quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
inkoper van verpakkingsmateriaal zei ze geloof ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:56 schreef RamboDirk het volgende:
medewerker supply chain services.....oke man, magazijnmedewerkster dus
Squirt alles onderquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:59 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Volgens mij is ze super geil in bed.
Checkquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:03 schreef michiel_merk het volgende:
Deze krijgt een te lieve man voorgeschoteld
quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:10 schreef Poefbank het volgende:
Ik benieuwd wat voor tattoo ze zal nemen als ze naar Auschwitz is geweest.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:10 schreef Buitendam het volgende:
Ik Ik ik ik
Ik Ik ik
Ik
Ik
Ikikikikikikik.
En een random nummer.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:11 schreef kapitein_Schettino het volgende:
[..]
Inkt vermengd met wat as,
Mooie vrouw inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:13 schreef RamboDirk het volgende:
Die floor ziet er goed uit voor haar leeftijd, milf.
Net als in het echte leven.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Paar keer gezien nu, maar valt me op dat de mannen vrijwel altijd nog wel een date willen en de vrouwen heel vaak niet.
Beetje vreemd toch?
Liefde is als een boek met harde kaft, het is een keer klaar en dan klapt het hard dicht.quote:Op maandag 21 september 2020 19:29 schreef CrushedTinBox het volgende:
Liefde is als een boek, er is altijd een nieuwe bladzijde
Alles boven amsterdam praat zo idd..quote:Op maandag 21 september 2020 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Hij praat als Lange Frans, of zo'n andere boerenlul.
Wait what?quote:Op maandag 21 september 2020 19:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alles boven amsterdam praat zo idd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |