Wel. Geen preorder. Die gozer die je hebt gesproken heeft z'n notes nog niet gelezen.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:11 schreef Jimbo het volgende:
Coolblue weet het zelf ook nog niet (of iig de klantenservice)
Heb net contact gehad met iemand die daar werkt
A big guyquote:Op donderdag 17 september 2020 09:47 schreef PjotterFRL het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een flinke jongen.
Het is meer dat de preorder nog niet in het systeem staat, maar wat ze wel of niet gaan doen is nog niet bekend afaihquote:Op donderdag 17 september 2020 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel. Geen preorder. Die gozer die je hebt gesproken heeft z'n notes nog niet gelezen.
quote:Op donderdag 17 september 2020 10:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is meer dat de preorder nog niet in het systeem staat, maar wat ze wel of niet gaan doen is nog niet bekend afaih
hun welquote:
Called it. Again.quote:
Wel grappig.quote:
Hoop stiekem wel dat hij ook op de pc komt, dan hoef ik geen ps5 te kopen 19novquote:Op donderdag 17 september 2020 10:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wel grappig.
Aan de ene kant heb je nu PC gamers keihard geteased.
Aan de andere kant twijfel gezaaid of het toch niet snel naar PC gaat komen, waardoor mensen misschien gaan wachten met een PS5 kopen.
Ik houd het op een domme copy paste fout van de stagiair
Mensen denken echt dat een groot bedrijf als Sony geen domme fouten maakt in zo'n presentatie, ik zie dat wel gebeuren
spam?quote:Op donderdag 17 september 2020 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe vaak komt die spam in dit topic?
quote:Op donderdag 17 september 2020 10:35 schreef Jimbo het volgende:
Net te kijken bij intertoys, heeft meer dan 200 vestigingen nog.
No way dat hun meer dan 500 stk krijgen, denk zelf meer in de trend van 200 stk voor hun. Ben je dus na de 1e in de lijst, dan is de kans klein dat je er één hebt als ze eerlijk verdeeld worden.
quote:
quote:Gesponsord bericht
#Ookleuk?
Misschien interessant voor jou?
Astrobot's Playroomquote:Op donderdag 17 september 2020 10:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Maar wat gaan jullie spelen op die PS5 dan?
sackboy, demon souls, fifa 21quote:Op donderdag 17 september 2020 10:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Maar wat gaan jullie spelen op die PS5 dan?
"Overal"quote:Op donderdag 17 september 2020 10:42 schreef Twiitch het volgende:
Ik was het helemaal vergeten en dus uiteraard overal te laat. Gezien de coronacrisis en de problemen die ik lees over de productie denk ik dat veel mensen die nu naast de pot gepist nog een lange zit zullen gaan krijgen voordat ze er eentje kunnen bemachtigen. Het was met de PS4 namelijk al een drama (broertje kreeg toen z'n pre-order niet eens) en ik verwacht nu erger. Gelukkig heb ik nog een backlog
Nou ja, m'n standaard adresjes danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |