Net de persco gezien en me echt dood lopen te ergeren. Het begint eerst met de geloofwaardigheid. Lekker alle grenzen open gooien zodat we kunnen vakantie vieren met zijn alleen en dan verbaasd kijken dat de besmettingen oplopen, geen enkele lang termijn visie op dit probleem. We zitten nu zeven maanden verderop en nog steeds heb ik het gevoel dat de regering echt nog niks weet en de verantwoordelijkheid bij anderen legt. Maar wat ik misschien wel het meest mis is een visie hoe je dit virus verslaat zodat het nooit meer terug komt. waarom geen woord over het vaccin, waarom geen woord over het bestrijden van corona, waarom geen woord over zelf reflectie met Grappenhaus voorop. Denken ze echt dat het volk is vergeten dat de regering zelf ook niet aan de regels kan houden.
Oh ja en 24 sluiten, dat is misschien wel het slechte idee dat je kunt bedenken. Wat denk je dat er gebeurd als je maar een paar uur hebt on te drinken en je gooit ze allemaal om 1 uur s'nachts op straat half dronken. Deze klanten gaan zich indrinken en dan heb je dus twee uur de tijd om zoveel mogelijk te zuipen. Gefrustreerd worden de klanten op straat gegooid en dan mag de gemeente er zich mee redden. Als ik de buren was zou ik de ramen maar vast gaan dicht timmeren en de tuinstoelen vooral weghalen. Dit is echt vragen om problemen, vragen om rellen. Je moet juist de sluitingstijden versoepelen, geef de klanten de tijd om rustig en voldaan naar huis te gaan. Gooi ze niet allemaal tegelijk op straat, maar een voor een, corona proof. En ontladen is misschien wel net zo belangrijk als de corona bestrijding, burning outs, stress, depressies liggen op de loer door de hoge werk druk, de zorgen en de frustraties. Corona frustratie is een begrip aan het worden en ik geloof daar wel in.
[ Bericht 13% gewijzigd door MakkieR op 18-09-2020 20:42:33 ]