chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Zonder wrijving geen glans![]()
Netjes Haags.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij het ene bericht wel, bij het andere niet. Ik zie trouwens alleen iets meer van de bovenste helft van de letters.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:24 schreef Jippie het volgende:
De letters in de Ticker worden ook steeds groterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel fijn dat je nu mobiel meteen ziet hoeveel posts er in het topic staan"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik moet er even aan wennenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:25 schreef Bos81 het volgende:
Wel fijn dat je nu mobiel meteen ziet hoeveel posts er in het topic staanZonder wrijving geen glans![]()
Was dat al niet zo? Goedemiddag!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:25 schreef Bos81 het volgende:
Wel fijn dat je nu mobiel meteen ziet hoeveel posts er in het topic staan![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet geklikt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij niet , maar ik kan me natuurlijk vergissenquote:Op woensdag 16 september 2020 15:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was dat al niet zo? Goedemiddag!"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |