abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 september 2020 @ 09:02:27 #51
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195104384
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Die gore smeerlap :r
tja en dan te bedenken wat pizza is voor die guys... brrrrr
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195104465
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar het kon al voordat de 3e toren spontaan explodeerde. Bin Laden was namelijk al beschuldigd. Binnen 5 min na 2e inslag al. En de namen van de vermeende, nu nog deels nog levende 'kapers', waren al genoemd

Toen wist ik al ...Oh pentagon/militair complex is de dader
Sommige hebben wat langer te tijd nodig om wakker te worden. ;)
  donderdag 17 september 2020 @ 09:20:16 #54
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195104643
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:08 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Sommige hebben wat langer te tijd nodig om wakker te worden. ;)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 17 september 2020 @ 09:27:38 #55
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195104805
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Die gore smeerlap :r
Kennelijk doet hij niets verkeerd, net als Hillary. Beiden zijn nog nooit gearresteerd, of aangeklaagd. En dit terwijl mensen wakker worden!

Je hebt hierboven kunnen zien dat Biden belasterd wordt, en je gaat er gewoon mee door.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195104855
Toch wel bijzonder dat de "nieuwe massamedia" als Twitter, Google en Facebook als bron worden genoemd en gebruikt voor de theorieën, terwijl de "oude massamedia" als zieltogende tv wordt afgewezen.

Als je echt in een New World Order geloofd zou ik niet mezelf laten informeren door globale bedrijven die niks geven om privacy en alleen maar winst willen maken door je te bespelen als een aapje dat nootjes als beloning wil.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 17 september 2020 @ 09:31:23 #57
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195104887
Wat niet is kan nog komen, het heeft tijd nodig net zoals misdadigers uit ww2 en andere oorlogen ook pas na jaren berecht worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 17 september 2020 @ 09:34:53 #58
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195104938
quote:
zelfde soort iets als die Spaanse arts die afgekapt wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 09:35:43 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195104948
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Toch wel bijzonder dat de "nieuwe massamedia" als Twitter, Google en Facebook als bron worden genoemd en gebruikt voor de theorieën, terwijl de "oude massamedia" als zieltogende tv wordt afgewezen.

Als je echt in een New World Order geloofd zou ik niet mezelf laten informeren door globale bedrijven die niks geven om privacy en alleen maar winst willen maken door je te bespelen als een aapje dat nootjes als beloning wil.
je snapt het concept platform niet
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 09:38:22 #60
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195104977


Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195105056
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
je snapt het concept platform niet
Jawel, Facebook, Google en YouTube worden gebruikt (als platform) om er plaatjes op te zetten dat Facebook, Google en YouTube alles censureren wat "de echte waarheid" zou zijn.
Als je op zoek bent naar echte informatie zou ik mijn oren niet laten hangen naar platforms die door algoritmen je mening bijsturen en je in een bepaalde bubbel plaatsen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_195105262
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je echt in een New World Order geloofd
Mja is niet zozeer een kwestie van geloof:

Je hebt wel een punt. Er wordt steeds meer gecensureerd. Het is dan ook belangrijk om alternatieven te vinden zoals d.tube. TV is een langzaam dood aan het gaan.

Momenteel is het nog makkelijk te achterhalen wat gecensureerd is en lukt het om de content ergens anders vandaan te halen, maar straks moet je 80 verschillende sites bezoeken om de informatie te achterhalen.
  donderdag 17 september 2020 @ 10:04:54 #63
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195105451
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:27 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Kennelijk doet hij niets verkeerd, net als Hillary. Beiden zijn nog nooit gearresteerd, of aangeklaagd. En dit terwijl mensen wakker worden!

Je hebt hierboven kunnen zien dat Biden belasterd wordt, en je gaat er gewoon mee door.
Ik bekijk en beoordeel de wereld door mijn ogen en niet door jouw ogen of door wie dan ook . En al helemaal niet van mensen die nog in de msm illusie geloven en daar al hun nieuws halen .



[ Bericht 20% gewijzigd door Summers op 17-09-2020 10:26:40 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195105822


[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 17-09-2020 13:58:37 (Niet zo belachelijk doen!) ]
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 17 september 2020 @ 10:30:06 #65
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195105851
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 10:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik bekijk en beoordeel de wereld door mijn ogen en niet door jouw ogen of door wie dan ook .
Plopperdeplop, wat een openbaringen vliegen er hier over tafel.
Ik beoordeel de wereld ook met mijn eigen ogen. Maar een mens kijkt nooit alleen met zijn eigen ogen naar de wereld: altijd ook met die van anderen. Alleen: jij hebt de wereld zo ingedeeld dat het aan "de msm" ligt wanneer iemand andere mensen haat, terwijl hij dit net zo goed van zijn ouders kan hebben, die ook een hekel hebben aan de reguliere media.

Dat plaatje ook weer...weet je wie Robespierre was? Waar heb je die informatie vandaan?

Hoe wil je de lastercampagne die Biden hier ondergaat, anders noemen? Een spelletje?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195105889
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 10:30 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Plopperdeplop, wat een openbaringen vliegen er hier over tafel.
Ik beoordeel de wereld ook met mijn eigen ogen. Maar een mens kijkt nooit alleen met zijn eigen ogen naar de wereld: altijd ook met die van anderen. Alleen: jij hebt de wereld zo ingedeeld dat het aan "de msm" ligt wanneer iemand andere mensen haat, terwijl hij dit net zo goed van zijn ouders kan hebben, die ook een hekel hebben aan de reguliere media.

Dat plaatje ook weer...weet je wie Robespierre was? Waar heb je die informatie vandaan?

Hoe wil je de lastercampagne die Biden hier ondergaat, anders noemen? Een spelletje?
  donderdag 17 september 2020 @ 10:33:31 #67
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195105900
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 10:32 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Eloquent.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 17 september 2020 @ 10:47:31 #68
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195106118
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 10:30 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Plopperdeplop, wat een openbaringen vliegen er hier over tafel.
Ik beoordeel de wereld ook met mijn eigen ogen. Maar een mens kijkt nooit alleen met zijn eigen ogen naar de wereld: altijd ook met die van anderen. Alleen: jij hebt de wereld zo ingedeeld dat het aan "de msm" ligt wanneer iemand andere mensen haat, terwijl hij dit net zo goed van zijn ouders kan hebben, die ook een hekel hebben aan de reguliere media.

Dat plaatje ook weer...weet je wie Robespierre was? Waar heb je die informatie vandaan?

Hoe wil je de lastercampagne die Biden hier ondergaat, anders noemen? Een spelletje?
In BNW is het wel duidelijk wie zijn denkbeelden van de msm heeft inclusief de vooroordelen en haat jegens alles wat maar met conspiracies te maken heeft . DAT weerhoud mensen ervan zich te verdiepen en hun wereldbeeld bij te stellen . In plaats daarvan papegaaien ze de msm na en geloven de lastercampagne van de msm over een groep medemensen niet wetend dat het een leugen is om te voorkomen dat de waarheid naar boven komt .

Houd dus maar op met zielig doen over machthebbers die denken boven de wet te staan en hun macht misbruiken . Ik heb geen medelijden met hun alleen voor hun slachtoffers .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 17 september 2020 @ 10:59:57 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195106301
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 10:47 schreef Summers het volgende:

[..]

In BNW is het wel duidelijk wie zijn denkbeelden van de msm heeft inclusief de vooroordelen en haat jegens alles wat maar met conspiracies te maken heeft . DAT weerhoud mensen ervan zich te verdiepen en hun wereldbeeld bij te stellen . In plaats daarvan papegaaien ze de msm na en geloven de lastercampagne van de msm over een groep medemensen niet wetend dat het een leugen is om te voorkomen dat de waarheid naar boven komt .

Houd dus maar op met zielig doen over machthebbers die denken boven de wet te staan en hun macht misbruiken . Ik heb geen medelijden met hun alleen voor hun slachtoffers .
Het is wel lekker makkelijk natuurlijk, iedereen die iets zegt wat tegen je wereldbeeld in gaat zo weg te zetten. Hoef je niet met argumenten te komen, of je wereldbeeld aan te passen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 17 september 2020 @ 11:02:29 #70
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195106339
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 10:47 schreef Summers het volgende:

[..]

In BNW is het wel duidelijk wie zijn denkbeelden van de msm heeft inclusief de vooroordelen en haat jegens alles wat maar met conspiracies te maken heeft . DAT weerhoud mensen ervan zich te verdiepen en hun wereldbeeld bij te stellen . In plaats daarvan papegaaien ze de msm na en geloven de lastercampagne van de msm over een groep medemensen niet wetend dat het een leugen is om te voorkomen dat de waarheid naar boven komt .
Welke haat? Die QAnonhausse vind ik verachtelijk, ja. Verder is het me niet duidelijk over welke groep medemensen je het hebt.


quote:
Houd dus maar op met zielig doen over machthebbers die denken boven de wet te staan en hun macht misbruiken . Ik heb geen medelijden met hun alleen voor hun slachtoffers .
Waar doe ik dit zoal?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195106622

Operation Mockingbird

Duik erin zal ik zeggen.
  donderdag 17 september 2020 @ 11:29:48 #72
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195106759
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:21 schreef Sponsje88 het volgende:

Operation Mockingbird

Duik erin zal ik zeggen.
Wie zegt dat ik dat niet al gedaan heb? Church is vooral bekend om zijn onderzoek naar de banden tussen de CIAen de Mafia. Dat is alleen iets heel anders dan "de hoge heren deugen niet, dus mag je ze van alles beschuldigen."
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195107058
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:29 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat niet al gedaan heb? Church is vooral bekend om zijn onderzoek naar de banden tussen de CIAen de Mafia. Dat is alleen iets heel anders dan "de hoge heren deugen niet, dus mag je ze van alles beschuldigen."
Ik had jou niet gequote volgens mij, maar als je er toch over begint... Aan de top stinkt het. Mag je best wat vragen over stellen. Vooral als je verschillende geluiden hoort zoals dat de meeste chantabel zijn...
  donderdag 17 september 2020 @ 11:54:38 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195107237
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:02 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Welke haat? Die QAnonhausse vind ik verachtelijk, ja. Verder is het me niet duidelijk over welke groep medemensen je het hebt.
[..]

Waar doe ik dit zoal?
Dan zijn we uitgepraat
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 10:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is wel lekker makkelijk natuurlijk, iedereen die iets zegt wat tegen je wereldbeeld in gaat zo weg te zetten. Hoef je niet met argumenten te komen, of je wereldbeeld aan te passen.
Right ik nieste op een dag en spontaan had ik een ander wereldbeeld :Y Ik hoefde helemaal niet kritisch te kijken naar wat ik met de paplepel heb ingegoten , *O* gelukkig hoefde ik niet het vertrouwde los te laten wat ik mijn hele leven als waarheid zag :N en godzijdank hoefde ik gaandeweg mijn wereldbeeld niet bij te stellen. _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 17 september 2020 @ 11:58:30 #75
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195107289
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik had jou niet gequote volgens mij, maar als je er toch over begint... Aan de top stinkt het. Mag je best wat vragen over stellen. Vooral als je verschillende geluiden hoort zoals dat de meeste chantabel zijn...
Ja, je moet de overheid in de gaten houden en je moet het nieuws zorgvuldig beoordelen. Maar het stinkt overal. De aantijging van kindermisbruik wordt vooral gebruikt om een bepaald slag politici te brandmerken en te ontmenselijken, terwijl de daders meestal bekenden van het slachtoffer zijn. Geen popsterren die zichzelf volhangen met symbolen die ze cool en mysterieus vinden, maar mensen die niet opvallen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')