Dat is toch gewoon aan de supermarkten? Dat is nooit overheidsbeleid geweest ofzo. Dat verschilt dus per dorp en per grossier.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:49 schreef capricia het volgende:
Kwam er ook weer een ouderen uurtje in de supermarkt, hoorde ik ergens ver weg?
Een oplossing vinden. Maar die bestaat er niet uit dat ik in de basis aanwezig ben thuis.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:42 schreef Monolith het volgende:
Maar laten we wel wezen. Hoe had je dat anders geregeld? Je partner ermee opgezadeld?
Tja, dit soort vergelijkingen vind ik vooral verschrikkelijk simpel. "Persoon X heeft dit gedaan, dus niet janken over wat jij nu moet gaan doen", alsof dat eerste een soort normatief precedent schapt.quote:Nou ja, ik denk ook dat we wel een beetje van de sneeuwvlokjesmentaliteit af mogen inderdaad. Er was veel lof voor die man die de oorlog had meegemaakt als kind en feitelijk zei dat die "offers" van jongeren vandaag de dag nog wel meevielen. Dat geldt in mijn ogen al helemaal voor de gemiddelde werknemer met een kantoorbaan. Mijn moeder draaide altijd onregelmatige diensten in de zorg voor een karig loontje en dan stuiterden wij ook in huis rond overdag terwijl zij probeerde te slapen tijdens een week nachtdienst. Maar nee, de gemiddelde kantoorarbeider die moet zwoegen van 9 tot 5 in een wat te krap studiootje verdient veel begrip voor het feit dat hij echt niet kan thuiswerken hoor.
Zaterdag tussen 10u en 14u is dat standaard tochquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:49 schreef capricia het volgende:
Kwam er ook weer een ouderen uurtje in de supermarkt, hoorde ik ergens ver weg?
Dit is gewoon een opstapje, een wake up call. Als het algemene beeld niet verbetert, als de gemiddelde mindset niet verandert, verwacht ik op zeer korte termijn meer maatregelen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:51 schreef Injetta het volgende:
Wat zijn dit nou voor maatregelen? Wat helpt dat nou als in Amsterdam in het OV, op straat, in de winkels gewoon alles aan hun laars lappen? Lockdown gaat te ver, maar waarom niet strenger zijn op die afstand van elkaar? En gewoon niet met meer dan 3 mensen als groep? Controleren in het OV op mondkapjes en afstand? Winkels strenger aanpakken. Hier in Zuid-oost doen de winkels niks meer aan maatregelen.
Straks krijg je een verbaasde Rutte die zegt dat het niet voldoende werkt en gaan de cafes volledig dichtquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:56 schreef Elan het volgende:
Lachwekkende maatregelen. Krijg je het virus vast mee onder controle.
Maatregelen? In dit softe land?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:54 schreef wpor het volgende:
[..]
Dit is gewoon een opstapje, een wake up call. Als het algemene beeld niet verbetert, als de gemiddelde mindset niet verandert, verwacht ik op zeer korte termijn meer maatregelen.
Als je de handdoek werpt, doe het dan echt. Dit is vlees noch vis.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:56 schreef Elan het volgende:
Lachwekkende maatregelen. Krijg je het virus vast mee onder controle.
De eckte poldermentaliteit, het moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven voor iedereenquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maatregelen? In dit softe land?
Ik denk het ook. Teflon Rutte positioneert het ook zo dat de Jonge en het CDA het gedaan hebben als het verder mis gaat.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kabinet wil niet verantwoordelijk zijn voor de maatregelen die genomen worden, met het oog op de aankomende verkiezing.
Badum tsss..quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:56 schreef DonDruiper het volgende:
Ik ben wel blij dat de horeca om 01:00 leeg is.
Het virus komt meestal pas rond 01:30 in actie.
Iets met zachte heelmeesters, de lange wijzer op de 11, kleine op de 12 en een kalf wat kopje onder aam het gaan is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De eckte poldermentaliteit, het moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven voor iedereen
Nah.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De eckte poldermentaliteit, het moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven voor iedereen
Inderdaad. Dit is gewoon uitstel van executie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je de handdoek werpt, doe het dan echt. Dit is vlees noch vis.
Letterlijk uitstel van executiequote:Op vrijdag 18 september 2020 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is gewoon uitstel van executie.
Meer dan 7 per 100.000 zei Rutte toch? Op het dashboard staat 10. Oftewel de rest van Nederland volgt zeer spoedig.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Is er nou ook een bepaalde graadmeter bekend gemaakt waardoor deze zes regio’s aan de beurt zijn? Dan weet je een beetje welke regio’s buiten die 6 snel gaan volgen..
Meer dan 50 nieuwe besmettingen per dag per 100.000 personen. Of zo. Is het internationaal.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Is er nou ook een bepaalde graadmeter bekend gemaakt waardoor deze zes regio’s aan de beurt zijn? Dan weet je een beetje welke regio’s buiten die 6 snel gaan volgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |