als 'de komende maanden worden kut' zijn we er.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zondag 20 september 2020 @ 12:31:47 #274
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_195161330
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:29 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Vergeleken bij de oorlog in Syrië zijn die uitpuilende ziekenhuizen hier ook klein leed.
Ja, dat klopt. Kun je nagaan waar we zo moeilijk over doen.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_195161335
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:30 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Zoals eerder gememoreerd: als je nou die positieve attitude en het 'gewoon' relativeren ook even toepast op jouw eigen visie op het virus en dus niet in hyperbolen valt als 'de komende maanden worden kut' zijn we er.
waarom zou ik positief zijn over een trend en situatie die op dit moment negatief is en er voor de aankomende tijd ook gewoon niet goed uitziet ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195161342
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:17 schreef Cynicio het volgende:

[..]

We zijn puur tijd aan het kopen tot er hoopvol nieuws is over een vaccin. Er wordt gegokt dat de besmettingen vanzelf weer stabiliseren of zelfs dalen doordat mensen weer een beetje wakker worden geschud.
Hoop dan maar dat de maatregelen die vandaag in gaan effectief genoeg zijn.

Ziekenhuizen is natuurlijk nog niks aan de aan de hand, die trend volgen is op zich prima. Probleem is alleen wel dat als het daar plotseling hard zou oplopen je veel harder en waarschijnlijk landelijk in moet gaan grijpen..
blablablabla
pi_195161349
Er is altijd iemand die het slechter heeft. Heeft die constatering ooit iets toegevoegd aan een discussie?
pi_195161350
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:32 schreef Predator40 het volgende:

[..]

waarom zou ik positief zijn over een trend en situatie die op dit moment negatief is en er voor de aankomende tijd ook gewoon niet goed uitziet ?
Nou, hierom:
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:11 schreef Predator40 het volgende:
ach ik haal gewoon de positieve dingen uit het leven i.p.v steeds al het negatieve.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195161375
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:32 schreef Predator40 het volgende:

[..]

waarom zou ik positief zijn over een trend en situatie die op dit moment negatief is en er voor de aankomende tijd ook gewoon niet goed uitziet ?
Je bedoelt het niet kunnen doen wat je graag zou willen? Ja, daar ben ik ook wel negatief over.

Heb je 'm?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195161388
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoop dan maar dat de maatregelen die vandaag in gaan effectief genoeg zijn.

Ziekenhuizen is natuurlijk nog niks aan de aan de hand, die trend volgen is op zich prima. Probleem is alleen wel dat als het daar plotseling hard zou oplopen je veel harder en waarschijnlijk landelijk in moet gaan grijpen..
welke "maatregelen" ? :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195161398
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:32 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Nou, hierom:
[..]

mits er ook wat positiefs is he natuurlijk.... :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 12:37:25 #282
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195161408
twitter
pi_195161410
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoop dan maar dat de maatregelen die vandaag in gaan effectief genoeg zijn.

Ziekenhuizen is natuurlijk nog niks aan de aan de hand, die trend volgen is op zich prima. Probleem is alleen wel dat als het daar plotseling hard zou oplopen je veel harder en waarschijnlijk landelijk in moet gaan grijpen..
Ik verwacht niet dat de maatregelen an sich iets uit zullen halen, maar misschien maakt het feit dat de maatregelen worden ingevoerd mensen wel iets scherper.
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 12:38:34 #284
236264 crew  capricia
pi_195161424
Ik vind het gewoon te lang duren.
De spontaniteit is er af.
En heel veel leuke dingen zijn weg, of moet je zo van te voren plannen/risico inschatten dat het niet leuk meer is.

Zou met mijn beste vriend in Italië van de hefst genieten, weekje Assisi. Ik durf echter niets af te spreken. En vliegen heb ik ook zo mijn bedenkingen bij.
Met mijn bejaarde moeder en al haar kinderen en kleinkinderen een weekje een bungalow ergens huren. Gaan we nu ook niet doen.

Het zijn die dingen waar ik altijd naar uitkeek.
En ik kan me goed verplaatsen in mensen die dan op een gegeven moment een 'fuck dat virus' moment hebben.
Definitely not CIA
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 12:38:45 #285
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195161426
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:25 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Sommigen snappen gewoon niet dat het voor anderen volstrekt kut kan zijn om vrijwel de hele week thuis te moeten werken, geen fysiek onderwijs te kunnen volgen, ontslagen te zijn bij hun (bij)baan, (bijna) geen bezoek te mogen ontvangen in het verpleeghuis, je trouwerij te moeten uitstellen (of alleen in select gezelschap), je kleinkinderen niet meer te kunnen knuffelen, niet meer even stoom afblazen in de discotheek, niet meer naar concerten kunnen gaan etc.

En als we het toch over persoonlijke verhalen hebben... mijn verstandelijk beperkte zus mag al sinds maart niet meer naar de woongroep én de dagbesteding. Het is kiezen tussen één van de twee.
Beetje makkelijk om dat zo te zeggen. Volgens mij begrijpen de meesten hier dat wel degelijk maar leggen zij andere zwartepunten of hebben ze andere prioriteiten.

Dat is ook menselijk, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195161430
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:36 schreef Predator40 het volgende:

[..]

mits er ook wat positiefs is he natuurlijk.... :D
Het positieve is dus dat de ziekenhuisopnames vooralsnog volledig in het niet vallen bij de aantallen in het voorjaar. Om maar wat te noemen.

Positief/negatief is niet zwart-wit, hè? Je kunt gewoon stellen dat de huidige cijfers tegenvallen zonder dat je het daarbij in het uiterste hoeft door te trekken dat we hier nog maanden mee van doen hebben...
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195161441
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 12:38 schreef Tijger_m het volgende:
Volgens mij begrijpen de meesten hier dat wel degelijk
Volgens mij niet.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195161444
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Beetje makkelijk om dat zo te zeggen. Volgens mij begrijpen de meeste hier dat wel degelijk maar leggen zij andere zwartepunten of hebben ze andere prioriteiten.
Nou nee, als je reactie letterlijk is dat het allemaal niet zo'n drama is hoe het leven nu is als er gezegd wordt dat er nog steeds beperkingen zijn, begrijp je dat gewoon echt niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195161485
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou nee, als je reactie letterlijk is dat het allemaal niet zo'n drama is hoe het leven nu is als er gezegd wordt dat er nog steeds beperkingen zijn, begrijp je dat gewoon echt niet.
dat is alleen geen feit maar een mening.......prima hoor

volgens mij zijn alleen de discotheken dicht en zijn er geen festivals en kan er niet zoveel geknuffeld worden.
voor de rest kan gewoon ALLES nog in nederland,

wij hebben de minste beperkingen van heel europa volgens mij, en dan nog steeds janken.....tja
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 12:44:31 #290
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195161502
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou nee, als je reactie letterlijk is dat het allemaal niet zo'n drama is hoe het leven nu is als er gezegd wordt dat er nog steeds beperkingen zijn, begrijp je dat gewoon echt niet.
Laten we aannemen dat je gelijk hebt. So what? Ik zie ook geen begrip andersom, de mensen die roepen dat het maar een griep is of het allemal onzin vinden geven ook niets om wat een ander denkt.

Ik vind het bijvoorbeeld geen drama nu met de maatregelen. Niet leuk en soms ongemakkelijk maar nauwelijks van een dramatisch nivo. Jij kan daar anders in staan, prima, maar als een kant om begrip vraagt dan mag de andere kant dat toch ook doen? En ik zie dat iig ook niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 20 september 2020 @ 12:46:04 #291
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_195161525
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 12:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Beetje makkelijk om dat zo te zeggen. Volgens mij begrijpen de meesten hier dat wel degelijk maar leggen zij andere zwartepunten of hebben ze andere prioriteiten.

Dat is ook menselijk, he?
Er word letterlijk gezegd dat we hier niet moeten zeiken, omdat het in andere landen kutter is. Weinig begrip voor de mensen die wél geraakt worden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 12:47:47 #292
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195161549
quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2020 12:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er word letterlijk gezegd dat we hier niet moeten zeiken, omdat het in andere landen kutter is. Weinig begrip voor de mensen die wél geraakt worden.
Maar wel realistisch. In Nederland zijn de maatregelen zeer beperkt, dat is gewoon zo.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195161551
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Laten we aannemen dat je gelijk hebt. So what? Ik zie ook geen begrip andersom, de mensen die roepen dat het maar een griep is of het allemal onzin vinden geven ook niets om wat een ander denkt.

Ik vind het bijvoorbeeld geen drama nu met de maatregelen. Niet leuk en soms ongemakkelijk maar nauwelijks van een dramatisch nivo. Jij kan daar anders in staan, prima, maar als een kant om begrip vraagt dan mag de andere kant dat toch ook doen? En ik zie dat iig ook niet.
Dan moet ook jij beter lezen. Niet iedereen die de cijfers als niet problematisch interpreteert vindt dat het maar een griep is of dat alles maar onzin is. Overigens vrij irritant dat er een modbreak komt dat er niet meer over paniekzaaien gesproken mag worden en users die wat positiever naar de cijfers kijken worden door nota bene een mod in het uiterste andere hoekje gestopt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 20 september 2020 @ 12:48:10 #294
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195161559
quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2020 12:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er word letterlijk gezegd dat we hier niet moeten zeiken, omdat het in andere landen kutter is. Weinig begrip voor de mensen die wél geraakt worden.
Maar weinigen die zeggen dat ze geen begrip hebben voor. Wil niet zeggen dat je wel een beetje klaar bent met het eeuwige gezeik terwijl je op dit moment echt bijna alles gewoon kan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195161561
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:43 schreef Predator40 het volgende:

[..]

dat is alleen geen feit maar een mening.......prima hoor

volgens mij zijn alleen de discotheken dicht en zijn er geen festivals en kan er niet zoveel geknuffeld worden.
voor de rest kan gewoon ALLES nog in nederland,

wij hebben de minste beperkingen van heel europa volgens mij, en dan nog steeds janken.....tja
Wie ben jij om te bepalen wat de waarde is van een festival?
pi_195161578
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:43 schreef Predator40 het volgende:

[..]

dat is alleen geen feit maar een mening.......prima hoor

volgens mij zijn alleen de discotheken dicht en zijn er geen festivals en kan er niet zoveel geknuffeld worden.
voor de rest kan gewoon ALLES nog in nederland,

wij hebben de minste beperkingen van heel europa volgens mij, en dan nog steeds janken.....tja
Niet voor paniekzaaier uitgemaakt willen worden maar anderen wel betichten van janken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 20 september 2020 @ 12:49:33 #297
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195161580
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dan moet ook jij beter lezen. Niet iedereen die de cijfers als niet problematisch interpreteert vindt dat het maar een griep is of dat alles maar onzin is. Overigens vrij irritant dat er een modbreak komt dat er niet meer over paniekzaaien gesproken mag worden en users die wat positiever naar de cijfers kijken worden door nota bene een mod in het uiterste andere hoekje gestopt.
beetje calimerogedrag wat je meer van jouw vrienden uit Eindhoven zou verwachten. Er is in het verleden immers al meermaals commentaar daarop geweest. Alleen nu valt het kwartje toevallig de andere kant op omdat het gejammer over paniekzaaien weer hoogtij aan het vieren was.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 20 september 2020 @ 12:49:36 #298
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_195161582
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dan moet ook jij beter lezen. Niet iedereen die de cijfers als niet problematisch interpreteert vindt dat het maar een griep is of dat alles maar onzin is. Overigens vrij irritant dat er een modbreak komt dat er niet meer over paniekzaaien gesproken mag worden en users die wat positiever naar de cijfers kijken worden door nota bene een mod in het uiterste andere hoekje gestopt.
^O^

quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 12:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar wel realistisch. In Nederland zijn de maatregelen zeer beperkt, dat is gewoon zo.
Ja. Maar dat betekent niet dat mensen niet meer mogen klagen, of dat er totaal geen beperkingen zijn. Zulke uitspraken komen nogal wereldvreemd over.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_195161584
quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2020 12:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er word letterlijk gezegd dat we hier niet moeten zeiken, omdat het in andere landen kutter is. Weinig begrip voor de mensen die wél geraakt worden.
ik bedoelde het op persoonlijk/menselijk vlak wat iemand nog wel kan doen .....en niet op zakelijk/financieel vlak.
natuurlijk is het compleet kut voor de horeca/festivals/discotheken ....maar wat kunnen we eraan doen dan ?
alleen de overheid kan die mensen helpen, en er is heus wel begrip voor.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195161597
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2020 12:49 schreef Dven het volgende:

[..]

beetje calimerogedrag wat je meer van jouw vrienden uit Eindhoven zou verwachten. Er is in het verleden immers al meermaals commentaar daarop geweest. Alleen nu valt het kwartje toevallig de andere kant op omdat het gejammer over paniekzaaien weer hoogtij aan het vieren was.
Commentaar waarop? Dat users die er wat positiever in staan niet weggezet moeten worden als verkapte Viruswaarheid aanhangers?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')