quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is je haar inmiddels schoon en droog?
Zeg even dan dat die gerust even een bakkie mag komen doen, al dat rondcirkelen is voor ons allebei niet gezellig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,die helikopter die straks boven je huis vliegt is mijn werk![]()
Ook voor mijn doen veel. Scheelt misschien wel dat ik vandaag mijn postroute heb gelogd. Dat doe ik niet altijd..quote:
Ik ook, maar aangezien het m'n werk is om achter een computer te zitten word ik daar iig niet om ontslagenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
UitsloverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:56 schreef Zilverberk het volgende:
Kan iemand ijs komen brengen?Is op voordat ik er benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gesmolten ook wel denk ik.quote:
Morgen of overmorgen. Ben ik nog niet uitquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je morgen nog naar het strand?
Jij ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Fijne avond en ik zie je vannacht.
Jaquote:
Neerhaler der beelden van Rakosi en Stalin, Bevrijder van Budapestquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De schout bij nacht van Opper-Vlaanderen
Dit slaat helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
KDV, van die types die naast de pot hebben gepist en vaders die zijn uitgekeken op het kutje thuis, schijnt dat nergens zoveel relaties sneuvelen als daar
Zei mijn nichtje gisteren, die werd helemaal simpel van de grietjes die achter de vaders aanzittenquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit slaat helemaal nergens op.
Maar knuffelen en seks zijn 2 verschillende dingen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
knuffelen is een mooier woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |