Niet relevant. Het was een kind. Maakt niet uit wie het was. Het is even erg.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:10 schreef Arcee het volgende:
"een kind", niet per se McCann, dacht ik.
De 47-jarige veroordeelde pedofielquote:Op woensdag 25 september 2024 20:13 schreef Vincent_student het volgende:
Komt er zo'n hoofd je appartement binnen, smijt je in een busje en verkracht je dan. Wat zijn dit voor zielen? Wat is er in godsnaam mis met hun?
Kunnen nog steeds de ouder(s) zijn geweest.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:00 schreef tong80 het volgende:
Al die jaren dat de ouders hoofdverdachten waren.
Alle kinderen zijn gelijk maar sommigen zijn meer gelijk dan anderequote:Op woensdag 25 september 2024 20:13 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Niet relevant. Het was een kind. Maakt niet uit wie het was. Het is even erg.
Tuurlijk positivo. Je bent zeker boos dat de analoge fotografie bijna niet meer bestaat. Je rukte op de negatieven.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Kunnen nog steeds de ouder(s) zijn geweest.
Wel relevant lijkt me. Zeker als het Maddie zou zijn, dus het maakt wél uit wie het was als hoofdverdachte in de McCann-zaak zijnde. (en nee, dat impliceert niet of het 'erger' is tov andere eventuele slachtoffers)quote:Op woensdag 25 september 2024 20:13 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Niet relevant. Het was een kind. Maakt niet uit wie het was. Het is even erg.
Ouders zijn jarenlang verdachten geweest, deze gek is waarschijnlijk de dader.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:29 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wel relevant lijkt me. Zeker als het Maddie zou zijn, dus het maakt wél uit wie het was als hoofdverdachte in de McCann-zaak zijnde. (en nee, dat impliceert niet of het 'erger' is tov andere eventuele slachtoffers)
Ik kan hem gewoon lezen, en dat kan ik vrijwel nooit bij de T, waar ik zeker geen abonnement op hebquote:Op maandag 16 juni 2025 14:09 schreef maily het volgende:
Kick
Hoofdverdachte zaak Madeleine McCann komt mogelijk vrij; anonieme schenker betaalt openstaande boete Christian Bruckner
Helaas premium artikel.
Waarom twee topics?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:09 schreef maily het volgende:
Kick
Hoofdverdachte zaak Madeleine McCann komt mogelijk vrij; anonieme schenker betaalt openstaande boete Christian Bruckner
Helaas premium artikel.
Ik heb dat vanaf de laptop gepost en nu zie ik mobiel dat het gewoon leesbaar is.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon lezen, en dat kan ik vrijwel nooit bij de T, waar ik zeker geen abonnement op heb
Weet ik niet ....quote:Op maandag 16 juni 2025 15:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom twee topics?
CRI / 2007: Verdwijning van Madeleine McCann - Diverse berichtgeving
Kan hem ook gewoon lezen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon lezen, en dat kan ik vrijwel nooit bij de T, waar ik zeker geen abonnement op heb
Ik zat in de trein toen ik het las dus idd mobiel, maar ik kan ook mobiel vrijwel nooit berichten van de T lezen.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb dat vanaf de laptop gepost en nu zie ik mobiel dat het gewoon leesbaar is.
Daar was nog een discussie over in NWS-FB.
Dat dat nogal eens wisselt ...
https://www.ad.nl/buitenl(...)rijgelaten~ad7ce7f9/quote:Christian Brückner, hoofdverdachte in verdwijning Maddie McCann, is zojuist vrijgelaten.
De Duitser wordt ervan verdacht het Britse meisje te hebben gedood, maar is nooit aangeklaagd. Hij ontkent elke betrokkenheid. De Duitser zat een celstraf van zeven jaar uit voor verkrachting in Praia da Luz. Deze straf loopt nu af.
Hij heeft net zo'n verrotte kop als dat zijn karakter isquote:Op woensdag 17 september 2025 10:26 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
'a face only a mother could love'
zou niet voor hem remmenquote:Op woensdag 17 september 2025 10:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij zou ineens in je buurt komen wonen…
Lijkt opquote:Op woensdag 17 september 2025 10:26 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
'a face only a mother could love'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |