quote:Op woensdag 16 september 2020 09:21 schreef exode het volgende:
We hebben een doorverwijzing voor B naar het ziekenhuis, naar een allergoloog. Uit de test kwam wel een allergie voor koemelk, soja, pinda, eiwit etc etc etc.Gisteren uitgebreid met de huisarts gesproken over de uitslag die voor ons dus lastig leesbaar was.
Zijn er hier meer ouders met kinderen die voor veel allergisch zijn? Ben benieuwd naar ervaringen en tips. B heeft hooikoorts (pollen, bomen de hele rambam), huisstofmijt allergie, koemelk, pinda, soja, eiwit en de list goes on. Ook qua huid krijgt hij van veel dingen uitslag.
En in goed nieuws, ik heb kaarten voor mijn favo voetbalclub gewonnen voor zondag, dezelfde B gaat natuurlijk mee, wat zal hij blij zijn als ik het na school vertel
Oudste is allergisch voor katten, honden, paarden, pollen, es, berk, hazelaar, gras, huisstofmijtquote:
En gym.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oudste is allergisch voor katten, honden, paarden, pollen, es, berk, hazelaar, gras, huisstofmijt
Whahaha nee alles behalve allergisch voor gym 🤣quote:
Doe eens een linkje?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:12 schreef exode het volgende:
Die vergat ik nog, B is allergisch voor opruimen.![]()
Er staat hier een huis te koop in de straat, 1 jaar geleden als bouwval (echt een bouwval, de overtreffende trap van bouwval eigenlijk) gekocht en dus een jaar lang opgeknapt. Het is al dagen een komen en gaan van kijkers en die kijken dus ook bij ons naar binnen, ongegeneerd. Ik zit aan de eettafel achter mijn laptop en blijf maar zwaaien.de animo is nogal divers, oude stellen, jonge stellen, gezinnen, huisjesmelkers (ja die herken ik wel in het dorp) dus we zijn benieuwd wat er gaat wonen uiteindelijk.
Ja! Twix is allergisch voor alle dierlijke melk en soja. Ikzelf voor noten, pitten, zaden en pinda. Dus kom er maar in met je vragen!quote:
Ik denk dat je er echt maar van uit moet gaan dat ze daar met een paar vriendinnen gaat wonen en het dus een studentenhuis wordt.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:33 schreef pinquit het volgende:
Huis van onze buren is ook verkocht. Volgens mij krijg ik niet perse leuke buren
Een stel heeft het voor hun studerende dochter gekocht.
Die woont dus straks in haar eentje (hoop ik, tenzij er kamers verhuurd gaan worden) in een groter huis dan wij met z'n 5en![]()
Rip aan de nabestaanden. Ik zou het nu snel verkopenquote:Op woensdag 16 september 2020 13:33 schreef pinquit het volgende:
Huis van onze buren is ook verkocht. Volgens mij krijg ik niet perse leuke buren
Die woont dus straks in haar eentje (hoop ik, tenzij er kamers verhuurd gaan worden) in een groter huis dan wij met z'n 5en![]()
Dank! We moeten nog naar een allergoloog, ik gga je dm'en.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:35 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja! Twix is allergisch voor alle dierlijke melk en soja. Ikzelf voor noten, pitten, zaden en pinda. Dus kom er maar in met je vragen!
wooh, dat is inderdaad een enorm huis voor een student. Maar misschien gaat ze er met een paar medestudenten wonen?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:33 schreef pinquit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je vreemde dingen ziet (zoals 1 eenzame bloembak in de voortuin) dan kan ik je melden dat dat niet per ongeluk is...
De foto's van een jaar geleden lijken spoorloos verdwenen, ik zoek ze nog even.
visgraat vloer, zwart stalen deuren, zwarte kozijnen, zwarte keuken en witte muren? Toevallig?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:12 schreef exode het volgende:
Die vergat ik nog, B is allergisch voor opruimen.![]()
Er staat hier een huis te koop in de straat, 1 jaar geleden als bouwval (echt een bouwval, de overtreffende trap van bouwval eigenlijk) gekocht en dus een jaar lang opgeknapt. Het is al dagen een komen en gaan van kijkers en die kijken dus ook bij ons naar binnen, ongegeneerd. Ik zit aan de eettafel achter mijn laptop en blijf maar zwaaien.de animo is nogal divers, oude stellen, jonge stellen, gezinnen, huisjesmelkers (ja die herken ik wel in het dorp) dus we zijn benieuwd wat er gaat wonen uiteindelijk.
haha nee, wel vakkundig zo'n beetje alle jaren 30 details eruit geslooptquote:Op woensdag 16 september 2020 13:46 schreef SQ het volgende:
[..]
visgraat vloer, zwart stalen deuren, zwarte kozijnen, zwarte keuken en witte muren? Toevallig?
Ik zag het. En zo'n karige aanbouw van sloophout, ook een beetje jammerquote:Op woensdag 16 september 2020 13:46 schreef exode het volgende:
[..]
haha nee, wel vakkundig zo'n beetje alle jaren 30 details eruit gesloopt
Het is lopende band werk....dat wordt overbieden. Ons huis is nog veel meer waard als dat zo is. Bizar.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zag het. En zo'n karige aanbouw van sloophout, ook een beetje jammer
Maar goed, het zal wel binnen een dag verkocht zijn schat ik zo
Wij hadden hetzelfde maar dan een jongen, 2 deuren verderop. Ik heb nog nooit geluid van zijn kant gehoord, 0. Wel is zijn voortuin een oerwoud, maar dat vinden onze katten fijn. Dus het kan echt meevallen.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:48 schreef pinquit het volgende:
Ik weet niet, Gorinchem is nou niet perse een studentenstad ofzo..
Oi shit, dat kan ik hier echt niet naast hebben jongens
Jij hebt ook een verhuiswens toch? Misschien is het tijd om het uit te gaan voeren?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:48 schreef pinquit het volgende:
Ik weet niet, Gorinchem is nou niet perse een studentenstad ofzo..
Oi shit, dat kan ik hier echt niet naast hebben jongens
Die hadden we net weer in de koelkast geparkeerd, maar dit helpt wel om er weer even in te duiken jaquote:Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij hebt ook een verhuiswens toch? Misschien is het tijd om het uit te gaan voeren?
Ik weet nog wel een huisquote:Op woensdag 16 september 2020 13:57 schreef pinquit het volgende:
[..]
Die hadden we net weer in de koelkast geparkeerd, maar dit helpt wel om er weer even in te duiken ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |