Lekker ook zeggen dat je dat in je tuin hebt gevonden, dan weet je zeker dat je misschien nog vreemd bezoek krijgtquote:Op woensdag 16 september 2020 16:20 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
[..]
Zakjes met wit poeder
"geen woute jonge, geen woute!"
Verklaart ook die wegrijdende Golf
Mooi dat ze schrijven dat de bewoners niet willen dat de beelden verspreid worden, maar vervolgens het artikel afsluiten met nogmaals de beelden.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2020 17:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Lekker ook zeggen dat je dat in je tuin hebt gevonden, dan weet je zeker dat je misschien nog vreemd bezoek krijgt
Kijk dit is nog eens een postquote:Op woensdag 16 september 2020 18:42 schreef Dunnevandale het volgende:
Als scootermeneer getint was geweest hadden de bewoners vast nog een aanklacht wegens racisme aan den broek.
In St Willebrord wonen geen getintiërs.quote:Op woensdag 16 september 2020 18:42 schreef Dunnevandale het volgende:
Als scootermeneer getint was geweest hadden de bewoners vast nog een aanklacht wegens racisme aan den broek.
Hij baalt natuurlijk als een stekker dat zijn scooter nou stuk is. Laat hem lekker krijsen. Je moet mij eens horen als er een krasje op mijn Tomos zit.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:02 schreef Dven het volgende:
Lol, wat een mongool. En dan dat krijsendat hij zich goed bezeerd mag hebben.
nou die stapte niet af hoor.. hij lag al op het hekquote:"Ik zie ineens die scooter voorbij vliegen. De bestuurder stapte meteen af en begon ineens keihard te gillen."
Hij stapte van het hek af.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nou die stapte niet af hoor.. hij lag al op het hek
quote:Op donderdag 17 september 2020 11:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nou die stapte niet af hoor.. hij lag al op het hek
Sja, rij naar Breda en ga in het ziekenhuis op zoek naar hemquote:Op donderdag 17 september 2020 11:31 schreef blackmirror het volgende:
Wel bijzonder dat zijn broek gescheurd is en er een gat in zijn voet zit, die zijn niet in de buurt van de puntige hek geweest. Zijn bovenlijf daartegenin lijkt niks te hebben? Daar zou ik de meeste schade verwachten als ik dit filmpje zo bekijk.
Ik dacht even dat je mij aan het vragen was hetzelfde na te doen en mijn bevindingen hier te posten. Maar helaas is zelfs wat je mij nu vraagt niet veel aardiger dan dat.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:32 schreef maily het volgende:
[..]
Sja, rij naar Breda en ga in het ziekenhuis op zoek naar hem
En doe daarna even verslag hier
Aan zijn gescheurde broek te zien dacht ik dat er juist wel een beetje reet aan dat hek zatquote:Op donderdag 17 september 2020 11:41 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je mij aan het vragen was hetzelfde na te doen en mijn bevindingen hier te posten. Maar helaas is zelfs wat je mij nu vraagt niet veel aardiger dan dat.![]()
ik dacht oorspronkelijk na het lezen van de titel dat die beste man gespietst was aan een puntige hek. Wat schetst mijn verbazing, hij wandelt krijsend weg. Mijn advies aan die bewoners: vijl die punten een beetje bij, zo is er natuurlijk geen reet aan.
Ik zie dat ik me vergis in welke kant van zijn broek gescheurd is. Dat hebben we met mooi staaltje Sherlocken opgelost. En zijn voet? Valt dat op te lossen zonder een bezoekje denk je?quote:Op donderdag 17 september 2020 11:42 schreef maily het volgende:
[..]
Aan zijn gescheurde broek te zien dacht ik dat er juist wel een beetje reet aan dat hek zat
Geen idee johquote:Op donderdag 17 september 2020 11:47 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik zie dat ik me vergis in welke kant van zijn broek gescheurd is. Dat hebben we met mooi staaltje Sherlocken opgelost. En zijn voet? Valt dat op te lossen zonder een bezoekje denk je?
Je bent een botje toch? Zo snel kan een mens niet reageren. Dat verklaart wel dat wrede voorstel aan mij sinds je geen gevoelens kan hebben.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2020 11:49 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Je bent een botje toch? Zo snel kan een mens niet reageren. Dat verklaart wel de wrede voorstel aan mij sinds je geen gevoelens kan hebben.
Ik zou een zeer goede Sherlock zijn, zeg nou zelf? Ik doorgrond en los zaken op binnen 1 minuut.quote:
Echt welquote:Op donderdag 17 september 2020 11:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik zou een zeer goede Sherlock zijn, zeg nou zelf? Ik doorgrond en los zaken op binnen 1 minuut.
www.bestgore.comquote:Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hou er dus echt van dit soort dingen te zien. Puur genot. Zijn er meer mensen die dit hebben?
Ik heb gisteren ergens op FOK gelezen dat dit kleedvermaak heet.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:53 schreef maily het volgende:
[..]
Pas als hij ziet dat zijn broek kapot is
quote:Op donderdag 17 september 2020 11:55 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ergens op FOK gelezen dat dit kleedvermaak heet.
Ik vind dit zo bizarre logica dat politie ivm privacy nog niet een vermeende verdachte zou mogen praten.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik woon in dezelfde gemeente. De man wilde geen hulp van ambulance en vooral niet van de politie. Er zijn idd zakjes met wit poeder in de tuin gevonden.
Men heeft hem toch tegen zijn wil 112 gebeld en ligt in het ziekenhuis. De politie kan door privacy redenen nog niet met hem praten in het ziekenhuis.
Wat?????quote:Op woensdag 16 september 2020 21:49 schreef indiaantje89 het volgende:
De politie kan door privacy redenen nog niet met hem praten in het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 17 september 2020 11:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo bizarre logica dat politie ivm privacy nog niet een vermeende verdachte zou mogen praten.
Inderdaad, daar verbaasde ik mij ook over. Absurd gewoon...quote:
Eensquote:Op donderdag 17 september 2020 11:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo bizarre logica dat politie ivm privacy nog niet een vermeende verdachte zou mogen praten.
iddquote:Op woensdag 16 september 2020 12:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een complete mongool die krijgt wat hij verdient. Liever dat hij zichzelf aan gort rijdt dan een spelend kind of argeloze voetganger.
Ik weet ook niet wat dit voor bullshit is. Bij stonden ze gewoon 's nachts aan m'n bed in het ziekenhuis. Het was dat ik platgespoten was anders hadden ze me gewoon verhoord en ik was notabene slachtofferquote:Op donderdag 17 september 2020 11:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In NL lijken daders van misdrijven vaak een of andere beschermde status te genieten en meer rechten te hebben dan slachtoffers.quote:Op donderdag 17 september 2020 14:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat dit voor bullshit is. Bij stonden ze gewoon 's nachts aan m'n bed in het ziekenhuis. Het was dat ik platgespoten was anders hadden ze me gewoon verhoord en ik was notabene slachtoffer
Kap eens met die kinderachtige 'check dit' onzin man.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal wel iets regionaals zijn.
Check dit:
@:lenny_leonard
@:scrummie2.1
@:caland
@GGMM check onze Nick eens mad worden.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kap eens met die kinderachtige 'check dit' onzin man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |