Niet je eigen kipnuggets makenquote:Op zondag 20 september 2020 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lekker hoor! Is dat je lievelingsproduct als het gaat om seperatorvlees?
Eerste kwartier diepbedroevend, tweede kwartier goed, derde kwartier matigquote:
? Hebben ze nu niet al 3 punten meer dan vorig seizoen in deze fase?quote:Op zondag 20 september 2020 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje dezelfde lijn als afgelopen seizoen.
Tweede helft erover en het is weer feest in de Kuip.quote:Op zondag 20 september 2020 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje dezelfde lijn als afgelopen seizoen.
Tegen een frikandel zeg ik ook geen nee.quote:Op zondag 20 september 2020 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lekker hoor! Is dat je lievelingsproduct als het gaat om seperatorvlees?
quote:
quote:Op zondag 20 september 2020 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net uitstekend gepoept.
Racist?quote:Op zondag 20 september 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk wordt Geertruida gewisseld. Die vent kan er echt niets van.
@:Scrummie2.1
Er zijn geen verdedigers meer overquote:Op zondag 20 september 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk wordt Geertruida gewisseld. Die vent kan er echt niets van.
@:Scrummie2.1
Johnstongodquote:Op zondag 20 september 2020 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn geen verdedigers meer over
@onlogisch is niet zo scherp vandaag.quote:Op zondag 20 september 2020 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is een act hier toch? Laat maar.
[ afbeelding ]
Mwah vorige week liet ie wel de potentie zien, maar deze week is ie slecht ja.quote:
Dat vol viel reuze mee aangezien hij zich verslikte in een trucje.. Is niet alsof je er in komt vliegen....quote:Op zondag 20 september 2020 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vol met de noppen op de enkels. Ik vind dat gewoon rood
Kloptquote:Op zondag 20 september 2020 15:49 schreef macca728 het volgende:
Het hoeft toch niet bewust te zijn, gewoon penalty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |