quote:Op woensdag 16 september 2020 08:31 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)vier-weken~a590b26d/
GOAT
Er was gister al volk Hans.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Mag officieel ook niet.
Erg jammer voor iemand met zijn talent.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fran Sol zit ook maar wortel te schieten hé? Zonde.
Baudet schittert weer eens in aanwezigheid.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Wilders in debatten is wel genot. Jammer dat Tjierrie dat totaal niet kan. Hoewel, ook wel weer grappig.
Je kan ook opstaan en er wat aan proberen te doen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
Azarkan en D66-fractieleider Jetten nemen het Wilders kwalijk dat hij het Nederlandse rechtssysteem corrupt noemt en dat hij het over een bananenrepubliek heeft. Maar Wilders houdt aan die bewoordingen vast. Hij zegt: "Het is allemaal door en door corrupt. In zo'n land wil ik niet wonen."
Dan rot je toch op Greet.
Je snapt hopelijk de ironie wel.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook opstaan en er wat aan proberen te doen.
Klassenjustitie klopt wel hoor.
Die werd gister pijnlijk onder de tafel geluld door Asscher.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Baudet schittert weer eens in aanwezigheid.
Hij wilde ook ineens gaan samenwerken wtfquote:Op woensdag 16 september 2020 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die werd gister pijnlijk onder de tafel geluld door Asscher.
Verkiezingen komen eraan he.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wilde ook ineens gaan samenwerken wtf
Ik ben absoluut geen pvda-figuur maar ik vind Asscher een fijne ventquote:Op woensdag 16 september 2020 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die werd gister pijnlijk onder de tafel geluld door Asscher.
Jepquote:Op woensdag 16 september 2020 10:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Verkiezingen komen eraan he.
Dat mag. We leven in een vrij land.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen pvda-figuur maar ik vind Asscher een fijne vent
Ik heb er geen zin in.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Gaat weer een lekker gefragmenteerd zooitje worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |