quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is je haar inmiddels schoon en droog?
Zeg even dan dat die gerust even een bakkie mag komen doen, al dat rondcirkelen is voor ons allebei niet gezellig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,die helikopter die straks boven je huis vliegt is mijn werk![]()
Ook voor mijn doen veel. Scheelt misschien wel dat ik vandaag mijn postroute heb gelogd. Dat doe ik niet altijd..quote:
Ik ook, maar aangezien het m'n werk is om achter een computer te zitten word ik daar iig niet om ontslagenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
UitsloverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:56 schreef Zilverberk het volgende:
Kan iemand ijs komen brengen?Is op voordat ik er benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gesmolten ook wel denk ik.quote:
Morgen of overmorgen. Ben ik nog niet uitquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je morgen nog naar het strand?
Jij ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Fijne avond en ik zie je vannacht.
Jaquote:
Neerhaler der beelden van Rakosi en Stalin, Bevrijder van Budapestquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De schout bij nacht van Opper-Vlaanderen
Dit slaat helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
KDV, van die types die naast de pot hebben gepist en vaders die zijn uitgekeken op het kutje thuis, schijnt dat nergens zoveel relaties sneuvelen als daar
Zei mijn nichtje gisteren, die werd helemaal simpel van de grietjes die achter de vaders aanzittenquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit slaat helemaal nergens op.
Maar knuffelen en seks zijn 2 verschillende dingen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
knuffelen is een mooier woord
quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neerhaler der beelden van Rakosi en Stalin, Bevrijder van Budapest
FF lekker batsen nou.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
knuffelen is een mooier woord
Knuffelen na de seks wil wel wat zeggen, seks en knuffelen helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar knuffelen en seks zijn 2 verschillende dingen.
Ja beginnen en eindigen met knuffelen kan ik wel begrijpen maar verder.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knuffelen na de seks wil wel wat zeggen, seks en knuffelen helemaal niet.
Dat is in probleemwijken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zei mijn nichtje gisteren, die werd helemaal simpel van de grietjes die achter de vaders aanzitten
Zal ik je eens keihard knuffelen dat je twee dagen niet kunt lopen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar knuffelen en seks zijn 2 verschillende dingen.
Geloof niet dat zij in een probleemwijk woontquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is in probleemwijken.
(Al zitten er wel pogingen tussen heel soms maar hier is 95% dan ook nog gewoon bij elkaar)
Wat zeg je het toch weer mooi. -pinkt traantje weg-quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even het geboortekanaal oprekken tot het randje strak staat als een ouderwetse fietsband
quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zal ik je eens keihard knuffelen dat je twee dagen niet kunt lopen?
Romantisch hard.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat zeg je het toch weer mooi. -pinkt traantje weg-
Dubbelspion in WOIIquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Oké, veel plezier dan! Waar gaat het over?
En wie is dat?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je aanstaande man staat op spingen
Ik heb er al 2 op vandaagquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga maar eens een ijsje halen.
Altijd weer die Duitsers he ...quote:
Dat is iemand die zijn account heeft gehackt hoorquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je aanstaande man staat op spingen
Ik quote slechts een legendarische videoquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is iemand die zijn account heeft gehackt hoor
Biblebelt snuggerheid.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Bericht op Facebook over het aantal regionale besmettingen. Allemaal ontkenners, dat er niks aan de hand is, dat het helemaal niet druk is bij de teststraat 'want ze rijden er elke dag langs en er staan echt geen rijen' en 'maar de ziekenhuizen zijn leeg' en 'het is een ander coronavirus waarop mensen positief op getest worden'.
Geen wonder dat het hier zo lekker toeneemt.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik quote slechts een legendarische video
Zijn dat dezelfde figuren die termen als 'Oprutte' en 'Roverheid' gebruiken?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Bericht op Facebook over het aantal regionale besmettingen. Allemaal ontkenners, dat er niks aan de hand is, dat het helemaal niet druk is bij de teststraat 'want ze rijden er elke dag langs en er staan echt geen rijen' en 'maar de ziekenhuizen zijn leeg' en 'het is een ander coronavirus waarop mensen positief op getest worden'.
Stellen ze ook voor om het weg te bidden??quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Nee als je het krijgt is het godswil. Omdat je een keer dacht aan een geschoren schaamlip.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stellen ze ook voor om het weg te bidden??
Vroeger hadden we lepra-eilanden voor deze bevolkingsgroep.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stellen ze ook voor om het weg te bidden??
Je vergeet de Fquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig geef jij het goede voorbeeld. #blijthuis
Dat soort mensen zouden ze moeten ruimen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:15 schreef CherryLips het volgende:
gewoon opsluiten op een onbewoond eiland en wat ziektes verspreidenquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden ze moeten ruimen.
Leef je uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden ze moeten ruimen.
Dat het een ander type Corona is, daar kunnen ze wel eens gelijk in hebben. Voor de rest natuurlijk dikke bulshitquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik zit net op 16, moet nog wel een stukje zo dusquote:
Dat heb ik in het begin ook vol proberen te houden maar dan kijken ze je tegenwoordig een beetje glazig aan, gewoon corona zeggen en dan snappen ze het gelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
Maar vermoedelijk bedoelen ze het Sars-cov-2 virus welke Covid-19 veroorzaakt
Koen is stiekem makelaar.quote:
Ik vind het gewoon te warm om te gaan lopen. Morgen vroeg weer een ochtendwandelingquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zit net op 16, moet nog wel een stukje zo dus
De zon is nog niet onder dus het gaat zo nog wel afkoelen, over een uurtje is het denk ik wel prima.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon te warm om te gaan lopen. Morgen vroeg weer een ochtendwandeling
Nee ik ga zo nog even aan het clubblad werken en dan de Avondetappe en te kribbe.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zon is nog niet onder dus het gaat zo nog wel afkoelen, over een uurtje is het denk ik wel prima.
Waarom zou je dat nou weer doenquote:
Nee ik zit nog buiten. Zo even toastjes met Cambozola bedenk ik me netquote:
Dat moest ik even Googlen maar oke lekker lekker.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik zit nog buiten. Zo even toastjes met Cambozola bedenk ik me netClubblad kan wel wachten ook.
Drie dagen is best te doen ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
En morgen weer fris aan het werk. Ineens heb ik er bijna zin in gewoongisterochtend was ik echt in een totale grafstemming dat ik weer aan het werk moest
Ook maar een lekker kort werkweekje natuurlijk.
Dat wil ik wel eens een Dordtenaar of Rotterdammert horen uitsprekenquote:
Moe'k je bellen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens een Dordtenaar of Rotterdammert horen uitspreken
begeleiding op bezoek gehad, Daarna naar Per Seconde Wijzer gekekenquote:
morgen of donderdagquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat moest ik even Googlen maar oke lekker lekker.
je hoopt op leedvermaak bij het tankstation?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik zit nog buiten. Zo even toastjes met Cambozola bedenk ik me netClubblad kan wel wachten ook.
Alvast gefeliciteerd. 32?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben volgende week pas jarig he.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben volgende week pas jarig he.
Neuh. Ik zit gewoon nog lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je hoopt op leedvermaak bij het tankstation?
tuquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is morgen of donderdag voor jou of voor mij?
Na vast welquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EN ALS JE HET NIET LEUK VINDT VALLEN ER KLAPPEN
Ze hadden kunnen en moeten winnen. Nu wordt het dus groepswedstrijden tegen FC Balzoekie United ipv Barcelonaquote:
Moeten ze niet eerst nog een kwalificatie voor de groepsfase?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze hadden kunnen en moeten winnen. Nu wordt het dus groepswedstrijden tegen FC Balzoekie United ipv Barcelona
Nee, meteen in de groepsfasequote:Op dinsdag 15 september 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moeten ze niet eerst nog een kwalificatie voor de groepsfase?
he? waar is 67 gebleven ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
he? waar is 67 gebleven ?Tig jaar terug al laten vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
he? waar is 67 gebleven ?Ja vroeger toen had men nog vierkante stuiversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Naja anders waren ze er in de volgende ronde wel weer uitgegaanquote:
Had ik laatst ookquote:
maak je ff een nieuwequote:
Ik maak heel soms een lijstje. Ook omdat ik ook gewoon vaak vergeet te kopen wat ik op mijn lijstje heb gezet...quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had ik laatst ookdat is zo kut want omdat je een lijstje hebt gemaakt zit het niet in je hoofd.
En ik had hem gister geschreven dus wist ik het helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had ik laatst ookdat is zo kut want omdat je een lijstje hebt gemaakt zit het niet in je hoofd.
Ja herkenbaar hahaquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik had hem gister geschreven dus wist ik het helemaal niet meer.
Whyquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik een kilo erwtjes en een kilo aromat krijg.
Best welquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een kilo krijg je heel je leven niet op
Je weet het weer zo beeldend te zeggenquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Laatste keer dat ik iemand aromat heb zien eten was mijn rijke tante van 88 zonder tanden, aromat op komkommer want dat was toch wel je van het hoor, dat geluid van haar ruwe tong over de komkommer en die gore geur
Kerstquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie gewoon in allemaal winkels al kerstspullen liggen..!
Bejaardenzout.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je weet het weer zo beeldend te zeggen
40 is toch hartstikke jong?quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Over precies zes maanden word ik 40 en ik voel me nog steeds een paar jaar jonger dan dat...
Het is 32 gradenquote:
Lolquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is 32 graden![]()
Rudolf the red nosed reindeer dood op het strand met een naakte kerstman eromheen dansende
Er zijn ook winkels waar je voor de lol mag passen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ben trouwjurken aan het kijken. Maar goed dat er niet getrouwd wordt, tering wat een keuze en prijzen.
Ik had ze laatst in 180°Cquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag vandaag bitterballen liggen bij de Sligro, gewoon bij -18 hoor
Die jurken ruiken gewoon naar vrouwentrouwenvoorpret, ben voor de gein wel eens geweestquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Er zijn ook winkels waar je voor de lol mag passen.
OMNOMNOMNOMquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik een kilo erwtjes en een kilo aromat krijg.
Dat overleven wij ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]de zon moet dood met dit soort acties
Gaan als je verkouden ben en toch niks ruikt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die jurken ruiken gewoon naar vrouwentrouwenvoorpret, ben voor de gein wel eens geweestRook naar een damestoilet op Amsterdam CS
coronaquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Gaan als je verkouden ben en toch niks ruikt.
I knowquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Er zijn ook winkels waar je voor de lol mag passen.
Je tieten verstoppen op de mooiste dag van je levenquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:17 schreef Samzz het volgende:
Ik zou denk ik hooggesloten kiezen, zo classy.
Geen decollete is wat anders dan tieten verstoppen he.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je tieten verstoppen op de mooiste dag van je leven
Ben je uitgenodigt dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je tieten verstoppen op de mooiste dag van je leven
Seal of approval.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen decollete is wat anders dan tieten verstoppen he.
Mooi maar met mijn lichaam echt geen gezicht haha.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mega classy. En fucking 3000 euro
.
Zo'n gypsy wedding jurkquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een roze prinsessenjurk met glitters, nog een goede reden om nooit te trouwen.
Oooooooh, heel erg mooiquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb smorgens om 07:00 uur wel eens een ellenlang gedicht/epistel geschreven voor de trouwambtenaar die me om 11:00 uur zou trouwen, dat vroeg hij tot mijn grote afgrijzen, had er totaal geen zin in vandaar de 07:00 maar mijn vriendin zat me nogal achter de vodden aan die ochtend.........kwam dat moment, kondigde hij het aan als "ok mag ik nu even jullie aandacht want wat ik hier ga voorlezen is het beste en het mooiste dat ik ooit heb gelezen en ik trouw mensen al meer dan 35 jaar"
Ik kreeg het echt koud en warm tegelijkertijd en toen ik het terughoorde dacht ik huh ben ik nou echt zo geniaal?
True story lieve mensen![]()
Bescheiden als ik ben
Het zou dan ook om mijn lichaam gaanquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooi maar met mijn lichaam echt geen gezicht haha.
Ja, dat is wel echt briljant iddquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja denk het wel, lekker fout.Heerlijk.
Zou de dag afsluiten met een karaokefeest.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou dan ook om mijn lichaam gaan.
[..]
Ja, dat is wel echt briljant idd.
Ik snap dan ook oprecht niet dat je aan mijn smaak twijfeldequote:
Fuck yeahquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou de dag afsluiten met een karaokefeest.
Serieus Samzzquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dan ook oprecht niet dat je aan mijn smaak twijfelde.
Hij heeft soms een beetje een rare definitie van bepaalde woorden.quote:
Dit zou ik dus serieus wel doen.quote:
Die toeters van jou passen daar toch ook heul niet in?quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou dan ook om mijn lichaam gaan.
moet je wel net zon slank zijn als de dame van de fout. Met enige rollen ergens wordt het niksquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak alvast plek in de kast.
Dat wordt toch helemaal op maat gemaakt?quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Die toeters van jou passen daar toch ook heul niet in?
Denk met grote tieten het er niet zo sjiek uit zietquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt toch helemaal op maat gemaakt?
Oei die ga ik kopenquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Vermoedelijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt toch helemaal op maat gemaakt?
Denk t wel. Maar goed, het is toch hypothetisch. Want 1. ik ga niet trouwen en 2. no way in hell dat ik 3000 euro ga betalen voor een jurkquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk met grote tieten het er niet zo sjiek uit ziet
Is gewoon een prachtige, classy jurkquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoekt onder de C Classy nog een keer op
Of het is oridinar of het is een rollade.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk met grote tieten het er niet zo sjiek uit ziet
Ik denk niet dat je benen er mooi in uit gaan komen, schat.quote:
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is gewoon een prachtige, classy jurk
Nee niet voor mij... voor mijn engelquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je benen er mooi in uit gaan komen, schat.
beetje ordinairquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
vind deze wel vet
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
in deze ga ik trouwen dan
Of het is gewoon mooiquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of het is oridinar of het is een rollade.
Ohquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee niet voor mij... voor mijn engel
Eerst eentje vinden die langer blijft dan 10 kilometerquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
vind deze wel vet
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
in deze ga ik trouwen dan
als ze een mantelpakje aan heeft ook... raaaaaaaaaaaawrrrrrrrrrrquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst eentje vinden die langer blijft dan 10 kilometer
Jij helemaal verliefdquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als ze een mantelpakje aan heeft ook... raaaaaaaaaaaawrrrrrrrrrr
sowieso... alles staat haar wel eigenlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sowieso... alles staat haar wel eigenlijk...Brrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Is toch eerlijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je die ooit nou had weg gelaten
Dat soort spul heb ik nooit zo begrepen... en zij ook niet, gelukkig.quote:
Dat is pas ordinairquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat soort spul heb ik nooit zo begrepen... en zij ook niet, gelukkig.
Wellicht degenen die jij kentquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Hockeymeisjes zijn wel erg makkelijk en ordinair.
In mijn ervaring allemaal. De hockeyfeesten stonden erom bekend.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht degenen die jij kent
Sweet summer child.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht degenen die jij kent
quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn ervaring allemaal. De hockeyfeesten stonden erom bekend.
Zie het al voor me:quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
nou ja misschien is die langharige verknipte timmerman wat
Doet die hetquote:
https://nl.pepper.com/aan(...)eur2299-at-ca-160517quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ben trouwjurken aan het kijken. Maar goed dat er niet getrouwd wordt, tering wat een keuze en prijzen.
Pers je er gelijk 20 km uit?quote:
Dat zijn geen trouwjurken, maar flosjesquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)eur2299-at-ca-160517
Er zit ook nog wel iets tussen een paar tientjes en 3000 euroquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)eur2299-at-ca-160517
en wat is het verschil?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn geen trouwjurken, maar flosjes.
Ballie wil toch geen jurk aan dus daar kom ik goed wegquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Poetsdoekenquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd. Is toch een hap uit t budgetquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie wil toch geen jurk aan dus daar kom ik goed weg
Snap sowieso niet waarom die jurken zo duur zijn, en zodra je er over begint is het meestal gelijk 'ja het is de belangrijkste dag van je leven'quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd. Is toch een hap uit t budget.
ja joh onzinquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie wil toch geen jurk aan dus daar kom ik goed weg
Ja ik snap t ook niet... Echt bizar, de bedragen die voorbij komen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom die jurken zo duur zijn, en zodra je er over begint is het meestal gelijk 'ja het is de belangrijkste dag van je leven'
Gewoon lekker op de gratis donderdagochtend in spijkerbroekquote:
Eerst maar eens iemand vinden dan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker op de gratis donderdagochtend in spijkerbroek
Prima als je dat beide wilquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heeft het dan nog voor meerwaarde boven geregistreerd partnerschap?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het doet dan the full Monty.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima als je dat beide wil. Het wordt lastiger wanneer de één groooooots wil en de ander klein, of zo
.
Kan je beter daarvoor gaan idd. Is ook makkelijker scheiden (tenzij kinderen).quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heeft het dan nog voor meerwaarde boven geregistreerd partnerschap?
Waarom? Je moet t toch vooral doen hoe jij het zelf wil?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je het doet dan the full Monty.
Dan zal het gvd ook feest zijn
Dat zeg ik dus net, hoe ik het zelf wil.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Je moet t toch vooral doen hoe jij het zelf wil?
Oh, ik dacht dat je algemeen bedoelde. My bad.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus net, hoe ik het zelf wil.
Was jij nou getrouwd of niet?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus net, hoe ik het zelf wil.
heb je al gespaard dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:27 schreef LTVDK het volgende:
De huwelijksreis lijkt me eigenlijk boeiender dan de bruiloft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |