JA anders kan de reeds opgenomen tv serie de prullenbak ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:01 schreef aloa het volgende:
Sinterklaasintocht gaat door, maar zonder publiek
ben je nou verdrietig heequote:Op woensdag 16 september 2020 18:01 schreef aloa het volgende:
Sinterklaasintocht gaat door, maar zonder publiek
Denk het ook ja.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:01 schreef Rob het volgende:
[..]
JA anders kan de reeds opgenomen tv serie de prullenbak ik.
Nietesquote:Op woensdag 16 september 2020 18:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is de landelijke intocht sowieso
Doen ze goed. Beter voorkomen dan genezen. Gewoon per stad waar het oploopt op slot gooienquote:
Gewoon de hele regio alles dicht.. Ook Schiphol. Vliegtuigen wijken maar uit naar Flevolandquote:Op woensdag 16 september 2020 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen ze goed. Beter voorkomen dan genezen. Gewoon per stad waar het oploopt op slot gooien
Kijk je dat echtquote:Op woensdag 16 september 2020 18:04 schreef aloa het volgende:
Ik mis geen enkel sinterklaasjournaal hoor
Ja gewoon dicht. Zo dam je het wel in. Hoeft niet heel Nederland op slot alleen daar waar het veel isquote:Op woensdag 16 september 2020 18:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Gewoon de hele regio alles dicht.. Ook Schiphol. Vliegtuigen wijken maar uit naar Flevoland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |