Nou ik wel maar zal ff algemeen plaatje zoeken op google en het is geen klein beestjequote:
Niksquote:
waarom gaa je niet slapen ?quote:Op donderdag 17 september 2020 05:18 schreef kree het volgende:
[..]
Niks
Maar beestje wat je dus niet wil tegenkomen enzo hier. Of daar bij jou.
Kan hetzelfde aan jou vragen toch? Ik zit alweer aan de koffie nuquote:
Ja zie dat vaker staan, geen idee waarom trouwens. Blok? Ja mij niet voor zover ik weet en zou ik het nog block noemen. Maargoed.quote:
Ik block je helemaal niet? Hoe kom je daar nou weer bij? Maar je bent wel echt fucking lastig te begrijpen soms.quote:
Je komt net binnen in een goed gesprekquote:
Oh leukquote:Op donderdag 17 september 2020 05:27 schreef engine het volgende:
[..]
Je komt net binnen in een goed gesprek
Goedemorgen
Het spel boeit me ook helemaal geen kloot. Gaat mij er niet om om punten te scoren ofzo hier. Wel om leuk te kunnen kletsen met elkaar. Boeie wie op nr 1 komt.quote:
ja maar als je niet spelt blok je oonnodigquote:Op donderdag 17 september 2020 05:27 schreef kree het volgende:
[..]
Het spel boeit me ook helemaal geen kloot. Gaat mij er niet om om punten te scoren ofzo hier. Wel om leuk te kunnen kletsen met elkaar. Boeie wie op nr 1 komt.
Eens. Veel belangrijker is dat @Jippie ingehaald wordtquote:Op donderdag 17 september 2020 05:27 schreef kree het volgende:
[..]
Het spel boeit me ook helemaal geen kloot. Gaat mij er niet om om punten te scoren ofzo hier. Wel om leuk te kunnen kletsen met elkaar. Boeie wie op nr 1 komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |