abonnement Unibet Coolblue
pi_195168325
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat patroon heet "onderbouw zaken met bronnen".

Logisch dat dat afschrikt wanneer je geen zak hebt om je als feiten gebrachte nonsens te staven.
Dank voor het nogmaals bevestigen van wat ik eerder plaatste.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195168341
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Al gezien hoe er hier over Rutte, Soros, Clinton en/of Gates wordt gebabbeld?
Ja hoor. Ik kom hier vaker :P
  Beste debater 2022 zondag 20 september 2020 @ 19:47:24 #53
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195168347
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:46 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dank voor het nogmaals bevestigen van wat ik eerder plaatste.
Tot op heden is er nog helemaal niets bevestigd; je hebt je Trump-riedel af mogen steken, bent daar op aangesproken en jammert nu over semi-intellectuele narcisten omdat ze niet mee gaan met je oversimplificering van de Amerikaanse politieke geschiedenis. Laat staan je slachtofferrol.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195168365
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Tot op heden is er nog helemaal niets bevestigd; je hebt je Trump-riedel af mogen steken, bent daar op aangesproken en jammert nu over semi-intellectuele narcisten omdat ze niet mee gaan met je oversimplificering van de Amerikaanse politieke geschiedenis. Laat staan je slachtofferrol.
Once again.
Blijven door gaan kerel?
Ik begrijp dat het voor jou moeilijk is om niet het laatste woord te hebben.

Maar mijn hemel alsjeblieft zeg..
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Beste debater 2022 zondag 20 september 2020 @ 19:49:38 #55
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195168382
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:48 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Once again.
Blijven door gaan kerel?
Ik begrijp dat het voor jou moeilijk is om niet het laatste woord te hebben.

Maar mijn hemel alsjeblieft zeg..
Je begrijpt dat je nu al bijna vijf berichten geen enkel inhoudelijk argument hebt gebracht?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195168413
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je begrijpt dat je nu al bijna vijf berichten geen enkel inhoudelijk argument hebt gebracht?
Wat heb ik nou eerder al aangegeven?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Beste debater 2022 zondag 20 september 2020 @ 19:51:58 #57
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195168431
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:51 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Wat heb ik nou eerder al aangegeven?
Voornamelijk dat je wat naroept wat je op internet gelezen hebt over 'de Democraten' en 'de Republikeinen'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195168481
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Voornamelijk dat je wat naroept wat je op internet gelezen hebt over 'de Democraten' en 'de Republikeinen'.
Mijn hemel, koop een spiegel en ga daar voor staan praten.

Ik heb eerder aangegeven dat ik niet met jou in gesprek ga omdat ik al vaker met gesprekken heb zitten mee lurken en mij duidelijk is wat voor iemand jij bent in gesprekken.

Van mij mag je ook het laatste woord hebben hoor, doe maar als jij je daar goed bij zal voelen.

Nogmaals, fijne zondag.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Beste debater 2022 zondag 20 september 2020 @ 19:57:26 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195168524
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:55 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Mijn hemel, koop een spiegel en ga daar voor staan praten.

Ik heb eerder aangegeven dat ik niet met jou in gesprek ga omdat ik al vaker met gesprekken heb zitten mee lurken en mij duidelijk is wat voor iemand jij bent in gesprekken.

Van mij mag je ook het laatste woord hebben hoor, doe maar als jij je daar goed bij zal voelen.

Nogmaals, fijne zondag.
Bullshiiiiiit...

Jij komt met allerhande uitspraken over Republikeinen en Democraten, verwijt 'het volk' zich niet te willen verdiepen, als willoze zombies mee te gaan met hoe de wind staat want 'ze willen aan de goede kant staan' en gaat vervolgens lopen janken wanneer blijkt dat je geen idee hebt waar het over gaat.

Ik ben iemand die graag met valide bronnen werkt om iets te onderbouwen. Probeer het eens, de volgende keer dat je 'het volk' de les komt lezen over hoe onkritisch het is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 20 september 2020 @ 20:24:11 #60
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195168962
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:27 schreef schommelstoel het volgende:


Wat die blanke mensen niet weten en of niet willen zien is dat er een hele grote groep niet blanke Amerikanen pro Trump is.
Die wel gewoon werken voor hun geld, die zien dat de Afro Amerikaanse gemeenschap zichzelf voornamelijk kapot maakt en het lef heeft dit hard op te zeggen.
Niet-blank wil nog niet zeggen: zwart. Niet-blanken kunnen net zo racistisch zijn als blanken.

Hoe groot is die groep? En waar is het bewijs dat de Afro-Amerikaanse gemeenschap zichzelf voornamelijk kapot maakt?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Beste debater 2022 zondag 20 september 2020 @ 20:31:44 #61
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195169120
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 20:24 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Niet-blank wil nog niet zeggen: zwart. Niet-blanken kunnen net zo racistisch zijn als blanken.

Hoe groot is die groep? En waar is het bewijs dat de Afro-Amerikaanse gemeenschap zichzelf voornamelijk kapot maakt?
Doe 'es niet zo semi-intellectueel narcistisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195169748
Even een link van een interessant en bijpassend topic dat ook wel op het onderwerp Trump slaat.
BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel x
  zondag 20 september 2020 @ 21:10:14 #63
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195169774
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Doe 'es niet zo semi-intellectueel narcistisch.
Ik kan het niet helpen: het is pathologisch.

(Er zijn heel wat zwarte Amerikanen die zichzelf de vernieling in helpen zonder dat je daar direct een blanke op kunt aankijken: maar Trump is bepaald niet de aangewezen persoon om daar iets van te zeggen.)
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Beste debater 2022 zondag 20 september 2020 @ 21:44:18 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195170372
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:10 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik kan het niet helpen: het is pathologisch.

(Er zijn heel wat zwarte Amerikanen die zichzelf de vernieling in helpen zonder dat je daar direct een blanke op kunt aankijken: maar Trump is bepaald niet de aangewezen persoon om daar iets van te zeggen.)
I know.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 21 september 2020 @ 11:23:50 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195176257
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:10 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik kan het niet helpen: het is pathologisch.

(Er zijn heel wat zwarte Amerikanen die zichzelf de vernieling in helpen zonder dat je daar direct een blanke op kunt aankijken: maar Trump is bepaald niet de aangewezen persoon om daar iets van te zeggen.)
Uhu, maar het is gewoon zo makkelijk met een vingertje te wijzen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 september 2020 @ 12:18:48 #66
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195177273
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Uhu, maar het is gewoon zo makkelijk met een vingertje te wijzen!
Zwarte Amerikanen zijn mensen zoals alle anderen. Stephan Sanders heeft daar, vlak voor het aantreden van Obama, een stukje over geschreven dat ik nu niet kan vinden, maar dat hierop neerkomt:

Ook in de zwarte (of Afro-Amerikaanse) gemeenschap zien veel mensen graag dat één van hun eminente leden een misstap begaat, zodat ze hem kunnen vergeven en klagen dat de media hem zo gemeen hebben behandeld.

(Zo vind ik het merkwaardig dat artiesten als Kendrick Lamar en Kanye West het opnemen voor een stuk tuig als XXXtentacion, zonder dat er een haan naar kraait.)

Ze zijn echter wel tot iets abnormaals gemaakt: een van nature minderwaardige groep mensen, beestmensen zelfs, die eeuwenlang van vrijwel alles buitengesloten zijn geweest.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')