Ik ook eigenlijk niet, maar onder het mom van "je moet toch wat" heb ik liever dat mensen worden geraakt die het verdienen. We lijken in een situatie te zitten waar bijster weinig oplossingen voor zijn. Toch maar eens proberen dan.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat denk je dat mensen gewoon wegrennen, zo'n feest beëindigen is al heel wat. Laat staan dat je nog individuele boetes moet gaan uitschrijven. Geloof ook niet dat dat ene reet zou helpen eigenlijk.
Dat jij nog geen ban hebt gekregen voor het continue generaliseren van een bepaalde bevolkingsgroep is mij echt een raadsel.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:48 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Iedereen schiet meteen in een kramp als je maatregelen voorstelt die vooral op de groepen gericht zijn die de meeste besmettingen veroorzaken, dus dan komt het helaas toch weer neer op 'de goeden moeten onder de kwaden lijden'.
SPOILER: top 100 deze reeksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stond heel lang in de top 3quote:Op woensdag 16 september 2020 17:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe top 100 van deze reeks.
Ik stond tot deel 400 ofzo in de top10, maar ik gok dat dat al heel lang niet meer het geval is met die veelposters hier
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Je zit me op de hielen.SPOILER: top 100 deze reeksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Goddomme WTF ik sta nog altijd 4de?!SPOILER: top 100 deze reeksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
En al maanden amper meer aan het posten in deze reeks.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Plekje 4 nu, zie post hierboven.
Dan moet je met 100+ man politie ter plaatse komen, ten eerste kost dat meer dan het oplevert ten tweede is daar de capaciteit ook niet voor.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:29 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet, maar onder het mom van "je moet toch wat" heb ik liever dat mensen worden geraakt die het verdienen. We lijken in een situatie te zitten waar bijster weinig oplossingen voor zijn. Toch maar eens proberen dan.
Die ene die in volledig Jumbotenue met Roglic meerende had het juist aandersom: de neus bedekt en de mond niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:33 schreef Postbus100 het volgende:
Tjee zeg, we hadden het hier gisteren over het correct gebruik van mondkapjes. Kijk de TourMensen massaal op elkaar gepakt, een deel met mondkapje over de mond, maar niet over de neus. Ben benieuwd hoeveel besmettingen daar vandaan komen
Ja, maar dit is al zo vaak geroepen. In Spanje, Frankrijk, Italie moet je overal zo'n ding op maar op deze manier kun je net zo goed die hele poppenkast afschaffen. Ook in kroegen en clubs een farce als je hem wel mag afzetten als je schouder aan schouder bier staat te tanken.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:33 schreef Postbus100 het volgende:
Tjee zeg, we hadden het hier gisteren over het correct gebruik van mondkapjes. Kijk de TourMensen massaal op elkaar gepakt, een deel met mondkapje over de mond, maar niet over de neus. Ben benieuwd hoeveel besmettingen daar vandaan komen
Klopt.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, maar dit is al zo vaak geroepen. In Spanje, Frankrijk, Italie moet je overal zo'n ding op maar op deze manier kun je net zo goed die hele poppenkast afschaffen. Ook in kroegen en clubs een farce als je hem wel mag afzetten als je schouder aan schouder bier staat te tanken.
Die user in dit topic die daar laatst vol trots een foto van kwam postenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, maar dit is al zo vaak geroepen. In Spanje, Frankrijk, Italie moet je overal zo'n ding op maar op deze manier kun je net zo goed die hele poppenkast afschaffen. Ook in kroegen en clubs een farce als je hem wel mag afzetten als je schouder aan schouder bier staat te tanken.
makkelijk praten maar crowd control is wel een dingetje en dat is allemaal niet zo makkelijk als je een inval doet, oftewel het risico is te grootquote:Op woensdag 16 september 2020 17:30 schreef hooibaal het volgende:
Als je twee of drie keer zo'n feest opruimt en alle aanwezigen een boete van 390 euro in de zak schuift, dan gaat het aantal feesten daarna echt rap dalen. Dat risico is gewoon te groot voor organisatie + feestgangers.
73quote:Op woensdag 16 september 2020 17:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Goddomme WTF ik sta nog altijd 4de?!![]()
Kweet niet of het zo een goed teken is of je überhaupt in dit of dergelijke lijstjes staat.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Goddomme WTF ik sta nog altijd 4de?!![]()
Echt amateuristisch inderdaad. Wat dat betreft is het bij de Formule 1 een stuk beter geregeld.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:33 schreef Postbus100 het volgende:
Ook in landen met zeer strikte maatregelen zetten ze weinig zoden aan de dijk. Een virus laat zich niet zo makkelijk bedwingen en dat botst met de illusie van mensen die denken dat ze heel veel controle hebben over het leven. Dan grijp je maar naar iets om toch je veilige gevoel te kunnen waarborgen. Helaas is het gezonde verstand sinds eind augustus weer over de schutting gegooid, dus gaan mensen weer dociel flutmaatregelen volgen. De cognitieve dissonantie om toe te geven dat je al sinds maart onnodig voorzichtig bent en je aan nutteloze maatregelen gehouden hebt, is veel te groot. Makkelijker om het voor jezelf te spinnen dat het wel effect moet hebben.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
België kan beter zichzelf opheffen.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:39 schreef Elan het volgende:
Belgjes geven Rdam Adam en DH code rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |