Bij een lokale woonwinkel letterlijk op de hoek hier.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:36 schreef Claudia_x het volgende:
Waar hebben jullie de bank gekocht?
Ik kom er niet uit wat banken betreft. In onze huidige bank beginnen allerlei gaten te vallen die ik dan maar weer dichtnaai. Eigenlijk wil ik een hoekbank, maar we hebben geen grote woonkamer. Dus ik zoek een kleine hoekbank en die lijkt vrijwel niet te bestaan. Het is me opgevallen dat het bankenassortiment eigenlijk heel beperkt is: in verschillende woonwinkels vind je steeds dezelfde varianten terug.
Hier is de nieuwe bank (van Woonexpress) net een paar maanden binnen, onze ervaring was dat er van elk model wat in een winkel staat veeeeel meer mogelijk is qua opstelling dan hetgeen daar staat. Dus wij zijn gewoon gaan kijken naar welk type bank we mooi vonden, en die konden bijna allemaal dan ook gewoon in de (kleinere) opstelling die wij wilden. Wij hebben een 3,5-zits met op 1 hoek een chaise longue, merkten bij de vorige bank dat de haakse ottoman zitplaats toch vrijwel nooit gebruikt werd en vonden het dan fijner om een iets minder massief blok in de kamer neer te zetten. het idee nu is om die ingeleverde zitplek te compenseren met een fijne stoel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:36 schreef Claudia_x het volgende:
Waar hebben jullie de bank gekocht?
Ik kom er niet uit wat banken betreft. In onze huidige bank beginnen allerlei gaten te vallen die ik dan maar weer dichtnaai. Eigenlijk wil ik een hoekbank, maar we hebben geen grote woonkamer. Dus ik zoek een kleine hoekbank en die lijkt vrijwel niet te bestaan. Het is me opgevallen dat het bankenassortiment eigenlijk heel beperkt is: in verschillende woonwinkels vind je steeds dezelfde varianten terug.
I know :pquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is die walk-in-closet met flamingo-behang.
Een baby in een kast stoppen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is die walk-in-closet met flamingo-behang.
Met eigen raam zelfs!quote:
Oh... Dat klinkt al beter. Ik schrok even... 😊quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Met eigen raam zelfs!
@:angelfrouk, het is meer a room within a roommaar voorlopig komt de kabouter nog lekker naast mij slapen hoor!
Hoe is het met de kleine SQ?quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:03 schreef SQ het volgende:
En de kinderen, schoonzus en nichtje hebben heel fijn geholpen met planten terwijl ik lijdzaam toekeek van achter het raam![]()
![]()
Maar zo fijn, dat we komend voorjaar gewoon een echte voortuin hebben in plaats van een zandbak waar brutale audibezitters gewoon doorheen gassen alsof hun neus bloedt
En dan is het hopelijk ook echt gedaan met de kantoorbezoekers aan de deur
Als het weer mee zit, maak ik morgen wat foto's, ook van de beplantingsplannen. Want de planten in de grond is vooralsnog niet heel spectaculair natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:07 schreef miss_sly het volgende:
Wow, flinke lading planten. Wat heerlijk om dat allemaal te plaatsen. Benieuwd naar de foto’s.
Nee, dat is het nadeel van planten in de herfst. N het voorjaar heb je meteen resultaat met een kleurenexplosie. Daar moet je nu even op wachten. Ik heb ook wat geplant, maar kan er nog niet lyrisch over doen :’)quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als het weer mee zit, maak ik morgen wat foto's, ook van de beplantingsplannen. Want de planten in de grond is vooralsnog niet heel spectaculair natuurlijk.
Ja, ik ben ook na jouw miscanthus vragen gaan googlen hoe groot dat ding nu wordt (nu niet meer dan een half dor takje dat uit de grond steektquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:09 schreef miss_sly het volgende:
Gaaf! Zitten een paar planten tussen die ik op mijn lijstje heb staan voor een border achterin de tuin.
Wat zal dat mooi zijn als dat allemaal lekker gegroeid is en bloeit
Haha, ja, zoveel dingen om rekening mee te houdenquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook na jouw miscanthus vragen gaan googlen hoe groot dat ding nu wordt (nu niet meer dan een half dor takje dat uit de grond steekt) én die wordt wel fors! En staat nu vrij dicht op de tuinlamp... dus misschien ga ik die toch nog wat meer naar het midden zetten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |