abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195084207
Klets hier over (ver)huizen, huishouden, schoonloeders en appgroepjes. Ook dé plek voor allerhande opsomlijstjes *O*

Ouwehoer hier verder over alles O+
pi_195086084
Ik eindige het topic met:

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:21 schreef exode het volgende:
We hebben een doorverwijzing voor B naar het ziekenhuis, naar een allergoloog. Uit de test kwam wel een allergie voor koemelk, soja, pinda, eiwit etc etc etc. :'( Gisteren uitgebreid met de huisarts gesproken over de uitslag die voor ons dus lastig leesbaar was.

Zijn er hier meer ouders met kinderen die voor veel allergisch zijn? Ben benieuwd naar ervaringen en tips. B heeft hooikoorts (pollen, bomen de hele rambam), huisstofmijt allergie, koemelk, pinda, soja, eiwit en de list goes on. Ook qua huid krijgt hij van veel dingen uitslag.

En in goed nieuws, ik heb kaarten voor mijn favo voetbalclub gewonnen voor zondag, dezelfde B gaat natuurlijk mee, wat zal hij blij zijn als ik het na school vertel *O*
pi_195086248
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:42 schreef exode het volgende:
[..]

Oudste is allergisch voor katten, honden, paarden, pollen, es, berk, hazelaar, gras, huisstofmijt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_195086648
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

Oudste is allergisch voor katten, honden, paarden, pollen, es, berk, hazelaar, gras, huisstofmijt
En gym.
pi_195087079
quote:
12s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef -Spring het volgende:

[..]

En gym.
Whahaha nee alles behalve allergisch voor gym 🤣
Ze baalt juist dat ze niet mag gymmen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_195087363
quote:
12s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef -Spring het volgende:

[..]

En gym.
Daar is mijn oudste superallergisch voor ;). Gym...
Fake it till you make it...
pi_195088023
Die vergat ik nog, B is allergisch voor opruimen. :P

Er staat hier een huis te koop in de straat, 1 jaar geleden als bouwval (echt een bouwval, de overtreffende trap van bouwval eigenlijk) gekocht en dus een jaar lang opgeknapt. Het is al dagen een komen en gaan van kijkers en die kijken dus ook bij ons naar binnen, ongegeneerd. Ik zit aan de eettafel achter mijn laptop en blijf maar zwaaien. _O- de animo is nogal divers, oude stellen, jonge stellen, gezinnen, huisjesmelkers (ja die herken ik wel in het dorp) dus we zijn benieuwd wat er gaat wonen uiteindelijk.
  Moderator woensdag 16 september 2020 @ 13:18:40 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195088150
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:12 schreef exode het volgende:

Er staat hier een huis te koop in de straat, 1 jaar geleden als bouwval (echt een bouwval, de overtreffende trap van bouwval eigenlijk) gekocht en dus een jaar lang opgeknapt. Het is al dagen een komen en gaan van kijkers en die kijken dus ook bij ons naar binnen, ongegeneerd. Ik zit aan de eettafel achter mijn laptop en blijf maar zwaaien. _O- de animo is nogal divers, oude stellen, jonge stellen, gezinnen, huisjesmelkers (ja die herken ik wel in het dorp) dus we zijn benieuwd wat er gaat wonen uiteindelijk.
Doe eens een linkje? O-)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_195088399
Huis van onze buren is ook verkocht. Volgens mij krijg ik niet perse leuke buren :+
Een stel heeft het voor hun studerende dochter gekocht.
Die woont dus straks in haar eentje (hoop ik, tenzij er kamers verhuurd gaan worden) in een groter huis dan wij met z'n 5en :') :'(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_195088423
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:42 schreef exode het volgende:
[..]

Ja! Twix is allergisch voor alle dierlijke melk en soja. Ikzelf voor noten, pitten, zaden en pinda. Dus kom er maar in met je vragen!
pi_195088426
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:33 schreef pinquit het volgende:
Huis van onze buren is ook verkocht. Volgens mij krijg ik niet perse leuke buren :+
Die woont dus straks in haar eentje (hoop ik, tenzij er kamers verhuurd gaan worden) in een groter huis dan wij met z'n 5en :') :'(
Ik denk dat je er echt maar van uit moet gaan dat ze daar met een paar vriendinnen gaat wonen en het dus een studentenhuis wordt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 16 september 2020 @ 13:37:42 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_195088461
quote:
Rip aan de nabestaanden. Ik zou het nu snel verkopen :P
disclaimer
pi_195088550
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:35 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ja! Twix is allergisch voor alle dierlijke melk en soja. Ikzelf voor noten, pitten, zaden en pinda. Dus kom er maar in met je vragen!
Dank! We moeten nog naar een allergoloog, ik gga je dm'en.
  woensdag 16 september 2020 @ 13:44:28 #14
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_195088570
quote:
wooh, dat is inderdaad een enorm huis voor een student. Maar misschien gaat ze er met een paar medestudenten wonen?
in de haak.
  woensdag 16 september 2020 @ 13:44:55 #15
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_195088579
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Doe eens een linkje? O-)
ik ben ook benieuwd!
in de haak.
pi_195088581
Linkje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je vreemde dingen ziet (zoals 1 eenzame bloembak in de voortuin) dan kan ik je melden dat dat niet per ongeluk is...
De foto's van een jaar geleden lijken spoorloos verdwenen, ik zoek ze nog even.
  woensdag 16 september 2020 @ 13:46:04 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_195088600
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:12 schreef exode het volgende:

visgraat vloer, zwart stalen deuren, zwarte kozijnen, zwarte keuken en witte muren? Toevallig?
disclaimer
pi_195088616
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:46 schreef SQ het volgende:

[..]

visgraat vloer, zwart stalen deuren, zwarte kozijnen, zwarte keuken en witte muren? Toevallig?
haha nee, wel vakkundig zo'n beetje alle jaren 30 details eruit gesloopt :'(
  woensdag 16 september 2020 @ 13:47:51 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_195088636
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:46 schreef exode het volgende:

[..]

haha nee, wel vakkundig zo'n beetje alle jaren 30 details eruit gesloopt :'(
Ik zag het. En zo'n karige aanbouw van sloophout, ook een beetje jammer :')
Maar goed, het zal wel binnen een dag verkocht zijn schat ik zo ;)
disclaimer
pi_195088641
Ik weet niet, Gorinchem is nou niet perse een studentenstad ofzo..
Oi shit, dat kan ik hier echt niet naast hebben jongens :')
pi_195088657
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:47 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik zag het. En zo'n karige aanbouw van sloophout, ook een beetje jammer :')
Maar goed, het zal wel binnen een dag verkocht zijn schat ik zo ;)
Het is lopende band werk....dat wordt overbieden. Ons huis is nog veel meer waard als dat zo is. Bizar.
pi_195088674
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:48 schreef pinquit het volgende:
Wij hadden hetzelfde maar dan een jongen, 2 deuren verderop. Ik heb nog nooit geluid van zijn kant gehoord, 0. Wel is zijn voortuin een oerwoud, maar dat vinden onze katten fijn. Dus het kan echt meevallen.
pi_195088725
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:48 schreef pinquit het volgende:
Jij hebt ook een verhuiswens toch? Misschien is het tijd om het uit te gaan voeren?
pi_195088803
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Jij hebt ook een verhuiswens toch? Misschien is het tijd om het uit te gaan voeren?
Die hadden we net weer in de koelkast geparkeerd, maar dit helpt wel om er weer even in te duiken ja :P
pi_195088827
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:57 schreef pinquit het volgende:

[..]

Die hadden we net weer in de koelkast geparkeerd, maar dit helpt wel om er weer even in te duiken ja :P
Ik weet nog wel een huis :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')