abonnement Unibet Coolblue
pi_195077858
Sinds een aantal maanden bezig met crowdfunding op oa GVE, COL, SIG en sinds vorige maand met 2 projecten op CRE. 1 project heeft nu status "financiering compleet" en de andere "rendement". Zoek me een rotje naar het betaalschema, zoals ik dat gewend ben op de andere platforms. Niet te vinden.
Zoek ik verkeerd? Of is dat betaalschema pas bekend bij een nieuwe status (bijvoorbeeld volgend op "rendement"). En waar ga ik dat betaalschema dan vinden ?

Wilem254
pi_195077979
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef wilem254 het volgende:
Sinds een aantal maanden bezig met crowdfunding op oa GVE, COL, SIG en sinds vorige maand met 2 projecten op CRE. 1 project heeft nu status "financiering compleet" en de andere "rendement". Zoek me een rotje naar het betaalschema, zoals ik dat gewend ben op de andere platforms. Niet te vinden.
Zoek ik verkeerd? Of is dat betaalschema pas bekend bij een nieuwe status (bijvoorbeeld volgend op "rendement"). En waar ga ik dat betaalschema dan vinden ?

Wilem254
Financiering compleet houd meestal in dat het project nog niet van start is gegaan en er daardoor ook nog geen betaalschema is. Heb je een link?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195078155
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Financiering compleet houd meestal in dat het project nog niet van start is gegaan en er daardoor ook nog geen betaalschema is. Heb je een link?
https://www.crowdrealesta(...)sformatie-nieuwegein en
https://www.crowdrealesta(...)artementsgebouwen-ii
pi_195078201
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef wilem254 het volgende:
Sinds een aantal maanden bezig met crowdfunding op oa GVE, COL, SIG en sinds vorige maand met 2 projecten op CRE. 1 project heeft nu status "financiering compleet" en de andere "rendement". Zoek me een rotje naar het betaalschema, zoals ik dat gewend ben op de andere platforms. Niet te vinden.
Zoek ik verkeerd? Of is dat betaalschema pas bekend bij een nieuwe status (bijvoorbeeld volgend op "rendement"). En waar ga ik dat betaalschema dan vinden ?

Wilem254
Er zijn geen betaalschema's. De betalingen komen halverwege de maand. En omdat het aflossingsvrij leningen zijn is de maandelijkse rente makkelijk uit te rekenen.
pi_195078264
quote:
Helaas alleen zichtbaar als je inlogt in je account
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195078326
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:41 schreef KrekelJapie het volgende:
Er zijn geen betaalschema's. De betalingen komen halverwege de maand. En omdat het aflossingsvrij leningen zijn is de maandelijkse rente makkelijk uit te rekenen.
Ha ok helder. Dank
pi_195078401
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Helaas alleen zichtbaar als je inlogt in je account
Zelfs als ik ben ingelogd is er geen betaalschema. Maar nu ik weet dat de rente halverwege de maand wordt betaald heb ik genoeg info.
Dank voor je reactie
pi_195079081
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:49 schreef wilem254 het volgende:

[..]

Zelfs als ik ben ingelogd is er geen betaalschema. Maar nu ik weet dat de rente halverwege de maand wordt betaald heb ik genoeg info.
Dank voor je reactie
En verder kan je nog het crowdfund topic gaan volgen natuurlijk, daar worden de projecten van CRE ook regelmatig besproken.
WGR / [Crowdfunding] #265 Div. SiG aflossing volgens het boekje
pi_195265037
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:23 schreef wilem254 het volgende:
Sinds een aantal maanden bezig met crowdfunding op oa GVE, COL, SIG en sinds vorige maand met 2 projecten op CRE. 1 project heeft nu status "financiering compleet" en de andere "rendement". Zoek me een rotje naar het betaalschema, zoals ik dat gewend ben op de andere platforms. Niet te vinden.
Zoek ik verkeerd? Of is dat betaalschema pas bekend bij een nieuwe status (bijvoorbeeld volgend op "rendement"). En waar ga ik dat betaalschema dan vinden ?

Wilem254
In de laatste nieuwsbrief is opgenomen dat ze de dashboard gaan aanpassen. Als dat geïmplementeerd is zie je ook meer tranactie-info.
pi_195265256
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 11:58 schreef Jaco078 het volgende:

[..]

In de laatste nieuwsbrief is opgenomen dat ze de dashboard gaan aanpassen. Als dat geïmplementeerd is zie je ook meer tranactie-info.
Ja, had ik gelezen. Als ik me goed herinner zou dat nu ingevoerd moeten zijn. Straks maar eens kijken of ik het kan vinden
pi_195265270
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 21:26 schreef lykkefund het volgende:
En verder kan je nog het crowdfund topic gaan volgen natuurlijk, daar worden de projecten van CRE ook regelmatig besproken.
WGR / [Crowdfunding] #265 Div. SiG aflossing volgens het boekje
Ja, daar had ik dit topic natuurlijk ook in moeten zetten bedacht ik me naderhand :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')