abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:51:59 #276
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_195694475
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:26 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:N
Dat accent van haar :')
En ze kan verder helemaal niks, geen opleiding niks
Meid is alleen leuk om naar te kijken en nachts verder niet :7
Helemaal niets afgemaakt?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:56:29 #277
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_195694574
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Maxime Meiland gewond na vechtpartij met Caroline' :D

Maxime Meiland zegt gewond te zijn geraakt na een knokpartij met Caroline, de voormalig huisvriendin van de Meilandjes. Dit is te lezen in het boek over Martien van Jan Dijkgraaf, dat vandaag werd gepresenteerd.

Eindelijk komt het schokkende verhaal naar buiten over de breuk tussen Martien en zijn goede vriendin. De bom barstte toen Martien voor opnamen naar Nederland moest. "Wees lief voor elkaar", zei de kasteelheer voordat hij de auto instapte, want hij voelde al dat er spanning was. Dit advies werd al snel in de wind geslagen.

Even leek het helemaal goed tussen Maxime en Caroline, nadat Caroline haar hart luchtte over hoe labiel ze op dat moment was. De volgende dag was ze opeens heel gelukkig. Dat viel helemaal verkeerd bij Maxime. Martien's dochter zei dat ze moest vertrekken, omdat het niet meer zou werken tussen Caroline en de familie.

Hel barst los
Toen barstte de hel los en dat zou vier dagen duren. Caroline was compleet over de rooie. Tijdens een vurig gesprek met Erica zou Maxime hebben geprobeerd tussen beide te komen, tot woede van Caroline. Ze zou hebben gezegd dat Maxime haar bek moest houden en haar een 'doos' hebben genoemd.

Vervolgens gooide Maxime een wijnglas naar Caroline. Ze miste. Maxime in het boek: "Toen werd het een soort vechten. Maar ja, als je zo’n vrouwtje vast hebt… Het is net iemand van 80. Die ga je echt niet op d’r bek slaan, ook al haat je haar nog zo. Maar ze zette dus haar nagels in mijn arm, ik heb er nog littekens van."

Bloed en schrammen
"Ik had bloed. Schrammen", vervolgt Maxime. "En tot overmaat van ramp zei ze: 'Ik ga helemaal nergens heen, ik blijf.' Ik zeg: 'Als jij nou niet meteen oprot, dan tief ik al jouw spullen naar beneden. Maar jij gaat nú weg.'"
Kort daarna vertrok Caroline terug naar Nederland en uit de realityserie. Maxime en Caroline hebben sindsdien geen woord meer met elkaar gewisseld.

https://www.shownieuws.nl(...)tpartij-met-caroline

Sow koekoek :D
Kunnen jullie je nog herinneren hoe ze met z'n 4en bij elkaar zaten om afscheid te nemen? Maxime leek niet aanwezig en Erika leek ook blij dat ze ging. Alleen Caroline en Martien emotioneel.

Zou Martien het soms gespeeld hebben?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_195695018
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:56 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Kunnen jullie je nog herinneren hoe ze met z'n 4en bij elkaar zaten om afscheid te nemen? Maxime leek niet aanwezig en Erika leek ook blij dat ze ging. Alleen Caroline en Martien emotioneel.

Zou Martien het soms gespeeld hebben?
Het was toch toen ook zo dat te lezen was in de bladen destijds dat Caroline terug moest om afscheid te nemen van de Meilands' terwijl ze dus alweer in Nederland zat, omdat ze plotsklaps vertrok
Tuurlijk was dat afscheid destijds gespeeld, de koelte straalde er ook vanaf
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:09:37 #279
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_195697109
https://www.superguide.nl(...)as-in-scene-gezet-tv

Hier nog even het fragment, tegenwoordig is op een dergelijke afstand zitten normaal maar toen...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_195697340
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:22 schreef praadje het volgende:
De Meilandjes gooien nog even met modder bij RTL Boulevard. Nadege had meer schulden dan ze dachten, Nadege ging steeds meer eisen, blablabla. Nadege zal vast haar fouten hebben maar dit is ook verre van chic.
Dat ging toch over Caroline? :?
pi_195697361
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:21 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Dat ging toch over Caroline? :?
Zou het? Ik dacht echt dat het over Nadege ging maar nu ga ik twijfelen.
pi_195697396
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:21 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Dat ging toch over Caroline? :?
nee over nadege.
Ze wou eerder weg van werk telkens. En daarna wou ze eigenlijk niet meer komen omdat ze alleen ontbijt en bedden wou opmaken etc.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_195697445
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:25 schreef RipCity het volgende:

[..]

nee over nadege.
Ze wou eerder weg van werk telkens. En daarna wou ze eigenlijk niet meer komen omdat ze alleen ontbijt en bedden wou opmaken etc.
Volgens mij waren dat 2 losse verhalen.
pi_195697527
quote:
In de biografie Martien lezen we dat de ruzie tussen de Meilandjes en Caroline onder meer te maken had met geld. Caroline bleek namelijk hogere schulden te hebben, dan dat ze eerder had verteld. En dat terwijl de familie die schulden wilde aflossen.
https://www.superguide.nl(...)partij-met-maxime-tv
pi_195697700
quote:
Ha, recht gezet bij deze. Dankjewel. Soms komt er zoveel shit naar buiten dat verhalen door elkaar gaan lopen. (Of zelf niet meer weet over wie wat gaat.)
pi_195697849
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:43 schreef praadje het volgende:

[..]

Ha, recht gezet bij deze. Dankjewel. Soms komt er zoveel shit naar buiten dat verhalen door elkaar gaan lopen. (Of zelf niet meer weet over wie wat gaat.)
Caroline gaat zo in Boulevard wat vertellen (als de aankondiging echt klopte net).
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:48:13 #287
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_195698979
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:53 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Caroline gaat zo in Boulevard wat vertellen (als de aankondiging echt klopte net).
En en en???
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:53:30 #288
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195699099
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:48 schreef hierissieweer het volgende:
En en en???
MEID, WAT SCHANDALIG :D

Caroline omgekocht om uit de buurt van Meilandjes te blijven
Het ziet ernaar uit dat de Meilandjes het bloed van voormalig vriendin Caroline wel kunnen drinken. Vandaag reageert laatstgenoemde in RTL Boulevard wat ze van Martiens onthullingen vindt

https://www.rtlboulevard.(...)-om-uit-de-buurt-van

Met filmpje 8-)
pi_195699679
Keiharde zakenmensen die niet alleen niet warm naar elkaar toe (kunnen) zijn maar dat dus ook blijkbaar niet in zich hebben naar werknemers/vrienden toe.
Al lijkt het soms wel dat ze best leuk kunnen doen naar mensen toe.
Maar alleen 'als het ze uitkomt' misschien... ?
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:21:05 #290
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_195700915
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:25 schreef Blues het volgende:
Keiharde zakenmensen die niet alleen niet warm naar elkaar toe (kunnen) zijn maar dat dus ook blijkbaar niet in zich hebben naar werknemers/vrienden toe.
Al lijkt het soms wel dat ze best leuk kunnen doen naar mensen toe.
Maar alleen 'als het ze uitkomt' misschien... ?
Leuk voor zo lang het duurt... Heel instrumenteel. Erg maar wel hecht naar elkaar.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:21:53 #291
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_195700947
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:53 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

MEID, WAT SCHANDALIG :D

Caroline omgekocht om uit de buurt van Meilandjes te blijven
Het ziet ernaar uit dat de Meilandjes het bloed van voormalig vriendin Caroline wel kunnen drinken. Vandaag reageert laatstgenoemde in RTL Boulevard wat ze van Martiens onthullingen vindt

https://www.rtlboulevard.(...)-om-uit-de-buurt-van

Met filmpje 8-)
De nieuwtjes dik opgeklopt...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:03:55 #292
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_195702056
Wat vreselijk ordinair om dit soort dingen over andere mensen in een boek te zetten. Waar is dat in vredesnaam voor nodig.
Carolien was volgens mij al lang weer druk met haar eigen leven en dan komt er opeens een boek met een eenzijdig verhaal en begint het gezeik weer. Ik snap echt niet waarom Martien dit boek wilde met dit soort onthullingen. Laat dan een biografie schrijven over je jeugd en je leven. Verkoopt vast ook prima.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 11:52:13 #293
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195709720
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat vreselijk ordinair om dit soort dingen over andere mensen in een boek te zetten. Waar is dat in vredesnaam voor nodig.
Carolien was volgens mij al lang weer druk met haar eigen leven en dan komt er opeens een boek met een eenzijdig verhaal en begint het gezeik weer. Ik snap echt niet waarom Martien dit boek wilde met dit soort onthullingen. Laat dan een biografie schrijven over je jeugd en je leven. Verkoopt vast ook prima.
Aandachtsroeptoeteren. Niks meer niks minder.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 19 oktober 2020 @ 21:24:15 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_195737168
D’r gaat nogal wat mee.
pi_195744139
Waarom hebben ze al zoveel meubels voor het nieuwe huis in Frankrijk gekocht, om het vervolgens mee te slepen naar Nederland?

Is dat zodat het belastingtechnisch kan worden weggeschreven als meubilair voor het chateau ofzo?
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:05:19 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_195744960
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Waarom hebben ze al zoveel meubels voor het nieuwe huis in Frankrijk gekocht, om het vervolgens mee te slepen naar Nederland?

Is dat zodat het belastingtechnisch kan worden weggeschreven als meubilair voor het chateau ofzo?
Antiek/brocante, zoals de dierenkoppen en Kees de Lamp, zijn in Frankrijk wel takrijker en goedkoper dan in Nederland. Dus ik zou het wel snappen als ze dat groot inslaan. Hebben ze ook doodnormale spullen gekocht? Dat is dan wel weer gek ja.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 21 oktober 2020 @ 19:38:54 #297
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195771345
Ex-partners Martien Meiland halen fel uit

De ex-partners van Martien Meiland hebben in weekblad Story flink naar de flamboyante kasteelheer uitgehaald. Ze zien zich helemaal niet terug in het beeld dat Martien van hen schetst in zijn nieuwe boek.
Van 2016 tot 2017 was Martien samen met Daan. Daarover schrijft hijzelf: "De vaste groep in mijn stamcafé vond dat we bij elkaar pasten. [...] Maar na een maand of zes dacht ik toch: nee, Daan is niet mijn type, ik moet hier vanaf." Later valt te lezen dat Martien hem niet durfde te 'dumpen', omdat hij bang was dat Daan er ziek van zou worden. Later heeft Martien het toch uitgemaakt en biecht hij op dat de twee geen seks met elkaar hadden.

Ex-vriend Daan laat op zijn beurt aan de Story weten dat het helemaal anders is gegaan. De twee hadden wel seks met elkaar en het was niet Martien, maar juist Daan die er een punt achter heeft gezet. "Ik begrijp niet waarom hij dat zo opschrijft. Ik ben degene die onze relatie heeft verbroken. En wij zouden in het jaar dat we samen waren geen seks hebben gehad? Wat een belachelijke opmerking. Maar laat ik me daar maar niet verder over uitlaten..."
Frank

Ook een andere man laat zich fel uit over Martien, uit onvrede over enkele passages in het veelbesproken boek. Martien was begin 2003 smoorverliefd op Frank en de twee begonnen een interieurwinkel in Zuid-Frankrijk. Alleen was Frank niet verliefd op zijn zakenpartner, maar dat leek Martien weinig uit te maken.
Na een tijdje begon de realityster zich echter verdacht te gedragen. Zo zei hij tegen Frank: "Ik zou willen dat je een ongeluk kreeg en in een rolstoel terechtkwam, dan kon ik je verzorgen." Ook zou Martien in het bed van Frank slapen als hij niet thuis was, "zodat hij me kon ruiken..."

Uiteindelijk verwaterde de vriendschap tussen Martien en Frank, maar om te lezen dat Erica hem in Martiens boek een 'lul' noemt, vindt hij opmerkelijk. "Ik heb die vrouw nooit iets aangedaan. Waarschijnlijk is zij boos omdat Martien uit de kast is gekomen en in die periode veel met mij optrok. Ik ben dertig jaar bevriend geweest met Martien. Dan verdien je het niet om op deze manier een trap na te krijgen."

https://www.shownieuws.nl(...)eiland-halen-fel-uit

Lekker bezig weer :P
pi_195771482
Maar wanneer was de eerste Ik vertrek? 2006 toch?
Toen was ‘ie toch nog niet uit de kast of?
En wanneer begon het Chateau Marrilaux? Ergens in 2017 toch? Toen had 'ie dus eigenlijk een vriend?

Snap d’r geen hol (no pun intended) meer van.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2020 19:45:39 ]
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:47:50 #299
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_195774397
quote:
80s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:44 schreef F.Sinatra het volgende:
Maar wanneer was de eerste Ik vertrek? 2006 toch?
Toen was ‘ie toch nog niet uit de kast of?
En wanneer begon het Chateau Marrilaux? Ergens in 2017 toch? Toen had 'ie dus eigenlijk een vriend?

Snap d’r geen hol (no pun intended) meer van.
Hij heeft voor Ik vertrek al iets met een man gehad. Dat zegt Martien in een interview met Paul de Leeuw, van een aantal jaar geleden. Zie YouTube. De relatie met Erica was dus in 2006 al platonisch, en dat zag je ook, daarom vroeg Paul er ook naar.

Chateau Meiland is in 2019 begonnen, volgens mij is hij dus ergens eind 2018 opnieuw getrouwd met Erica. Wederom een platonische relatie.
Sue Me
pi_195776268
Even een nieuw topic voor mijn post.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')