abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 september 2020 @ 17:04:38 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195148316
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:01 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') ... netwerk blij, of gebruikers blij, beide moet je niet eens willen.
Het zal wel moeten natuurlijk. Want zonder een blij netwerk met blije gebruikers ben je denk ik snel werkeloos denk ik (en werken met blije mensen lijkt me ook een stuk leuker?) ook als een soort van BOFH en dan laat ik andere systemen die aan een netwerk hangen er maar nog even buiten. _O- Is dit nu een valkuil geworden sorry dan Oversight?

[ Bericht 4% gewijzigd door Megumi op 19-09-2020 17:15:17 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195148557
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 16:58 schreef Oversight het volgende:

[..]

:Y

:{w ... nou .. niet nu.. maar wel ooit.
:{ Maar wat als de machines ons straks gaan vervangen.

:') Mensen die denk dat dit niet gaat gebeuren.

:? De vraag is wel wat wij hiertegen kunnen doen?

:( Een grote volksopstand?

:( Terug naar de middeleeuwen?

8)7 Om gek van te worden.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 19 september 2020 @ 17:26:59 #28
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195148681
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:19 schreef HSG het volgende:

[..]

:{ Maar wat als de machines ons straks gaan vervangen.

:') Mensen die denk dat dit niet gaat gebeuren.

:? De vraag is wel wat wij hiertegen kunnen doen?

:( Een grote volksopstand?

:( Terug naar de middeleeuwen?

8)7 Om gek van te worden.
:{ Maar wat als de machines ons straks gaan vervangen.
Op zich als machines gevaarlijk werk en klote werk overnemen niks mis mee.

:') Mensen die denk dat dit niet gaat gebeuren.
Dat is niet denken dat gebeurt al. Wel grappig in Japan betalen robots daarom bijvoorbeeld sociale premies.

:? De vraag is wel wat wij hiertegen kunnen doen?
Binnen de huidige politieke systemen op termijn weinig.

:( Een grote volksopstand?
Ook los van computers en machines is een volksopstand zo af en toe normaal. En dan laat ik woorden als oorlog, ondergang er maar ven buiten.

:( Terug naar de middeleeuwen?
Lijkt me lastig zie iemand uit de middeleeuwen niet snel een kerncentrale bedienen om een meltdown te voorkomen bijvoorbeeld?
8)7 Om gek van te worden.
Denk om je zelf en je bloeddruk?

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 19-09-2020 17:32:40 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195148748
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:19 schreef HSG het volgende:

[..]

:{ Maar wat als de machines ons straks gaan vervangen.

:') Mensen die denk dat dit niet gaat gebeuren.

:? De vraag is wel wat wij hiertegen kunnen doen?

:( Een grote volksopstand?

:( Terug naar de middeleeuwen?

8)7 Om gek van te worden.
:{w We kunnen nu nog ingrijpen, maar dan moeten we het rap samen eens worden en da's utopie natuurlijk, als we dat konden hadden we het immers al gedaan.

:{ Nederland verbiedt bijvoorbeeld de Nederlandse providers om thepiratebay.org bereikbaar te laten zijn.

:') Het is dus niet verboden om op die site te zijn, maar van Nederland mag je er niet via Nederlandse providers terechtkomen.

-O- Zolang we maatregelen nemen die uitsluitend tot het tuinhekje gelden gaan we er niet komen.
◢◤
  zaterdag 19 september 2020 @ 17:36:43 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195148875
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 19 september 2020 17:30 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/191
[..]

:{w We kunnen nu nog ingrijpen, maar dan moeten we het rap samen eens worden en da's utopie natuurlijk, als we dat konden hadden we het immers al gedaan.
Ik maak me daar minder zorgen over eigenlijk als zaken echt rampzalig worden dan was er tot op heden voldoende animo zelfs tussen vijanden onderling om er wat aan te doen en enorm veel middelen te mobiliseren. WO2 is daar een mooi voorbeeld van al was de prijs hoog.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195148933
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:30 schreef Oversight het volgende:

[..]

:{w We kunnen nu nog ingrijpen, maar dan moeten we het rap samen eens worden en da's utopie natuurlijk, als we dat konden hadden we het immers al gedaan.

:{ Nederland verbiedt bijvoorbeeld de Nederlandse providers om thepiratebay.org bereikbaar te laten zijn.

:') Het is dus niet verboden om op die site te zijn, maar van Nederland mag je er niet via Nederlandse providers terechtkomen.

-O- Zolang we maatregelen nemen die uitsluitend tot het tuinhekje gelden gaan we er niet komen.
;( Nee dat mensen samen eens worden zie ik niet gebeuren gezien de verschillende meningen die mensen hebben...op macro en micro niveau.

:@ Dat is aan de ene kant wel goed natuurlijk want dan hou je ruimte voor een (gezonde) discussie.

:N Maar aan de andere kant kan het heel belemmerend zijn. Het gaat tenslotte om het beperken van anderen.

:{w Het blijft een ingewikkelde materie.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 19 september 2020 @ 17:44:50 #32
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195149025
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:39 schreef HSG het volgende:

[..]

;( Nee dat mensen samen eens worden zie ik niet gebeuren gezien de verschillende meningen die mensen hebben...op macro en micro niveau.

:@ Dat is aan de ene kant wel goed natuurlijk want dan hou je ruimte voor een (gezonde) discussie.

:N Maar aan de andere kant kan het heel belemmerend zijn. Het gaat tenslotte om het beperken van anderen.

:{w Het blijft een ingewikkelde materie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:30 schreef Oversight het volgende:

[..]

:{w We kunnen nu nog ingrijpen, maar dan moeten we het rap samen eens worden en da's utopie natuurlijk, als we dat konden hadden we het immers al gedaan.

:{ Nederland verbiedt bijvoorbeeld de Nederlandse providers om thepiratebay.org bereikbaar te laten zijn.

:') Het is dus niet verboden om op die site te zijn, maar van Nederland mag je er niet via Nederlandse providers terechtkomen.

-O- Zolang we maatregelen nemen die uitsluitend tot het tuinhekje gelden gaan we er niet komen.
Op zich hebben we zeker binnen de EU niks te klagen eigenlijk binnen een meer historisch perspectief. +/-70 jaar geen grote oorlogen meer uniek voor Europa. En door de bank genomen voor veel mensen geen honger en armoede meer. Op een schaal dat mensen met lepel de vuilnisbakken leeg schraapte.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 19 september 2020 @ 17:49:50 #33
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195149129
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:30 schreef Oversight het volgende:
:{ Nederland verbiedt bijvoorbeeld de Nederlandse providers om thepiratebay.org bereikbaar te laten zijn.
? Niemand houd me tegen om daar te kijken? En heb tot nu toe geen boete en dergelijke? En zit bij Ziggo? Leve de rechterlijke macht en de democratie en vrijheid in Nederland. *O* *O* *O* w/ w/ w/

[ Bericht 4% gewijzigd door Megumi op 19-09-2020 18:03:56 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195149786
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:39 schreef HSG het volgende:

:N Maar aan de andere kant kan het heel belemmerend zijn. Het gaat tenslotte om het beperken van anderen.
:') In feite gaat het niet om beperken wat anderen doen, want daar kun je aan verdienen, maar beperken dat ze ook doen wat jij doet, ... en daar hebben we het internet niet voor gemaakt toen we het maakten.
quote:
:{w Het blijft een ingewikkelde materie.
;) Ook daar niet eens, alles is van iedereen totdat je de stekker eruit trekt, wat je dan overhoudt is van jou, simpel zat.
◢◤
pi_195149999
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:44 schreef Megumi het volgende:

+/-70 jaar geen grote oorlogen meer uniek voor Europa.
:X









;( ... klopt, oorlog doen we niet meer, nu noemen we het "preventief noodzakelijk geweld", regime-change, en "vrijheid brengen".

:D Al die kindjes kunnen straks de bij knopjes, we zijn ze aan het bouwen.
◢◤
  zaterdag 19 september 2020 @ 18:18:54 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195150062
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:16 schreef Oversight het volgende:

[..]

:X

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

;( ... klopt, oorlog doen we niet meer, nu noemen we het "preventief noodzakelijk geweld", regime-change, en "vrijheid brengen".

:D Al die kindjes kunnen bij knopjes.

Dit zijn lokale oorlogen ook erg maar geen WO2. En heeft meer te maken met de val van het Oostblok en dergelijke.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195150093
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:18 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dit zijn lokale oorlogen ook erg maar geen WO2.
:{w Daar merken de dode en ouderloze kindjes niets van, maar ze zijn wel boos dat heul hun klei-hut in stukjes ligt.
◢◤
pi_195150138
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 17:49 schreef Megumi het volgende:

[..]

? Niemand houd me tegen om daar te kijken? En heb tot nu toe geen boete en dergelijke? En zit bij Ziggo? Leve de rechterlijke macht en de democratie en vrijheid in Nederland. *O* *O* *O* w/ w/ w/
:{w als je je VPN uitzet, en rechtstreeks aan ziggo om thepiratebay vraagt krijg je zoiets:

quote:
Op 12 januari 2018 heeft de Hoge Raad geoordeeld dat we de website van The Pirate Bay ontoegankelijk moeten maken voor onze klanten. In het vonnis staan IP-adressen en (sub)domeinen die we moeten blokkeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
◢◤
  zaterdag 19 september 2020 @ 18:23:27 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195150149
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:20 schreef Oversight het volgende:

[..]

:{w Daar merken de dode en ouderloze kindjes niets van, maar ze zijn wel boos dat heul hun klei-hut in stukjes ligt.
Tja vroeger zocht men een leuk grasveldje uit en ging men daar vechten. Tegenwoordig is oorlog iets uitgebreider en verdienen landen als Nederland daar een hoop geld aan. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195150159
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja vroeger zocht men een leuk grasveldje uit en ging men daar vechten. Tegenwoordig is oorlog iets uitgebreider en verdienen landen als Nederland daar een hoop geld aan. :')
:{w niet landen, maar bedrijven,

;) maar da's een andere discussie
◢◤
  zaterdag 19 september 2020 @ 18:25:47 #41
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195150194
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:24 schreef Oversight het volgende:

[..]

:{w niet landen, maar bedrijven,

;) maar da's een andere discussie
Landen voeren oorlog en bedrijven verkopen vervolgens met toestemming van die landen legaal wapens je snapt er niks van. Zelfs derde wereld landen vinden het maken en kopen van wapens belangrijker dan de medische voorzieningen van het volk bijvoorbeeld. Pakistan en India zijn met hun atoomwapens en die laatste zelfs met een ruimtevaart programma daar een uitstekend voorbeeld van. En Pakistan is met het ontwikkelen van hun atoom programma geholpen zelfs door Nederland!

Maar begrijp dat jij dat een andere discussie en off topic vind wellicht. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Megumi op 19-09-2020 18:37:28 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator zaterdag 19 september 2020 @ 18:55:03 #42
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195150681
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:09 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') In feite gaat het niet om beperken wat anderen doen, want daar kun je aan verdienen, maar beperken dat ze ook doen wat jij doet, ... en daar hebben we het internet niet voor gemaakt toen we het maakten.
[..]

;) Ook daar niet eens, alles is van iedereen totdat je de stekker eruit trekt, wat je dan overhoudt is van jou, simpel zat.
Het lijkt mij uitermate onwaarschijnlijk dat jij betrokken bent geweest bij het maken van het internet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195151058
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 15:18 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') Ik niet zelf, hoewel ik een aardig mondje machine spreek.

:D maar je kunt een machine vragen stellen door hem met een andere die jij wel kunt besturen te laten praten.
Cylon gespot.

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 20-09-2020 12:01:22 ]
pi_195151345
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 18:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het lijkt mij uitermate onwaarschijnlijk dat jij betrokken bent geweest bij het maken van het internet.
:{w dan heb je weer iets geleerd vandaag.
◢◤
  Moderator zaterdag 19 september 2020 @ 19:40:23 #45
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195151361
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:39 schreef Oversight het volgende:

[..]

:{w dan heb je weer iets geleerd vandaag.
Niet echt. Jouw bewering heeft voor mij geen enkele waarde, namelijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195151362
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:18 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Cylon gespot.
:D Exterminate!
◢◤
pi_195151394
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niet echt. Jouw bewering heeft voor mij geen enkele waarde, namelijk.
:') waarom begin je er dan over, heb je als blauwe niets beters te doen hier, is dit het voorbeeld dat je graag wilt stellen ?
◢◤
  Moderator zaterdag 19 september 2020 @ 19:44:39 #48
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195151430
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:42 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') waarom begin je er dan over, heb je als blauwe niets beters te doen hier, is dit het voorbeeld dat je graag wilt stellen ?
Jij beweert iets om jezelf een bepaalde status aan te meten tegenover mensen die vrij weinig kennis van zaken hebben. Ik heb grote twijfel aan jouw beweringen vooral omdat ik wel weet waar het over gaat in deze.

Ik ben geen mod hier op DIG, overigens, en als mod ben ik ook gewoon user die mag posten wat hij denkt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195151479
Geen idee wat er in dit topic staat want die emoji voor de zin leest fucking irritant dus ik begin er niet eens aan.
pi_195151543
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:40 schreef Oversight het volgende:

[..]

:D Exterminate!
Masters of manipulation, will do anything to confuse you. 🤔
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')