Die positief was de laatste keer?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:09 schreef Mikeytt het volgende:
4x, 1x positief.
Genoeg ervaring met lange dingen in mn strot, dus zelf geen last van gehad.
Tweede test was positief. De andere tests negatief, maar die waren puur afgenomen vanwege vakantie, geen klachten.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
Die positief was de laatste keer?
Dit, ik werk in de zorg en ben maar 1x geweest. Ik denk dat ts bij de mensen hoort die er op dit moment voor zorgen dat alles vast loopt omdat ze een beetje verkouden denken te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:37 schreef AToontje87 het volgende:
Wat voor werk doe jij dan dat je al 8 keer getest bent?
Wellicht, ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar zijn antwoord...quote:Op woensdag 16 september 2020 12:39 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit, ik werk in de zorg en ben maar 1x geweest. Ik denk dat ts bij de mensen hoort die er op dit moment voor zorgen dat alles vast loopt omdat ze een beetje verkouden denken te zijn.
Banaanvraag: waarom worden bananen zovaak getest?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:08 schreef Banaanvragen het volgende:
[poll=514]
Ik zelf moet vanmiddag voor de 9de keer, ik kan er maar niet aan wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ben je al een keer positief getest?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:08 schreef Banaanvragen het volgende:
[poll=514]
Ik zelf moet vanmiddag voor de 9de keer, ik kan er maar niet aan wennen
Hier exact omgekeerde ervaring; eerste keer was eind juni en tweede keer gisteren maar leek vooral in de neus een andere manier van testen, het staafje was gisteren volgens mij smaller, maar dat ging echt wel dieper mijn neus inquote:Op donderdag 24 september 2020 15:42 schreef littledrummergirl het volgende:
2 keer, de eerste was supervervelend in mn neus, bij de tweede vrijwel pijnloosleek ook wel een smaller staafje, maar weet niet of dat echt zo is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |