Zo dat is een mooie!!quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:51 schreef Granqvist het volgende:
Kreeg van een vriendin een box van een slager, er zat in;
- 1.5 kg kipfilet
- 500 gram kipdijfilet blokjes
- 1 kg kip spareribs
- 4 tartaartjes.
Erg blij mee
Wat zijn spareribs van kip?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:51 schreef Granqvist het volgende:
- 1.5 kg kipfilet
- 1 kg kip spareribs
- 4 tartaartjes.
Erg blij mee
Is, volgens mij, het dijbeen van de kip. Dus geen ribben, maar wel met bot.quote:
Welke slager?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:51 schreef Granqvist het volgende:
- 1.5 kg kipfilet
- 1 kg kip spareribs
- 4 tartaartjes.
Erg blij mee
En als je voor 1 november nog twee van die maaltijdpakketen weet te scoren bij de Lidl, krijg je met die stickers nog een extra maaltijdpakket gratisquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:36 schreef Tinos85 het volgende:
Pakket van de Lidl en van Makro:
[ link | afbeelding ]
Haha, dat zou wel een mooi extraatje zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
En als je voor 1 november nog twee van die maaltijdpakketen weet te scoren bij de Lidl, krijg je met die stickers nog een extra maaltijdpakket gratis
Mooi meegenomen danquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
En als je voor 1 november nog twee van die maaltijdpakketen weet te scoren bij de Lidl, krijg je met die stickers nog een extra maaltijdpakket gratis
Uiteindelijk heb ik hier alsnog een pakket van kunnen bemachtigen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had vandaag een pakket besteld voor morgen 17.15-17.30, heel fijn, want het is een populaire bakker. Zojuist is de ophaaltijd veranderd naar 08.30-09.00 en moest ik het annuleren.
Wel flauw, want morgenmiddag zetten ze er vast wel weer een pakket op voor aan het eind van de middag.
Veel gewoon houdbaar! Plakken kaas, zakje gemalen mozzarella, milka brownies, 1,5 liter pepsi max, klein zakje calve borrelnootjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |