Leuk gevoel is dat altijd om te hebbenquote:Op donderdag 24 september 2020 12:05 schreef KNAK het volgende:
Intern geheugen? joh..
Dan is het vrij simpel.. ik stap zo richting Gamemania en haal console+spel. Heb niet eens meer zin om tot morgen te wachten
Ja joh! heb er zin in.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Leuk gevoel is dat altijd om te hebbenEnjoy
Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 24 september 2020 12:30 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ja joh! heb er zin in.
Dank aan de users hier voor hun bijdrage om mij wat wijzer te maken![]()
De reeks hier heeft er een enthousiasteling bij.
(wat is de lijst met user-id's in de OP overigens? - Fokkers die elkaar online te lijf gaan?)
¤20/jaar - ga me daar direct voor aanmeldenquote:Op donderdag 24 september 2020 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel plezier ermee!
En die user-id's is zodat je makkelijk online samen kan spelen, heb je wel Nintendo Online voor nodig. Bij Smash dus idd elkaar te lijf gaan, bijvoorbeeld.
Nabbit kan geloof ik niet doodgaan door aangeraakt te worden door vijanden, enkel door uit het level te vallen. Je moet dus nog wel platformen, maar dat is ook het enige waar je op moet letten. In die zin wel makkelijkerquote:Op donderdag 24 september 2020 16:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb bros deluxe gekocht, nu die wel on nintendo’s afgeprijst is ( tenzij later er nog een selects komt, natuurlijk.
Is nabbit echt makkelijker? Mijn vriendin vind het leuk, maar niet als ze non stop dood gaat zeg maar
Nou je het zegt. Ik heb dat gevoel ook soms..quote:Op donderdag 24 september 2020 16:46 schreef AMDB het volgende:
Zijn hier trouwens ook mensen die "moeite" hebben met de A knop op de Pro controller?
Lijkt alsof ik altijd input lag heb op die knop, wat in veel games vrij irritant is. Denk dat het komt omdat de knop hoger boven de rest van het frame zit en ik daardoor allicht de knop nooit genoeg/snel indruk. Heb er met Xbox controller of spelen met Joycons geen last van.
Nooit. Net als dat ik nooit problemen heb met de dpad (lees je ook veel over online).quote:Op donderdag 24 september 2020 16:46 schreef AMDB het volgende:
Zijn hier trouwens ook mensen die "moeite" hebben met de A knop op de Pro controller?
Lijkt alsof ik altijd input lag heb op die knop, wat in veel games vrij irritant is. Denk dat het komt omdat de knop hoger boven de rest van het frame zit en ik daardoor allicht de knop nooit genoeg/snel indruk. Heb er met Xbox controller of spelen met Joycons geen last van.
Denk niet dat het een product defect is, meer een (voor mijn handen) slecht design. Het is ook altijd weer een opluchting als ik weer een Xbox controller vasthoud.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nooit. Net als dat ik nooit problemen heb met de dpad (lees je ook veel over online).
Xbox heeft wel de beste controllers ja.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Denk niet dat het een product defect is, meer een (voor mijn handen) slecht design. Het is ook altijd weer een opluchting als ik weer een Xbox controller vasthoud.
Vind het alleen het missen van analoge triggers een probleem, verder vind ik de pro controller wel een fijn apparaat.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xbox heeft wel de beste controllers ja.
Als je van dat genre houdt een goed spel. Wordt ook op hoog niveau gespeeld door profgamers.quote:Op donderdag 24 september 2020 20:09 schreef KNAK het volgende:
Wat is jullie mening over Smash Bro's? Iets te kinderlijk? Of als je vroegâh Streetfighter / Tekken / MortalKombat etc leuk gevonden heb wel de moeite waard?
Speelt heeeel anders dan de meeste andere fighters. Ik vind het geweldig, verveelt nooit. Kan op hoog niveau gespeeld wordenquote:Op donderdag 24 september 2020 20:09 schreef KNAK het volgende:
Wat is jullie mening over Smash Bro's? Iets te kinderlijk? Of als je vroegâh Streetfighter / Tekken / MortalKombat etc leuk gevonden heb wel de moeite waard?
Het is dus een hit & miss. Binnenkort Youtube uitpluizen of het wat voor (ons) mij is.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Speelt heeeel anders dan de meeste andere fighters. Ik vind het geweldig, verveelt nooit. Kan op hoog niveau gespeeld worden
Spelcomputers zijn altijd al duur geweest, ook in N64 tijd. Toen betaalde je ook soms meer als 200,- gulden voor sommige spellen. Dus eigenlijk nog duurder.quote:Op vrijdag 25 september 2020 01:22 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het is dus een hit & miss. Binnenkort Youtube uitpluizen of het wat voor (ons) mij is.
Enfin, de eerste 2 uur pielen met de Switch is een feit... en ja, het is een machtig klein apparaatje.
Merkwaardig dat de verkoper direct een screenprotector erbij wilde verkopen wegens het 'vrijwel zeker beschadigen door docken' ... die ¤10 extra kon mij niet meer redden dus hop, geeft maar mee. Wel beetje slordig dat dit dan zo krasgevoelig is.
Een 2e pro controller kopen hoeft niet daar je dus ook zo een middenstuk hebt waarmee je die Joy-con aan vastzet. Dat werkt prima zo!. Spelen met alleen een enkele Joy-con is niet fijn, want veel te klein en priegelig.
Had direct Nintendo Online erbij voor een jaar en alles al beetje zitten uitpluizen. SNES content wel leuk, ook Zelda van toen ertussen en hoop ander oud maar bekend spul. NES is niet echt bijzonder; voelt aan alsof ik met een emulator bezig ben op mn PC.
Verder een hoop spul waar je de nodige knaken voor moet neerleggen. Wil je een beetje vliegend van start gaan met de Switch kost je dat een aardige duit. 460 nu, met nog 2 a 3 spellen op de verlanglijst. Da's toch richting de 700. Vraag me af hoe de jeugd dat moet bekostigen. - mijn console tijd eindigde rond de N64 - een hoop veranderd sindsdien
![]()
Snel als 2e spel Zelda BotW halen; iets waar ik dan dágen zoet mee kan zijn zonder het gevoel 'tijd om een ander spel aan te slingeren' te ervaren - dat wat ik bijna al bij MarioKart heb. Een leuk, maar prijzig iets, die Switch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |