abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 5 oktober 2020 @ 09:47:03 #151
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_195439578
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 08:58 schreef SQ het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk valt het inmiddels best mee met hoeveel er nog moet!
Op de eerste verdieping is het voornamelijk nog schilderwerk en plinten/randafwerking, het toilet in zijn geheel, het vervangen van de kozijnen aan de achterzijde en het dichtmaken van de niet meer in gebruik zijnde deur naar het niet meer bestaande dakterras.
(Oké, voor mensen die van instapklaar houden klinkt dit natuurlijk als een nachtmerrie _O-)
En op de begane grond zijn de grote klussen nog: de nissenkast in de keuken, schilderwerk (hij komt gelukkig net binnen :P) de vloer in de tussenhal en het toilet. Maar het is allemaal zeer leefbaar, dus veel last hebben we daar niet van.

Over de zolder zwijg ik gewoon. :')
Herkenbaar, als ik zeg we zijn bijna klaar rollen de ogen van mensen bijna uit de kassen. Zolang je het zelf prima vind is het ook niet erg.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 5 oktober 2020 @ 09:58:34 #152
269689 crew  Viv
pi_195439699
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 08:58 schreef SQ het volgende:
de nissenkast in de keuken
Waar in de keuken komt die?
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:00:49 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_195439722
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:58 schreef Viv het volgende:

[..]

Waar in de keuken komt die?
daar rechts ;)
disclaimer
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:01:17 #154
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_195439729
dubbellll :P
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:07:35 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195439816
Leuke cameo van babybuik in de keuken ;).
't Worst steeds meer af zo, ik snap dat je daar blij van wordt! Doen jullie in de woonkamer geen overgordijnen?
En welke bank&kleed heb je uitgezocht?
KuikenGuppy
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:23:14 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_195440034
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:07 schreef Burdie het volgende:
Leuke cameo van babybuik in de keuken ;).
't Worst steeds meer af zo, ik snap dat je daar blij van wordt! Doen jullie in de woonkamer geen overgordijnen?
En welke bank&kleed heb je uitgezocht?
Nee, overgordijnen achteraf toch niet maar dat heeft voornamelijk te maken met het enorme formaat van de bank die we hebben gekocht :') die moet tegen de muur, anders kun je er niet meer langs af :@ ik heb nu dus vouwgordijnen besteld voor erker en woonkamer.
Kleed hebben we nog niet. Eerst de bank maar, dan kiezen we daar weer een tafel en kleed bij. Moet ook niet té snel af zijn :P



En deze bank wordt het, maar dan nog met een hoek en een driezits element aan de linkerzijde.
disclaimer
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:45:17 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195440450
In deze kleur ook? Mooi hoor!
KuikenGuppy
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:54:00 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_195440583
Jup, en dan ga ik de kleur dus meer zoeken in kleed / wanddecoratie.
Het is echt een heel fijn stofje, het lijkt een beetje op suede, het is wat fijner dan standaard velours en er zit ook een "werkje" in. Het voelt echt mega zacht in elk geval. Maar dat kwam dus alleen in licht blauwig grijs, beige of deze donkergrijs.
disclaimer
pi_195440591
Mooi! Wij hebben deze kleur ook. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:55:40 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_195440616
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mooi! Wij hebben deze kleur ook. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe, we grappen ook al een beetje over onze turkenbank ;) :@ :D maar het lijkt me zo zalig om gewoon allemaal onderuit te kunnen hangen zonder dat je andermans voeten onder je neus hebt :D O+
disclaimer
pi_195440690
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:55 schreef SQ het volgende:

[..]

Hehehe, we grappen ook al een beetje over onze turkenbank ;) :@ :D maar het lijkt me zo zalig om gewoon allemaal onderuit te kunnen hangen zonder dat je andermans voeten onder je neus hebt :D O+
Het heet niet voor niks een Ottoman-model, toch? ;)
Zo’n grote bank is heerlijk inderdaad. Maar mijn kind wil altijd precies daar zitten waar ik ook zit. Schieten we alsnog niks mee op.
Protège moi de mes désirs.
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:01:34 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195440704
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:55 schreef SQ het volgende:

[..]

Hehehe, we grappen ook al een beetje over onze turkenbank ;) :@ :D maar het lijkt me zo zalig om gewoon allemaal onderuit te kunnen hangen zonder dat je andermans voeten onder je neus hebt :D O+
En dan met de vitrage dicht en van dat spierwitte led-licht! O+ Lekker sfeervol! :Y

Nee flauw, ik heb het niet snel, maar jullie huis is toch wel echt mijn 'later als ik groot ben'-wens.
En dan hebben we het er maar niet over dat ik al ouder ben dan jullie. -O-
***
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:02:54 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_195440725
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Het heet niet voor niks een Ottoman-model, toch? ;)
Zo’n grote bank is heerlijk inderdaad. Maar mijn kind wil altijd precies daar zitten waar ik ook zit. Schieten we alsnog niks mee op.
True, true :D
Ach ja die kindertjes. Ik word overdag ook altijd bedolven onder de kontjes en elleboogjes _O-
Maar over een paar jaar doen ze het niet meer en moet ik ze steeds uit míjn ottoman trappen met hun ipad. Dus we genieten er nog maar even van :P
disclaimer
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:20:11 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_195441067
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:01 schreef BE het volgende:

[..]

En dan met de vitrage dicht en van dat spierwitte led-licht! O+ Lekker sfeervol! :Y

Nee flauw, ik heb het niet snel, maar jullie huis is toch wel echt mijn 'later als ik groot ben'-wens.
En dan hebben we het er maar niet over dat ik al ouder ben dan jullie. -O-
Aw!
Ja het kan wel... maar dan moet je wel weg uit de plek waar je nu woont denk ik ;(
Maar wellicht ooit als de jongens uit huis zijn?
disclaimer
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:41:10 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195441418
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:20 schreef SQ het volgende:

[..]

Aw!
Ja het kan wel... maar dan moet je wel weg uit de plek waar je nu woont denk ik ;(
Maar wellicht ooit als de jongens uit huis zijn?
Ja, dat denk ik ook wel, maar dat is wel lastig nu met mijn bedrijf, dat verhuis je niet meer zomaar, mond-tot-mond reclame is heel belangrijk. Ach, we zijn ook wel heel blij en happy met waar we nu zitten hoor! :Y
***
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:45:40 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195441495
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:41 schreef BE het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook wel, maar dat is wel lastig nu met mijn bedrijf, dat verhuis je niet meer zomaar, mond-tot-mond reclame is heel belangrijk. Ach, we zijn ook wel heel blij en happy met waar we nu zitten hoor! :Y
In Amersfoort zat er vroeger een in een grachtenpand, compleet met ruimte om op te baren...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:54:45 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195441636
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

In Amersfoort zat er vroeger een in een grachtenpand, compleet met ruimte om op te baren...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt mij echt heel tof en ideaal, maar F wil liever niet zoiets aan huis.
Dus ik aas nog steeds op iets aan de Bloemendaalse weg met dan los van het huis in een oude hooischuur iets ofzo. ;) Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
***
pi_195448550
Waar hebben jullie de bank gekocht?

Ik kom er niet uit wat banken betreft. In onze huidige bank beginnen allerlei gaten te vallen die ik dan maar weer dichtnaai. Eigenlijk wil ik een hoekbank, maar we hebben geen grote woonkamer. Dus ik zoek een kleine hoekbank en die lijkt vrijwel niet te bestaan. Het is me opgevallen dat het bankenassortiment eigenlijk heel beperkt is: in verschillende woonwinkels vind je steeds dezelfde varianten terug.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195448799
Gaaf hoor.

Die vloer blijft fap waardig :Y _O_

En dat wandmeubel zou ik ook zo ophangen :Y
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 17:52:45 #170
5428 crew  miss_sly
pi_195448872
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

In Amersfoort zat er vroeger een in een grachtenpand, compleet met ruimte om op te baren...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las 'ruimte om te baren'.
Ik begreep al niet wat dat met BE te maken had :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 17:54:17 #171
5428 crew  miss_sly
pi_195448901
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:36 schreef Claudia_x het volgende:
Waar hebben jullie de bank gekocht?

Ik kom er niet uit wat banken betreft. In onze huidige bank beginnen allerlei gaten te vallen die ik dan maar weer dichtnaai. Eigenlijk wil ik een hoekbank, maar we hebben geen grote woonkamer. Dus ik zoek een kleine hoekbank en die lijkt vrijwel niet te bestaan. Het is me opgevallen dat het bankenassortiment eigenlijk heel beperkt is: in verschillende woonwinkels vind je steeds dezelfde varianten terug.
Ik weet niet bij welke woonwinkels je bent geweest, maar ik kan de kleinere woonwinkels wel aanraden, ipv de gebruikeiljke grote ketens.
Wulf in Amsterdam, maar bijvoorbeeld ook Kabana in Villa Arena.
Hebben vaak toch wat meer andere modellen en keuzeopties.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 17:56:39 #172
5428 crew  miss_sly
pi_195448955
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:23 schreef SQ het volgende:

[..]

Nee, overgordijnen achteraf toch niet maar dat heeft voornamelijk te maken met het enorme formaat van de bank die we hebben gekocht :') die moet tegen de muur, anders kun je er niet meer langs af :@ ik heb nu dus vouwgordijnen besteld voor erker en woonkamer.
Kleed hebben we nog niet. Eerst de bank maar, dan kiezen we daar weer een tafel en kleed bij. Moet ook niet té snel af zijn :P

[ afbeelding ]

En deze bank wordt het, maar dan nog met een hoek en een driezits element aan de linkerzijde.
Ik vind de kleur erg mooi O+

Wij hebben nu heel bewust juist geen hoekbank, want we vonden het zo vervelend dat je dan ook altijd met z'n allen (wie die 'allen' dan ook zijn) op die ene bank zit. Vond ik erg ongezellig, en onpraktisch, want de echte hoek gebruikten we niet zo heel veel, eigenlijk. Maar als je dadelijk zo'n enorme bank hebt, is dat wellicht toch anders.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:59:06 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_195449030
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind de kleur erg mooi O+

Wij hebben nu heel bewust juist geen hoekbank, want we vonden het zo vervelend dat je dan ook altijd met z'n allen (wie die 'allen' dan ook zijn) op die ene bank zit. Vond ik erg ongezellig, en onpraktisch, want de echte hoek gebruikten we niet zo heel veel, eigenlijk. Maar als je dadelijk zo'n enorme bank hebt, is dat wellicht toch anders.
Twee losse banken passen hier ook niet, of ja, dan zet je ze zo neer als een hoekbank zonder hoek. Op deze manier kunnen we iig beiden languit televisie kijken ;)
disclaimer
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 18:00:37 #174
5428 crew  miss_sly
pi_195449074
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:59 schreef SQ het volgende:

[..]

Twee losse banken passen hier ook niet, of ja, dan zet je ze zo neer als een hoekbank zonder hoek. Op deze manier kunnen we iig beiden languit televisie kijken ;)
Dat kunnen wij nu ook op onze twee aparte banken :Y
En we hebben maar één kind, dat zal ook wel schelen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:17:18 #175
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_195449400
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:36 schreef Claudia_x het volgende:
Waar hebben jullie de bank gekocht?

Ik kom er niet uit wat banken betreft. In onze huidige bank beginnen allerlei gaten te vallen die ik dan maar weer dichtnaai. Eigenlijk wil ik een hoekbank, maar we hebben geen grote woonkamer. Dus ik zoek een kleine hoekbank en die lijkt vrijwel niet te bestaan. Het is me opgevallen dat het bankenassortiment eigenlijk heel beperkt is: in verschillende woonwinkels vind je steeds dezelfde varianten terug.
Wij kijken naar n bank van Sevn staat volgens niet bij de grote woonwinkels en hebben heel veel opties zodat je zelf kunt kijken welk formaat je wil.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')