Je moet weten bij welke vrouwen je druk zeg, als je dat bij alle vrouwen doet ben je gewoon een vervelende manquote:Op maandag 21 september 2020 14:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit net in m'n GGZ dossier te bladeren en daar stond in dat mij met psychoeducatie bijgeleerd dient te worden om de ''grenzen van vrouwen te respecteren''. Maar kan iemand mij uitleggen waarom sommige mannen zo druk adviseren om toch druk te zetten. Zeggen dat vrouwen het zelf toch willen, dat ''nee'' niet altijd nee is.
Tokkie gespotquote:Op maandag 21 september 2020 14:31 schreef Tlaloc het volgende:
Stervende hoeren corona
Gezeik omtrent besmettingenja als de ziekenhuisopnames praktisch nul zijn moet het volk nog ergens bang mee worden gemaakt hè.
Sheeplequote:Op maandag 21 september 2020 18:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Tokkie gespot
Heb je de trui van Jensen al gekocht?
Beetje plagen en teasen enzo dusquote:Op maandag 21 september 2020 17:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet iedereen is even knap en outgoing uiteraard.
En ja ze is lief, behandel haar zoals jij wenst door haar behandeld te worden.
Ik ben geen onderdeel van sheeple hoor, ik doe mijn eigen onderzoek. Kijk, dat jij nu blind Jensen volgt, zonder zelf na te denken, tsja...over sheeple gesprokenquote:Op maandag 21 september 2020 18:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Sheepleoh nee het grote enge Chinese virus, nee pak onze vrijheden af, economie naar de tering, snel de noodwet nu het nog kan!!!!1!
Vertel me dan hoe gevaarlijk dat gemene killervirus is dat daarvoor de economie aan het infuus moet?quote:Op maandag 21 september 2020 18:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben geen onderdeel van sheeple hoor, ik doe mijn eigen onderzoek. Kijk, dat jij nu blind Jensen volgt, zonder zelf na te denken, tsja...over sheeple gesproken
Snel, ga huilen dat al je vrijheden worden afgepaktkansloze naprater.
Graag een quote van mij waarin ik het een 'gemene killervirus is dat daarvoor de economie aan het infuus moet' noem.quote:Op maandag 21 september 2020 18:43 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vertel me dan hoe gevaarlijk dat gemene killervirus is dat daarvoor de economie aan het infuus moet?
Je vindt mensen die het allemaal maar overdreven vinden toch Tokkies?quote:Op maandag 21 september 2020 18:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Graag een quote van mij waarin ik het een 'gemene killervirus is dat daarvoor de economie aan het infuus moet' noem.
Ik vind mensen die 'Stervende hoeren corona' zeggen tokkies.quote:Op maandag 21 september 2020 18:48 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Je vindt mensen die het allemaal maar overdreven vinden toch Tokkies?
Ripquote:Op maandag 21 september 2020 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:
faaaackkkk net bij de HADES dood gegaan de laatste bos fuckkk kan weer opnieuw beginnen
Ken je je klassiekers niet?quote:Op maandag 21 september 2020 19:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik vind mensen die 'Stervende hoeren corona' zeggen tokkies.
Waar heb ik dan gezegd dat het een 'gemene killervirus is dat daarvoor de economie aan het infuus moet?'.
Onwaarschijnlijk tenzij je met zijn moeder zijn vriendin bedoelt.quote:Op zondag 20 september 2020 16:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij postte laatst wel weer en toen ik dat tegen Myrr zei begon ze over zijn moeder.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:06 schreef Azula het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk tenzij je met zijn moeder zijn vriendin bedoelt.
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:46 schreef Azula het volgende:
[..]
Gewoon. Fijn. Hoezo? Je bent toch niet z’n moeder ofzo.
Hoi Kiid 👋🏽
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |