Dat is de broer van Balotelliquote:Op woensdag 16 september 2020 11:45 schreef mario390 het volgende:
in ital.huis big fratello wohnt
en schwarze jong
met ziopf
ik kann bijna beter nederlands dann jouquote:Op woensdag 16 september 2020 11:46 schreef kree het volgende:
Wat wil ie nou eigenlijk @:mario Ik snap de hele bedoeling niet en voor mij alles staat open wel en wat wil je nederlands leren of weet ik veel wat?
Denk dat Mario bij iedereen al in DM heeft gevraagd om iemand anders te blokken, dus zo spannend is dat eigenlijk niet.quote:
Mario gaat zo eten,en wil dan graag dat andere mensen bepaalde users gaan blokken.Is het zo duidelijk?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:46 schreef kree het volgende:
Wat wil ie nou eigenlijk @:mario Ik snap de hele bedoeling niet en voor mij alles staat open wel en wat wil je nederlands leren of weet ik veel wat?
doe maar niet ik anders zo echt banquote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario gaat zo eten,en wil dan graag dat andere mensen bepaalde users gaan blokken.Is het zo duidelijk?
Man3quote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario gaat zo eten,en wil dan graag dat andere mensen bepaalde users gaan blokken.Is het zo duidelijk?
Sommige mensen draaien door met dit spelletjequote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik spreek voor mezelf.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe maar niet ik anders zo echt ban
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sommige mensen draaien door met dit spelletje
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
echt? ik kenn geen ene van deze 12![]()
Mjah nou denk het niet hequote:Op woensdag 16 september 2020 11:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann bijna beter nederlands dann jou
Tsja,als je het zo moet spelen.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja echtquote:Op woensdag 16 september 2020 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan het proberenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje zielig ook welquote:Op woensdag 16 september 2020 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja,als je het zo moet spelen.
Ze maken zelfs berekeningen,quote:Op woensdag 16 september 2020 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wordt het normaal voor jou gemaakt dan?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa niet eten ik moet me het selfs vandaag maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |