Je bent al gauw opiniemaker tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/show/sb(...)an-de-buis~acf097b9/
@:slobeend
Als bondscoach? Beperkte trainer en bovendien heel snel verongelijkt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef VoMy het volgende:
Ron Jans, wat zouden jullie daarvan zeggen?
Was het dit?quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat werd gezongen bij Sporza (?), net na de dood van een Belgische wielrenner. Is hier wel eens gepost maar ik ben hem kwijt.
Is dat een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:42 schreef VoMy het volgende:
Ron Jans, wat zouden jullie daarvan zeggen?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als bondscoach? Beperkte trainer en bovendien heel snel verongelijkt.
Ben ik raar dat ik dit best vet vind. Als je mooi plekje bij het raam hebtquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:21 schreef hhh38 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ijk-uitverkocht.html
De mensheid is gedoemd
Wereld gaat toch ten onder. Dan maakt dit ook niets meer uit.quote:Op zaterdag 19 september 2020 07:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben ik raar dat ik dit best vet vind. Als je mooi plekje bij het raam hebt
Ja, schijt aan het milieu.quote:Op zaterdag 19 september 2020 07:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben ik raar dat ik dit best vet vind. Als je mooi plekje bij het raam hebt
Bekende opiniemaker Jenny Douwes.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je bent al gauw opiniemaker tegenwoordig.
Ik hoop dat Wielerflits opinie heel snel afschaft. Liever vragen ze mensen om hun mening bent interviews.quote:Op zaterdag 19 september 2020 18:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Wielerflits in meltdown. [ afbeelding ] De popcorn ligt al in de magnetron en ik ga werkelijk iedere reactie uitkammen. Minstens 214 keer genieten. Achteraf ook wel fijn dat de ''opinie'' over de Nederlandse Tourzege van Roglic van Knipperlicht is komen backfiren.
Pokagar.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:43 schreef Slobeend het volgende:
Zijn we toch nog DAGJESMENSED op de voorlaatste dag.
Viel wel mee met die matigheid.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Matige Tour, slot was wel spectaculair.
Mal en Landa was wel leuk. Zou geinig zijn als Alaphilippe en Wout van Aert om de zege zouden strijdenquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Viel wel mee met die matigheid.
Met opinie is niets mis, maar dan moet je wel opinie schrijven. Knipperlicht doet aan speculatie en (om)schrijft gebeurtenissen, Bruyneel schrijft showbizz. Die portretten zijn ook zo simpel, over eerst Vlasov en nu Pogacar. Bedankt, die twee kenden we nog niet. Wat is hun volgende onderwerp, Pidcock misschien? Als je echt iets leuks wilt vertellen, doe het over Kevin Vermaerke, die de halve wereld al heeft gezien, of Neilson Powless, nog eens een echte native American.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat Wielerflits opinie heel snel afschaft. Liever vragen ze mensen om hun mening bent interviews.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |