quote:Op woensdag 16 september 2020 16:54 schreef Justin_Case het volgende:
Nou mooi toch, beter iets dan niets.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Geen zin in de decembermaand.
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:54 schreef Justin_Case het volgende:
Nou mooi toch, beter iets dan niets.
Dit.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:54 schreef Dven het volgende:
Waarschijnlijk om er een verhaal aan te breien voor de kinderen in corona tijden he.
Weinig verrassend bericht.
De man schijn poeslief te zijn. Maar dat is natuurlijk slecht voor zijn street credibility als woordkunstenaar.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:52 schreef Nikonlover het volgende:
Geheime locatie?Zijn ze bang voor Akwasi?
Kinderen hun feest willen ontzeggenquote:Op woensdag 16 september 2020 16:57 schreef thedeedster het volgende:
Gewoon lekker die kinderen indoctrineren met goedgekeurde NPO-Pieten.
Doe dan niks.
Zal wel niet live uitgezonden wordenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:02 schreef Nikonlover het volgende:
Zo moeilijk is het trouwens niet om achter de locatie te komen. Gewoon ff kijken waar de Hydrograaf is.
https://www.marinetraffic(...)96/vessel:HYDROGRAAF
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:52 schreef Nikonlover het volgende:
Ze hebben toch al lang gecapituleerd voor die agressieve black panther cosplayers?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:56 schreef Marsenal het volgende:
Die zwarte pieten protesten kunnen ze mooi ontwijken dit jaar, corona had niet op een geschikter moment kunnen komen
Zend een intocht van 5 jaar geleden uit. Geen kind heeft het door.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Kinderen hun feest willen ontzeggen_!!
danny@fok.nlquote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Mooi, waar kan ik ons aanmelden als figuranten?
PAPA MAMA ZE ZIJN IN ONZE STAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOM WE GAAN KIJKEN.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zend een intocht van 5 jaar geleden uit. Geen kind heeft het door.
(En anders zijn ze gewoon te oud)
Toen waren die NPO Pieten waar jij zo principieel tegen bent er ook al hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze ergens in het buitenland gaan filmen....quote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
PAPA MAMA ZE ZIJN IN ONZE STAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOM WE GAAN KIJKEN.
Echt wel dat ze doorhebben dat er geen intocht is.
Ik bedoel dat als ze een oude intocht gaan uitzenden.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze ergens in het buitenland gaan filmen....
pipo de clown en mamma loe!!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Toen waren die NPO Pieten waar jij zo principieel tegen bent er ook al hoor.Dit was de landelijke intocht in Meppel 2015.
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet, ergens op een landgoed buiten een stad. Waarom altijd in een stad?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als ze een oude intocht gaan uitzenden.
Pffff. Ik reageer gewoon op iemand. Leer eens lezenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ergens op een landgoed buiten een stad. Waarom altijd in een stad?
Sinterklaas blijft gewoon in Spanje dit jaar, met zijn leeftijd valt hij onder de risicogroepquote:Op woensdag 16 september 2020 17:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een bunker van de Siegfried linie is dan wellicht een optie?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dat bevalt hem zo goed dat hij volgend jaar niet meer komt. Einde sinterklaas.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Sinterklaas blijft gewoon in Spanje dit jaar, met zijn leeftijd valt hij onder de risicogroep
Dan zijn we gelijk van de traditionele pietendiscussie verlostquote:Op woensdag 16 september 2020 17:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En dat bevalt hem zo goed dat hij volgend jaar niet meer komt. Einde sinterklaas.
Zou me niets verbazen als ze dat al gedaan hebben.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Neem die onzin dan gewoon van te voren op ipv dit circus.
Lol dit is best slimquote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als ze gewoon vooraf die racistische lul oppakken en vastzetten dan is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:52 schreef Nikonlover het volgende:
Buiten is het koud en guur en zijn de bomen kaal, maar Sinterklaas komt binnen in de volle zon.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze dat al gedaan hebben.
Meer dan 10 jaar geleden kwam ik eens midden in de zomer een bord tegen: OPGELET! OPNAMES SINTERKLAAS.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze dat al gedaan hebben.
Meneer Aartquote:Op woensdag 16 september 2020 17:32 schreef Fugue het volgende:
Kan me niets schelen. Als Dieuwertje Blok er maar is
Veel te ongecompliceerd. Anno 2020 kan dat echt niet meer.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:57 schreef Nikonlover het volgende:
Wel triest dit. Beter maken ze gewoon een mooie sinterklaasfilm. Een intocht zonder kinderen is gewoon kut.
Volwassenen valt dat op ja, kinderen die nog in Sinterklaas geloven boeit dat totaal niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:29 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Buiten is het koud en guur en zijn de bomen kaal, maar Sinterklaas komt binnen in de volle zon.
Dat valt niet op
quote:
Ze worden zoals geheim agenten in een oude oorlogsfilm vanuit een onderzeeboot aan land gezet.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:52 schreef Nikonlover het volgende:
Geleid door het verzet met lichtsignalen vanuit de duinen.quote:
Daar komt het eigenlijk wel op neer. Ook omdat een deel van die volwassenen uit landen komen die maar weinig willen snappen van Nederland zoals Akwasi, Afriyie enz.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volwassenen valt dat op ja, kinderen die nog in Sinterklaas geloven boeit dat totaal niet.
Maar goed, het zijn altijd volwassenen die drama maken over zaken die kinderen helemaal niet boeit.
Dat hebben Akwasi en consorten al gedaan.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Kinderen hun feest willen ontzeggen_!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |