oh... ik was te langzaam maar ik heb een goed excuusquote:Op maandag 21 september 2020 10:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
0:24
“Ik ben natuurlijk een voorbeeldfunctie”
Haal deze gek van het internet af.
Precies, ze hoeft niet meteen opgeknoopt te worden, je zal straks nog zien dat ze doodsbedreigingen gaatquote:Op maandag 21 september 2020 10:27 schreef Marsenal het volgende:
Nou ze heeft toegegeven dat het een slechte beslissing was, de internets krijgt wat de internets nodig heeft om de dag door te komen, we kunnen weer door
Zo werkt dat blijkbaar. Meisje kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 21 september 2020 10:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Precies, ze hoeft niet meteen opgeknoopt te worden, je zal straks nog zien dat ze doodsbedreigingen gaat
krijgen van stoere internet gekkies, ze was een beetje dom.... daar heeft onze koning ook wel een last
van...
Ze zegt ook gewoon dat ze nog niet naar school mag tot de uitslag van een negatieve test. Dan ga je toch niet lekker ergens lunchen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:00 schreef Bocaj het volgende:
Ze zegt dat ze gewoon verkouden is! Dat kán natuurlijk ook!
In deze periode lopen Corona en verkoudheid door elkaar!
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op maandag 21 september 2020 12:40 schreef Glazenmaker het volgende:
Mag je na zo'n test niks meer? Heb woensdag ook zo'n test gedaan en ben toen nog maar even langs oma in het verpleeghuis gegaan. Je weet tenslotte nooit hoe lang je in quarantaine moet. Ik zit nu nog minstens 10 dagen vast, dus ben blij dat ik nog even ben gegaan.
En toen ze aan je vroeg om haar kunstgebid te pakken heb je er eerst op geniest toch? Oma was al verbaast dat ie zo soepel erin ging.quote:Op maandag 21 september 2020 12:40 schreef Glazenmaker het volgende:
Mag je na zo'n test niks meer? Heb woensdag ook zo'n test gedaan en ben toen nog maar even langs oma in het verpleeghuis gegaan. Je weet tenslotte nooit hoe lang je in quarantaine moet. Ik zit nu nog minstens 10 dagen vast, dus ben blij dat ik nog even ben gegaan.
Oma heeft last van een droge mond, dus heb er zo'n roggel van diep uit de keel bij gedaan.quote:Op maandag 21 september 2020 12:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En toen ze aan je vroeg om haar kunstgebid te pakken heb je er eerst op geniest toch? Oma was al verbaast dat ie zo soepel erin ging.
Daarna oma nog even lekker doorgesmeerdquote:Op maandag 21 september 2020 12:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oma heeft last van een droge mond, dus heb er zo'n roggel van diep uit de keel bij gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |