quote:
 High five
 High five

Ik ben echt benieuwd of ze het waar kunnen maken. Zou zo vet zijn echt een beetje onverwachts dat ik toevallig hier hoorde dat de pre-order open was gegaan.quote:

hij wel hoorquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of ze het waar kunnen maken. Zou zo vet zijn echt een beetje onverwachts dat ik toevallig hier hoorde dat de pre-order open was gegaan.
 En ondertussen zitten sommige van ons dag en nacht achter de pc voor zo'n ding
 En ondertussen zitten sommige van ons dag en nacht achter de pc voor zo'n ding

Bol had ik gemist tijdens het werk, later in de middag zag ik Media Markt dus snel even inloggen, betalen en klaarquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij wel hoorEn ondertussen zitten sommige van ons dag en nacht achter de pc voor zo'n ding

Niet echt zin in dat spellen na een periode weer verdwijnen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:26 schreef Jimbo het volgende:
Waar zou trouwens jullie voorkeur eigenlijk naar uit gaan?
Stel gaming wordt een 'service' dus we hebben binnenkort een EA pass, Xbox pass, PS Now e.d.
Laten we uitgaan dat dit 200 per service per jaar kost, dus 200 per jaar abo, maar dan heb je alle nieuwe games bij launch (denk aan EA Access ultimate op de PC)
Of zou je toch liever los je games kopen?
ik denk dat ik 3-4 services wel zou nemen als abo, als ik dan alle nieuwe games heb bij launch. Dan zou zo'n digital only console prima zijn..

afaik is dat bij EA ultimate niet het geval, daar voegen ze gewoon elke x nieuwe toequote:Op zaterdag 19 september 2020 13:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niet echt zin in dat spellen na een periode weer verdwijnen.

EAquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
afaik is dat bij EA ultimate niet het geval, daar voegen ze gewoon elke x nieuwe toe

Ja is gewoon een PS5 demo met controller gimmicksquote:Op zaterdag 19 september 2020 13:33 schreef Jimbo het volgende:
Jullie wisten het vast al, maar lees net dat die nieuwe astrobot game (hoi roy) standaard op je ps5 staat geīnstalleerd

De witte flappen misschien.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:51 schreef Jimbo het volgende:
vraag me toch af wat er te veranderen is aan de console, dit was toch de most customisable playstation everrrrr

denk t ook, 2 soorten faceplates oid.quote:

Wat dacht je van een aan/uit knop. En bij de disk versie nog een eject knopquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:04 schreef Jimbo het volgende:
Als je naar de fotos van het label kijkt zie je een zwart knopje zitten.
lijkt eigenlijk op een knop die je indrukt en dan je console uit elkaar kan halen. #youhearditherefirst

Maar die plaats je toch niet onderop en console bij het label?quote:Op zaterdag 19 september 2020 15:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wat dacht je van een aan/uit knop. En bij de disk versie nog een eject knop

quote:Op zaterdag 19 september 2020 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu op weg om kat te laten inslapen. Het slaat allemaal niet aan.
Spreek jullie over een tijd weer boys.
 Sterkte
 Sterkte

quote:Op zaterdag 19 september 2020 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu op weg om kat te laten inslapen. Het slaat allemaal niet aan.
Spreek jullie over een tijd weer boys.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |