Ja, is ook aangegeven binnen het team dat Dumoulin voornamelijk voor een top 5 notering gaat (en het dan goed doet).quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De kans is redelijk aannemelijk dat we een Jumbo-podium gaan krijgen. Roglic lijkt nog steeds in topvorm te zijn en is denk ik favoriet. Hij moet in het eerste deel de schade op Van Aert dan wel kunnen beperken tot een halve minuut en dat wint ie wel terug op de klim, maar als Van Aert meer pakt in het eerste deel denk ik dat hij favoriet is. Dumoulin is denk ik niet in vorm genoeg om te winnen.
Dan leg je de verwachting wel heel laag voor Dumoulin, vind ik. Natuurlijk heeft hij niet de absolute topvorm deze Tour, maar slecht is hij ook niet. En het blijft 1 van de beste tijdrijders ter wereld en dit parcours is zowat voor hem gemaakt. Iets anders dan top-3 zou toch teleurstellend zijn, lijkt me..quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, is ook aangegeven binnen het team dat Dumoulin voornamelijk voor een top 5 notering gaat (en het dan goed doet).
Zou me wel wat verbazen mocht hij top 3 rijden. Denk dat eentje van Pogacar/Porte wel een hele goede dag zal hebben.
https://www.tissottiming.com/2020/tdf/nl-nl/default/Stage/20/homequote:Op zaterdag 19 september 2020 12:30 schreef Belg het volgende:
Weet er iemand een zeer goede website die zoiets makkelijk kan bijhouden. ik bedoel rankings van verschillende tussentijden enzo.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou Lotto Soudal er niet beter een ploegentijdrit van maken?
Moeten zij weten.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:02 schreef Koffieplanter het volgende:
NTT Predictor gaat voor Pogacar.
'Zeer goed' is wat overdreven bij Tissot, maar inderdaad, wel redelijk acceptabel.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:56 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
https://www.tissottiming.com/2020/tdf/nl-nl/default/Stage/20/home
Toch beter dan Le Tour, ook een site door een achterlijk neefje in elkaar gezet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Zeer goed' is wat overdreven bij Tissot, maar inderdaad, wel redelijk acceptabel.
Het beste zou zijn om gewoon per splittijd de ranking in beeld te hebben, zonder dat het daarbij geordend is op eindtijd of iets dergelijks zoals bij Tissot, waardoor je je steeds het schompes scrollt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Toch beter dan Le Tour, ook een site door een achterlijk neefje in elkaar gezet.
Ja, tijdritwonder Frison wat helpenquote:Op zaterdag 19 september 2020 12:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik dacht dat men niet twee rijders uit dezelfde ploeg achter elkaar liet starten. Of geldt dat alleen maar voor de top van het klassement?quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie niemand in de buurt komen buiten misschien Kwiat.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:24 schreef Belg het volgende:
Wie is favoriet voor de etappe winst?
Ik weet dat Roglic, Pogacar, Van Aert en Dumoulin zeer goede tijdrijders zijn, maar wie is er nog favoriet. Daarvoor is mijn kennis te beperkt.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:18 schreef Slobeend het volgende:
Benieuwd of Flip er zin in heeft vandaag. De Flip van vorig jaar had dit gewonnen.
Zat hier net over na te denkenquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:20 schreef The_Undertone het volgende:
Ewan buiten tijd zou wel puur goud zijn
Toen misten wel wat tijdrijders natuurlijkquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:18 schreef Slobeend het volgende:
Benieuwd of Flip er zin in heeft vandaag. De Flip van vorig jaar had dit gewonnen.
Nee, teveel tijd zou die verliezen op de klimquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:18 schreef Slobeend het volgende:
De vraag is alleen of Kwiat wel voluit gaat op het vlakke. Misschien probeert hij Carapaz wel te helpen door ook voluit te gaan op de klim om zo punten weg te snoepen voor Pogacar. Sowieso denk ik dat Carapaz het wel gaat halen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie niemand in de buurt komen buiten misschien Kwiat.
Maarja, tijdslimiet ligt altijd wel vrij ruim geloof ik?quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Ewan verliest al een minuut op Kluge of all places.
25%, niet?quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:23 schreef Max23 het volgende:
M
[..]
Maarja, tijdslimiet ligt altijd wel vrij ruim geloof ik?
25%.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:23 schreef Max23 het volgende:
M
[..]
Maarja, tijdslimiet ligt altijd wel vrij ruim geloof ik?
Hij mag 13:45 verliezen (ervan uitgaande dat de winnende tijd 55:00 is). Dat moet normaal gesproken te doen zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:20 schreef The_Undertone het volgende:
Ewan buiten tijd zou wel puur goud zijn
Ik kijk via de NOS live stream, kijk nu al een tijdje tegen een kletsende Danny en co. aan.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:24 schreef Toby56 het volgende:
Zijn er hier nog andere sukkelaars afhankelijk van de NOS live stream?
Volgens de aankondigingen begint het daar om 13:13, maar ik krijg op alle browsers alleen de melding: bedankt voor het kijken.
Dan heb ik een probleem; opnieuw opstarten dan maar.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk via de NOS live stream, kijk nu al een tijdje tegen een kletsende Danny en co. aan.
Je mist nu slechts de start van Rowe, dat overleef je wel.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dan heb ik een probleem; opnieuw opstarten dan maar.
Niettemin is het vreemd; alle cookies geschoond en opnieuw opgestart, maar wederom slechts de melding: bedankt voor het kijken. Alle andere websites doen het wel.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je mist nu slechts de start van Rowe, dat overleef je wel.
Maar dat heeft weinig zin. Alsof een snel klimmende Kwiat ervoor zou zorgen dat Pogacar geen 2 punten haalt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:23 schreef eentwee het volgende:
[..]
De vraag is alleen of Kwiat wel voluit gaat op het vlakke. Misschien probeert hij Carapaz wel te helpen door ook voluit te gaan op de klim om zo punten weg te snoepen voor Pogacar. Sowieso denk ik dat Carapaz het wel gaat halen.
Misschien een andere browser proberen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niettemin is het vreemd; alle cookies geschoond en opnieuw opgestart, maar wederom slechts de melding: bedankt voor het kijken. Alle andere websites doen het wel.
Pech gehad, vermoed ik.
En nu volgen de camera's al minuten lang de altijd vervelende Ewanquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk via de NOS live stream, kijk nu al een tijdje tegen een kletsende Danny en co. aan.
Ja, als je om 13:00 al inschakelt bij een tijdrit is de kans groot dat het mongolensegment bezig is.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nu volgen de camera's al minuten lang de altijd vervelende Ewan
Jeetje, dat had niemand verwacht natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Poga en Roglic gaan wissel volgens knipperlicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |