abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 september 2020 @ 16:54:32 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195073990
De Amsterdams-Ghanese rapper Akwasi (32) krijgt vandaag een stortvloed aan negatieve reacties over zich heen nadat er oude Twitter-berichten van zijn account zijn opgedoken waarin wordt gerept over het vermoorden van Zwarte Piet. Akwasi ontkent verantwoordelijk te zijn voor de reeks gewelddadige tweets. Uit internetdata blijkt echter dat de berichten weldegelijk vanuit zijn account zijn verstuurd. Akwasi wilde niet bevestigen of zijn account was gehackt. ,,We vinden het jammer dat de media wederom leugens verspreidt”, laat zijn woordvoerder weten.

In de berichten, die in 2011 en 2012 zijn geplaatst op het Twitteraccount van Akwasi, wordt melding gemaakt van het vermoorden van Zwarte Piet. ‘Gaat er iemand nou nog een zwarte piet knallen, of moet ik het doen?’, klinkt het geïrriteerd. Een jaar later verschijnen er berichten met dezelfde strekking: ‘Zwarte Piet moet dood man. Serieus’ en ‘Wat lok ik uit als ik een Zwarte Piet vermoord?’

Akwasi, die afgelopen juni onder vuur kwam te liggen nadat hij in een toespraak dreigde een Zwarte Piet in het gezicht te schoppen, wil telefonisch niet reageren op de commotie en verwijst door naar zijn woordvoerder. Die zegt het jammer te vinden dat de media op de kwestie duiken. Volgens haar worden er opnieuw onwaarheden over de rapper verkondigd. ,,We vinden het jammer dat de media wederom leugens verspreidt”, klinkt het geïrriteerd. ,,Akwasi is niet verantwoordelijk voor deze tweets en voelt zich ook niet geroepen om zich te verantwoorden.”

‘We willen er niets over kwijt’
Uit informatie in het zogeheten cachegeheugen blijkt echter weldegelijk dat de berichten van het account van Akwasi afkomstig zijn. Verwijderde tweets kunnen door websites of zoekmachines in een cachegeheugen worden opgeslagen of opnieuw worden geplaatst. De tweets van Akwasi zijn via de achterkant van het internet dus nog gewoon zichtbaar. De rapper wil geen verklaring geven hoe dat kan.

Saillant detail is dat de tweets vandaag direct na de ontstane ophef offline zijn gehaald. Of Akwasi dat zelf heeft gedaan, wil hij niet zeggen. ,,Verder willen we er niets over kwijt”, laat zijn woordvoerder in een schriftelijke reactie weten. Telefonisch wilde ze geen interview geven.

Verbinding
De berichten van Akwasi vallen bij veel mensen verkeerd, temeer omdat hij vandaag juist in een interview met het AD vertelde dat hij continu ‘de drang naar verbinding’ probeert te zoeken. ,,Verbinding komt tot stand door met elkaar te praten, daarvan ben ik overtuigd. Dat is waarom ik als artiest zoveel pijnlijke zaken benoem, op die manier wil ik verbinding zoeken”, stelde de rapper vandaag.

Onder andere Theo Hiddema (Forum voor Democratie) haalt om die reden hard uit naar Akwasi. ,,Die griezel zal toch maar voor je deur staan met de boodschap dat hij komt om zich met jou te verbinden.”

Speech op Dam
Het Openbaar Ministerie onderzoekt momenteel nog of de uitspraken van Akwasi op de Dam strafbaar zijn. De omstreden speech kwam de rapper op bedreigingen en aangiftes te staan. Critici vonden zijn uitspraken oproepen tot geweld. Zelf zag Akwasi zijn uitlatingen als beeldspraak. ,,Woordkunstenaars spelen met woorden, spelen met zinnen’’, verklaarde hij. ,,Met metaforen, met homerische vergelijkingen, woordspelingen.”

Britt Dekker over ‘Aquarium’ Akwasi: ze noemden mij lui varken
Britt Dekker reageerde vanmiddag ook nog op het interview met Akwasi op deze site. De rapper had ‘s ochtends in een artikel op deze site verteld dat zijn juf hem vroeger Aquarium noemde, met een lachende klas als gevolg. Britt lijkt het allemaal een beetje overdreven te vinden.

,,Ja en, mijn docent noemde me een onhandelbaar lui varken haha! Moet ik nu ook gaan huilen? Deze man...”, schrijft de presentatrice op Twitter waarbij ze het artikel over Akwasi citeert. Ook zangeres Marga Bult vindt de boodschap van Akwasi maar niks. ,,En ze noemden mij spillebeen met ‘n konijnengebit! Grow up man, wordt je alleen maar sterker van.”

Zaterdagmiddag waren zowel de zoektermen Akwasi als Aquarium trending op Twitter. Gebruikers deelden onder meer foto’s van hun aquarium (“Ik denk dat ik vandaag mijn #akwasi maar even ga schoonmaken), deelden hun eigen verhaspelde namen en schreven ook dat de rapper met Ghanese roots zich niet aan moet stellen.

https://www.ad.nl/show/ak(...)uw-leugens~a433f3f9/

Johan Derksen heeft nu pijn in zijn buik van het lachen *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195074035
Wachten op art 12 zou een betere tt zijn geweest
pi_195074092
Akwasi :')
U MAD?
pi_195074107
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:26 schreef Zwarte_Piet het volgende:

[..]


[..]

Toch heeft het OM haar oordeel geveld. Daar ging de ophef van de afgelopen dagen een beetje over.
Klopt, maar het om doet geen uitspraak, dat is aan de rechter. Het OM mag verder prima vinden dat er een strafbaar feit is begaan door een verdachte natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 15 september 2020 @ 21:08:53 #5
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195078796
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:01 schreef de_boswachter het volgende:
Akwasi :')
Haatzaaier en voorstander van kopschoppen.
pi_195078949
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 21:08 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Haatzaaier en voorstander van kopschoppen.
Oftewel: Woordkunstenaar

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 16 september 2020 @ 12:17:48 #8
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_195087386
quote:
Wat een droeftoeter is het toch... man man man

medelijwekkend stuk verdriet is het, meer niet

en nu zijn pootje ophouden, typisch weer eigenlijk wel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2020 12:43:34 ]
pi_195087901
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Wat een droeftoeter is het toch... man man man

medelijwekkend stuk verdriet is het, meer niet

en nu zijn pootje ophouden, typisch weer eigenlijk wel
Is Kawasaki niet die hier loopt te schooien he, dat zijn die lui die via een artikel 12 procedure hem alsnog voor de rechter willen zien.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195087927
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:17 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Jezus :|W
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Wat een droeftoeter is het toch... man man man

medelijwekkend stuk verdriet is het, meer niet

en nu zijn pootje ophouden, typisch weer eigenlijk wel
De tegenpartij heeft deze crowdfunding gestart.
pi_195088146
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:07 schreef Nober het volgende:

[..]

[..]

De tegenpartij heeft deze crowdfunding gestart.
Benieuwd of daar nog mensen voor te vinden zijn. Het zijn en blijven natuurlijk wel Nederlanders. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195088233
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Benieuwd of daar nog mensen voor te vinden zijn. Het zijn en blijven natuurlijk wel Nederlanders. :')
Deze inzamelingsactie was al een belachelijk groot succes.

NWS / Mogelijk toch zwarte piet na inzamelingsactie bewoners en FOK!
  woensdag 16 september 2020 @ 13:38:50 #14
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195088477
quote:
Goed initiatief. Die Ghanese racist moet de gevangenis in want als je stout ben geweest, verdien je straf.
pi_195088823
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is Kawasaki niet die hier loopt te schooien he, dat zijn die lui die via een artikel 12 procedure hem alsnog voor de rechter willen zien.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:07 schreef Nober het volgende:

[..]

[..]

De tegenpartij heeft deze crowdfunding gestart.
o
pi_195089315
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:38 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Goed initiatief. Die Ghanese racist moet de gevangenis in want als je stout ben geweest, verdien je straf.
Verdien je de roe

Gemiste kans
  woensdag 16 september 2020 @ 15:32:12 #17
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195090783
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 14:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Verdien je de roe

Gemiste kans
Ik heb een hekel aan (KO)ZP discussies.
pi_195107209
Crowdfunding voor de artikel 12 procedure inmiddels over de 4000 euro!

https://www.gofundme.com/f/hoger-beroep-zaak-akwasi/

Angela is ook wakker geworden. Funx is een rapzender met dus veel criminelen net als 101barz.

twitter
  donderdag 17 september 2020 @ 12:20:15 #19
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_195107618
*O* Deze neger mag zijn straf niet ontlopen.
  donderdag 17 september 2020 @ 12:33:19 #20
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195107848
Die Airfryer heeft ook zijn bek open getrokken in het Parool.

Samenvatting; alles is de schuld van de witte Nederlander en het wordt hoog tijd dat die gaan betalen.

Je verwacht het niet
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_195107919
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:33 schreef Scorpie het volgende:
Die Airfryer heeft ook zijn bek open getrokken in het Parool.

Samenvatting; alles is de schuld van de witte Nederlander en het wordt hoog tijd dat die gaan betalen.

Je verwacht het niet
Typisch weer inderdaad...
  donderdag 17 september 2020 @ 12:40:03 #22
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195107960
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Typisch weer inderdaad...
“Akwasi zat vol woede want hij is jarenlang genegeerd, dus het is logisch dat je dan iemand in elkaar wilt slaan”
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_195107974
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

“Akwasi zat vol woede want hij is jarenlang genegeerd, dus het is logisch dat je dan iemand in elkaar wilt slaan”
Ik word heel zelden gequote hier voor mijn gevoel, dus het is maar geluk dat je dat net deed, was net van plan iemand zijn bek in te trappen...
  donderdag 17 september 2020 @ 12:47:47 #24
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_195108101
Al die haat hier. Genot :D. Zou mooi zijn als Akwasi alsnog wordt veroordeeld maar geen straf ontvangt net als Wilders
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_195108112
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

“Akwasi zat vol woede want hij is jarenlang genegeerd, dus het is logisch dat je dan iemand in elkaar wilt slaan”
Dit laat zien dat Airfryer uiteindelijk ook zal oproepen tot geweld, want die voelt zicht ook genegeerd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195108156
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:33 schreef Scorpie het volgende:
Die Airfryer heeft ook zijn bek open getrokken in het Parool.

Samenvatting; alles is de schuld van de witte Nederlander en het wordt hoog tijd dat die gaan betalen.

Je verwacht het niet
Hebbie een artikeltje? Of paywall?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 september 2020 @ 12:51:52 #27
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195108174
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hebbie een artikeltje? Of paywall?
Linkjes mogen niet zomaar ik dm hem
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_195108188
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Linkjes mogen niet zomaar ik dm hem
Mogen linkjes niet? Ik dacht alleen teksten afbeelden?
pi_195108189
was er maar een optie om Airfryer, Aquarium, Gargart en al die andere trieste lui niet meer te hoeven lezen.
ik wil graag een krant met nieuwswaarde zonder aandachtshoererij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195108197
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
was er maar een optie om Airfryer, Aquarium, Gargart en al die andere trieste lui niet meer te hoeven lezen.
ik wil graag een krant met nieuwswaarde zonder aandachtshoererij.
Dan zit je om te beginnen al helemaal in het verkeerde topic gekkie
  donderdag 17 september 2020 @ 12:54:05 #31
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_195108213
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Linkjes mogen niet zomaar ik dm hem
doe mij ook dat artikel aub
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_195108337
Heb 0,0 behoefte om het zoveelste stuk tekstuele diarree van die Airfryer te lezen.
Je weet toch al wat de krankzinnige denkwijze is van de heteluchtoven uit Ghana

Als 't Parool, de Telegraaf, NPO en Jinek nou eens beseffen dat de man geen nieuwswaarde heeft.

[ Bericht 13% gewijzigd door spectrumanalyser op 17-09-2020 13:09:22 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195108390
quote:
15s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:54 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

doe mij ook dat artikel aub
Samenvatting:
Een bak slachtoffer gejank en zelfs een nazi vergelijking naar iedereen die achter ZP staat.
Weer bevestigen dat geen enkele aanpassing op ZP goed genoeg is.
Plus een paar dreigementen met geweld aan iedereen waar hij het niet mee eens is.

Radicale mafkees.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195108483
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb 0,0 behoefte om het zoveelste stuk tekstuele diarree van die Airfryer te lezen.
Je weet toch wel de krankzinnige denkwijze van de heteluchtoven uit Ghana

Als 't Parool, de Telegraaf, NPO en Jinek nou eens beseffen dat de man geen nieuwswaarde heeft.
Heeft hij wel.
Maar dan als hij ergens hangt of afgebrand wordt door de media met -zijn inmiddels- geradicaliseerde houding en dreigementen naar de maatschappij. Welke je immers serieus kan nemen, want hij heeft al een geweldsveroordeling aan zijn broek hangen.

Daarna mag hij als maatschappelijke persona non grata met pek en veren op de boot gezet worden naar Ghana. Lekker traditioneel.

Wat een idioot.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195108647
Nieuws is voor mij iets wat je nog niet eerder wist.

Deze man durft te beweren alles te doen voor een betere samenleving en een dag later staat ie niet zo leuke verwensingen te doen over Israël.
Alles voor een beter Nederland.

stel je bent vrijgezel en je geeft je op voor een speed-date avond.
Je krijgt dan te horen dat je niet bent uitgenodigd vanwege je huidskleur. De organisator heeft het evenement alleen opgesteld voor mensen met een donkergetinte huidskleur.
En weet je wie die organisator is? Mister Jeffrey Airfryer, de strijder tegen racisme.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195108870
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:47 schreef gniffie het volgende:
Al die haat hier. Genot :D. Zou mooi zijn als Akwasi alsnog wordt veroordeeld maar geen straf ontvangt net als Wilders
Ik denk niet dat hier iemand is die denkt dat hij ook maar een minuut hoeft te gaan zitten of een boete krijgt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195109035
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Samenvatting:
Een bak slachtoffer gejank en zelfs een nazi vergelijking naar iedereen die achter ZP staat.
Weer bevestigen dat geen enkele aanpassing op ZP goed genoeg is.
Plus een paar dreigementen met geweld aan iedereen waar hij het niet mee eens is.

Radicale mafkees.
Leuk dat hij die vergelijking met de Nazi's maakt en zo, maar zelf is zijn groep net een stel NSB'ers die nu dus elke foto van Zwarte Piet gaan rapporteren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195109068
Dat stuk uit het Parool _O-

Jeetje mina zeg, hoe je zo in het leven kan staan, bizar _O- En dat krijgt dan weer volop ruimte om zijn racistische/activistische drek uit te kotsen in een krant als Parool, volgens mij een krant die vrij hoog aangeschreven stond ooit.

Parool stuk: https://www.parool.nl/col(...)t-oneindig~b260d6c8/

Stukje reactie van Geenstijl: https://www.geenstijl.nl/(...)en-die-het-verdient/

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2020 13:39:16 ]
pi_195110109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat stuk uit het Parool _O-

Jeetje mina zeg, hoe je zo in het leven kan staan, bizar _O- En dat krijgt dan weer volop ruimte om zijn racistische/activistische drek uit te kotsen in een krant als Parool, volgens mij een krant die vrij hoog aangeschreven stond ooit.

Parool stuk: https://www.parool.nl/col(...)t-oneindig~b260d6c8/

Stukje reactie van Geenstijl: https://www.geenstijl.nl/(...)en-die-het-verdient/
Geinig wel dat hij, onbewust en impliciet, aan het einde van het stuk nog even aangeeft dat hij zijn beschermde positie wil verliezen. En lekker simplistische nazi-vergelijking ook weer.
Het is echt een combinatie van intellectueel onvermogen en een racistische inslag om tot die zwetserij te komen. Waarom wil het Parool daar spreekbuis voor zijn? Zouden ze ook een kopman van stormfront zoveel ruimte geven?
pi_195110129
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat stuk uit het Parool _O-

Jeetje mina zeg, hoe je zo in het leven kan staan, bizar _O- En dat krijgt dan weer volop ruimte om zijn racistische/activistische drek uit te kotsen in een krant als Parool, volgens mij een krant die vrij hoog aangeschreven stond ooit.

Parool stuk: https://www.parool.nl/col(...)t-oneindig~b260d6c8/

Stukje reactie van Geenstijl: https://www.geenstijl.nl/(...)en-die-het-verdient/
:D

Hij noemt ons ook... of niet?

quote:
en door media die witte suprematie in stand houden (zoals De Telegraaf, WNL en GeenStijl). Dan komt er een dag waarop je denkt: fok it!
Nou @Danny, verwacht een plunderende meute gekkies in je voortuin jong
  donderdag 17 september 2020 @ 15:26:38 #41
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195110706
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat stuk uit het Parool _O-

Jeetje mina zeg, hoe je zo in het leven kan staan, bizar _O- En dat krijgt dan weer volop ruimte om zijn racistische/activistische drek uit te kotsen in een krant als Parool, volgens mij een krant die vrij hoog aangeschreven stond ooit.

Parool stuk: https://www.parool.nl/col(...)t-oneindig~b260d6c8/

Stukje reactie van Geenstijl: https://www.geenstijl.nl/(...)en-die-het-verdient/
Het is echt pure kanker, ontsproten uit het brein van een geesteszieke man. Werkelijk waar alles wat ooit tegen heeft gezeten in het leven van Airfryer en consorten wordt in de schoenen geschoven van de Witte Man
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_195110805
Nog even en racist is een geuzennaam, voorbehouden aan blanken, zoals nigger voor zwarten

yo yo my racist
pi_195111053
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 15:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is echt pure kanker, ontsproten uit het brein van een geesteszieke man. Werkelijk waar alles wat ooit tegen heeft gezeten in het leven van Airfryer en consorten wordt in de schoenen geschoven van de Witte Man
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 17 september 2020 @ 16:18:42 #44
3542 Gia
User under construction
pi_195111496
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat stuk uit het Parool _O-

Jeetje mina zeg, hoe je zo in het leven kan staan, bizar _O- En dat krijgt dan weer volop ruimte om zijn racistische/activistische drek uit te kotsen in een krant als Parool, volgens mij een krant die vrij hoog aangeschreven stond ooit.

Parool stuk: https://www.parool.nl/col(...)t-oneindig~b260d6c8/

Stukje reactie van Geenstijl: https://www.geenstijl.nl/(...)en-die-het-verdient/
Nou, kom op zwarte pieten van Nederland, weer een bedreiging aan jullie adres, aanklagen die hap.

Owee, als in november zwarte pieten, uit het niets, in elkaar geslagen worden, dan gaan deze twee achter de tralies.
pi_195111594
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hier iemand is die denkt dat hij ook maar een minuut hoeft te gaan zitten of een boete krijgt.
Denk eerder dat hij zelf de rechters mag aanwijzen anders is het allemaal maar racistisch.
  donderdag 17 september 2020 @ 16:29:34 #46
3542 Gia
User under construction
pi_195111709
Volgens mij is airfryer jaloers op alle (negatieve) aandacht die aquarium krijgt. Hij wil ook aangeklaagd worden en dan lachend 'sorry' zeggen, 'het is verkeerd geïnterpreteerd'.
pi_195111733
Waar zijn alle zeurpieten hier nu eigenlijk om deze ongebreidelde dreg van racistische haat goed te praten?

bluesdude, koos, oceanier en aanhang. Hier 'vechten' jullie mee. Met deze racist. Geeft goed aan wat jullie zijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195111757
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:30 schreef Red_85 het volgende:
Waar zijn alle zeurpieten hier nu eigenlijk om deze ongebreidelde dreg van racistische haat goed te praten?

bluesdude, koos, oceanier en aanhang. Hier 'vechten' jullie mee. Met deze racist. Geeft goed aan wat jullie zijn.
Die komen nog wel met een verklaring (die slaat als een tang op een varken).
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195111762
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:29 schreef Gia het volgende:
Volgens mij is airfryer jaloers op alle (negatieve) aandacht die aquarium krijgt. Hij wil ook aangeklaagd worden en dan lachend 'sorry' zeggen, 'het is verkeerd geïnterpreteerd'.
Nee.
Snoeihard 'zie je wel, institutioneel racisme!!!' schreeuwen en zijn internationaal netwerkje van verdorvenen de media laten bespelen dat NL een racistisch kutland is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195111885
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee.
Snoeihard 'zie je wel, institutioneel racisme!!!' schreeuwen en zijn internationaal netwerkje van verdorvenen de media laten bespelen dat NL een racistisch kutland is.
Ga dan. Ga dan! Niemand houdt je tegen! Als je het hier zo kut vindt en je kan het niet veranderen, wat doe je hier dan nog? Ga dan ergens anders wonen!

Maar nee, dat gratis geld hier, daar houden ze van. Of voelen ze zich een Vernederlander?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 17 september 2020 @ 16:37:25 #51
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195111889
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Nou, kom op zwarte pieten van Nederland, weer een bedreiging aan jullie adres, aanklagen die hap.

Owee, als in november zwarte pieten, uit het niets, in elkaar geslagen worden, dan gaan deze twee achter de tralies.
Het zit zo in mekaar; ze lopen te stoken, hopen op escalatie en vervolgens aggressieve reacties, opdat de slachtofferrol weer aangemeten kan worden en de subsidie weer binnen is.

Jammer genoeg zijn er nog steeds mensen die dit niet doorhebben.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195112092
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ga dan. Ga dan! Niemand houdt je tegen! Als je het hier zo kut vindt en je kan het niet veranderen, wat doe je hier dan nog? Ga dan ergens anders wonen!

Maar nee, dat gratis geld hier, daar houden ze van. Of voelen ze zich een Vernederlander?
Te verkaasd om ergens anders nog te kunnen leven, maar wat schijten ze er op.

Identiteitscrisisje in hun koppen. Eigenlijk zijn ze dus gewoon heel zielig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195112255
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Te verkaasd om ergens anders nog te kunnen leven, maar wat schijten ze er op.

Identiteitscrisisje in hun koppen. Eigenlijk zijn ze dus gewoon heel zielig.
Dat is hun probleem. Aanpassingsvermogen van 0. De Nederlandse tolerantie kost ons de kop. Daardoor krijg je dit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 17 september 2020 @ 16:52:40 #54
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195112308
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is hun probleem. Aanpassingsvermogen van 0. De Nederlandse tolerantie kost ons de kop. Daardoor krijg je dit.
En dan ook nog janken dat wij hier intolerant zijn.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195112367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:52 schreef thedeedster het volgende:

[..]

En dan ook nog janken dat wij hier intolerant zijn.
Echt he, de mindfuck van de afgelopen decennia.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 17 september 2020 @ 17:00:15 #56
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195112448
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Echt he, de mindfuck van de afgelopen decennia.
Weinig tolerantere landen op deze aardbol...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195112888
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:00 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Weinig tolerantere landen op deze aardbol...
Volgens mij realiseren ze zich niet dat door hun gedram en gezeur de tolerantie die we eerst hadden nu aan het veranderen is in intolerantie. Voor veel mensen is het punt nu wel bereikt dat ze moeten ophouden met, wel, hun hand ophouden en alleen maar graaien, pakken en nemen. Hoe harder ze roepen, hoe meer verzet er komt. En op een moment gaat dat doorslaan. En dan realiseren ze zich nog steeds niet dat het hun eigen schuld is. En dan zijn ze eindelijk een echt slachtoffer, van hun eigen ideologie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 17 september 2020 @ 17:33:26 #58
3542 Gia
User under construction
pi_195113117
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:37 schreef thedeedster het volgende:

Het zit zo in mekaar; ze lopen te stoken, hopen op escalatie en vervolgens aggressieve reacties, opdat de slachtofferrol weer aangemeten kan worden en de subsidie weer binnen is.

Jammer genoeg zijn er nog steeds mensen die dit niet doorhebben.
Ik verwacht inderdaad dat er dit jaar meer zwarte pieten rondlopen in Nederland dan ooit tevoren.
En wel van het kaliber die snoeihard terug kunnen meppen
pi_195113128
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik verwacht inderdaad dat er dit jaar meer zwarte pieten rondlopen in Nederland dan ooit tevoren.
En wel van het kaliber die snoeihard terug kunnen meppen
De Flinke Piet? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 17 september 2020 @ 18:04:26 #60
3542 Gia
User under construction
pi_195113648
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

De Flinke Piet? :P
Kickboks-piet!
pi_195113804
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Volgens mij realiseren ze zich niet dat door hun gedram en gezeur de tolerantie die we eerst hadden nu aan het veranderen is in intolerantie. Voor veel mensen is het punt nu wel bereikt dat ze moeten ophouden met, wel, hun hand ophouden en alleen maar graaien, pakken en nemen. Hoe harder ze roepen, hoe meer verzet er komt. En op een moment gaat dat doorslaan. En dan realiseren ze zich nog steeds niet dat het hun eigen schuld is. En dan zijn ze eindelijk een echt slachtoffer, van hun eigen ideologie.
"De paradox van tolerantie stelt dat als een samenleving onbegrensd tolerant is, haar tolerante karakter zal verdwijnen onder invloed van de intoleranten."

Ook echt.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_195114351
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Volgens mij realiseren ze zich niet dat door hun gedram en gezeur de tolerantie die we eerst hadden nu aan het veranderen is in intolerantie. Voor veel mensen is het punt nu wel bereikt dat ze moeten ophouden met, wel, hun hand ophouden en alleen maar graaien, pakken en nemen. Hoe harder ze roepen, hoe meer verzet er komt. En op een moment gaat dat doorslaan. En dan realiseren ze zich nog steeds niet dat het hun eigen schuld is. En dan zijn ze eindelijk een echt slachtoffer, van hun eigen ideologie.
exact
pi_195114453
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Volgens mij realiseren ze zich niet dat door hun gedram en gezeur de tolerantie die we eerst hadden nu aan het veranderen is in intolerantie. Voor veel mensen is het punt nu wel bereikt dat ze moeten ophouden met, wel, hun hand ophouden en alleen maar graaien, pakken en nemen. Hoe harder ze roepen, hoe meer verzet er komt. En op een moment gaat dat doorslaan. En dan realiseren ze zich nog steeds niet dat het hun eigen schuld is. En dan zijn ze eindelijk een echt slachtoffer, van hun eigen ideologie.
Die ze waar je het over hebt die:
- hadden onze tolerantie
- drammen en zeuren
- houden hand op
- graaien, pakken en nemen

Edit: wij zijn zoals jij het kwalificeert inderdaad heel erg tolerant naar 'ze'...

[ Bericht 1% gewijzigd door opgebaarde op 17-09-2020 19:08:37 ]
pi_195114511
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Kickboks-piet!
Heb ik in een ver en grijs verleden nog gedaan :P
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:13 schreef Divje het volgende:

[..]

"De paradox van tolerantie stelt dat als een samenleving onbegrensd tolerant is, haar tolerante karakter zal verdwijnen onder invloed van de intoleranten."

Ook echt.
Zo waar ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 17 september 2020 @ 18:59:08 #65
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195114527
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Die ze waar je het over hebt die:
- hadden onze tolerantie
- drammen en zeuren
- houden hand op
- graaien, pakken en nemen

Klinkt zoals jij het kwalificeerde heerlijk tolerant over die 'ze'.
Sorry, maar dit is echt volstrekt onleesbaar.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195114662
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:59 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Sorry, maar dit is echt volstrekt onleesbaar.
Aanvaard
pi_195114709
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:33 schreef Scorpie het volgende:
Die Airfryer heeft ook zijn bek open getrokken in het Parool.

Samenvatting; alles is de schuld van de witte Nederlander en het wordt hoog tijd dat die gaan betalen.

Je verwacht het niet
En ook snoeihard liegen he.

"We gingen in de jaren 80 en 90 de straat op en werden bespuugd en bekogeld."

Jij werd helemaal niks Jerry. je ben geboren in 1981 en pas op 11 jarige leeftijd kwam je in Nederland. Je was niet eens in Nederland in de jaren 80! Of werd je in Ghana bekogeld?

"We stuurden in de jaren 90 een petitie en politieke partijen veegden hun kont er mee af"


Wederom 'we' Jerry? Je was een tiener, net in Nederland, jij had helemaal niets te maken met een petitie. En Nederlands schijnt best een lastige taal te zijn.

Met je "WE".

Misschien moet je nog verder teruggaan in de tijd, toen 'je' slaaf was, met je 'we'.

Hoe zit het trouwens met je 'dreigbrief' of die 'aanslag' vorig jaar in Den Haag?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_195114843
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:13 schreef Divje het volgende:

[..]

"De paradox van tolerantie stelt dat als een samenleving onbegrensd tolerant is, haar tolerante karakter zal verdwijnen onder invloed van de intoleranten."

Ook echt.
Kan op een tegeltje
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_195115403
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:11 schreef Montagui het volgende:

[..]

En ook snoeihard liegen he.

"We gingen in de jaren 80 en 90 de straat op en werden bespuugd en bekogeld."

Jij werd helemaal niks Jerry. je ben geboren in 1981 en pas op 11 jarige leeftijd kwam je in Nederland. Je was niet eens in Nederland in de jaren 80! Of werd je in Ghana bekogeld?

"We stuurden in de jaren 90 een petitie en politieke partijen veegden hun kont er mee af"


Wederom 'we' Jerry? Je was een tiener, net in Nederland, jij had helemaal niets te maken met een petitie. En Nederlands schijnt best een lastige taal te zijn.

Met je "WE".

Misschien moet je nog verder teruggaan in de tijd, toen 'je' slaaf was, met je 'we'.

Hoe zit het trouwens met je 'dreigbrief' of die 'aanslag' vorig jaar in Den Haag?
Uitstekende wedervragen die een beetje journalist, wellicht in een ietwat andere vorm, had voorgelegd tijdens die monoloog van dat zeikende stuk verdriet.

Herstel: het blijkt een opiniestuk, dus dan is er niet zoveel te vragen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2020 19:56:53 ]
  User die overal opduikt 2022 donderdag 17 september 2020 @ 19:46:49 #70
186611 Haags
pi_195115433
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:33 schreef Scorpie het volgende:
Die Airfryer heeft ook zijn bek open getrokken in het Parool.

Samenvatting; alles is de schuld van de witte Nederlander en het wordt hoog tijd dat die gaan betalen.

Je verwacht het niet
Ik betaal helemaal niks, ik zeg geen sorry en ik ga al helemaal niet knielen voor die debielen.

Een flinke lading kots kunnen ze over zich heen krijgen van mij.

Walgelijk strontvolk
Zonder wrijving geen glans
pi_195115650
Vieze vuile slavendrijver is het, net als zijn voorouders. Probeert letterlijk en figuurlijk de donkere bevolking voor zijn karretje te spannen dmv haat en leugens. Wat voor mensen doen dat ook alweer?
pi_195115745
Het is viespeukerij van de bovenste plank
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  vrijdag 18 september 2020 @ 05:45:05 #73
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195121707
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is hun probleem. Aanpassingsvermogen van 0. De Nederlandse tolerantie kost ons de kop. Daardoor krijg je dit.
Groenlinks en d66 willen alle Afrikaanse bootvluchtelingen naar Nederland halen. Ik voorspel een burgeroorlog.
pi_195122495
Gewoon dit soort types nog een jaartje door laten zuigen en jeremiëren en ze zijn echt alle sympathie kwijt.

Sowieso, als je nu nog achter dit soort in en in hypocriete van enige zelfkritiek verstoken zielepoten staat ben je opmerkelijk krankzinnig.

:')

uiterst treurig volk, medelijwekkende zielepoten
  vrijdag 18 september 2020 @ 08:27:14 #75
3542 Gia
User under construction
pi_195122535
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2020 08:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Gewoon dit soort types nog een jaartje door laten zuigen en jeremiëren en ze zijn echt alle sympathie kwijt.

Sowieso, als je nu nog achter dit soort in en in hypocriete van enige zelfkritiek verstoken zielepoten staat ben je opmerkelijk krankzinnig.

:')

uiterst treurig volk, medelijwekkende zielepoten
Akwasi is rapper, dus die werkt nog, maar wat voor werk doet die airfryer?

Google....beroep: activist.
pi_195122551
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 08:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Akwasi is rapper, dus die werkt nog, maar wat voor werk doet die airfryer?
Geen idee, ik zie hem eigenlijk alleen maar janken, is dat ook een beroep?

Oh ja, tegenwoordig wel

:')
pi_195122561
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 08:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Akwasi is rapper, dus die werkt nog, maar wat voor werk doet die airfryer?
:o
Ik dacht dat airfryer een benaming voor Akwasi was :')
  vrijdag 18 september 2020 @ 08:31:01 #78
3542 Gia
User under construction
pi_195122588
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 08:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

:o
Ik dacht dat airfryer een benaming voor Akwasi was :')
Nee, da's aquarium.
pi_195122633
Ach ik ben zelf niet zo van de bijnamen, ik vind het kinderachtig. Maar er zelf zo'n ophef over maken is een andere kant.

Een bijnaam is in principe alleen om iemand te bespotten, en ik ben van mening dat ze die taak prima zelf vervullen, het is dus nutteloos.
pi_195122672
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 08:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, da's aquarium.
Die wist ik gelukkig wel
pi_195122701
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 08:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Akwasi is rapper, dus die werkt nog, maar wat voor werk doet die airfryer?

Google....beroep: activist.

En dichter.

https://www.jerryafriyie.nl/gedichten/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_195122715
quote:
Dat zijn gedichten die ik ook wel kan verzinnen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195122756
IK stel voor allemaal PVV of FvD te stemmen
pi_195122952
Ach een ruk naar rechts naar aanleiding van de achterlijke hypocriete poppenkast van de afgelopen maanden is onvermijdelijk vrees ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2020 09:04:35 ]
pi_195122991
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2020 08:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Sowieso, als je nu nog achter dit soort in en in hypocriete van enige zelfkritiek verstoken zielepoten staat ben je opmerkelijk krankzinnig.
Mooi gezegd Fer, mooi gezegd.

100% eens.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195123091
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Mooi gezegd Fer, mooi gezegd.

100% eens.
Er zijn mensen die stellen dat achter mij staan dezelfde treffende diagnose oplevert, kennelijk is dit dus waar ;(
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:31:17 #87
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195123446
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2020 08:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Akwasi is rapper, dus die werkt nog, maar wat voor werk doet die airfryer?

Google....beroep: activist.

Airfryer is een Afrikaan die dankzij het gastvrije Nederland hier een heerlijk leven kan opbouwen, zeker in vergelijking met waar hij vandaan komt. Waar hij vandaan komt heerst de chaos, wanorde, ziekte en armoede.

En als dank voor de kansen die het Nederlandse volk hem heeft geboden, zet hij alle witte Nederlanders neer als racist en slavenhandelaar en wil hij (financiële) compensatie en de vernietiging van de witte cultuur.

Wat een zak stront.
pi_195123812
quote:
quote:
Jerry dicht en treedt op als Kno'Ledge Cesare
:') Klinkt als een naam die een alleenstaande Bijlmermoeder aan een kind zou geven.
pi_195123964
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

[..]

:') Klinkt als een naam die een alleenstaande Bijlmermoeder aan een kind zou geven.
Nee, het klinkt als de naam die ik mijn drol geef voordat ik hem doortrek.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195124055
Airfryer doet ook dat datingevent specifiek voor mensen met donkere huidskleur;
http://melaninsingleslounge.nl/

quote:
Het is ons geruime tijd opgevallen dat er diverse datingevent georganiseerd worden, die zich voornamelijk op vrijgezellen met een lichte huidskleur focussen.
volgens mij is het datingevent van Airfryer het enige event dat op huidskleur een onderscheid maakt. Maar het staat in gebrekkig Nederlands op de site van Jerry dus dan zal het wel waar zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 18 september 2020 @ 10:36:32 #91
3542 Gia
User under construction
pi_195124336
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Airfryer doet ook dat datingevent specifiek voor mensen met donkere huidskleur;
http://melaninsingleslounge.nl/
[..]

volgens mij is het datingevent van Airfryer het enige event dat op huidskleur een onderscheid maakt. Maar het staat in gebrekkig Nederlands op de site van Jerry dus dan zal het wel waar zijn.
Volgens de site is die lounge gericht op diversiteit, maar las ergens dat blanken geweigerd werden. Niet divers genoeg? Of 'er is al genoeg voor blanken, moeten daar maar naartoe gaan'
pi_195124356
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens de site is die lounge gericht op diversiteit, maar las ergens dat blanken geweigerd werden. Niet divers genoeg? Of 'er is al genoeg voor blanken, moeten daar maar naartoe gaan'
"Het is de diversiteit die ons sterk maakt, maar wij bepalen die diversiteit."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 18 september 2020 @ 10:45:20 #93
3542 Gia
User under construction
pi_195124464
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Het is de diversiteit die ons sterk maakt, maar wij bepalen die diversiteit."
De naam ook al melanin single lounge. Melanine is de stof die je huid bruin kleurt.
pi_195124502
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:45 schreef Gia het volgende:

[..]

De naam ook al melanin single lounge. Melanine is de stof die je huid bruin kleurt.
Ik dacht dat het een exotische vrouwennaam was.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:08:41 #95
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_195124811
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens de site is die lounge gericht op diversiteit, maar las ergens dat blanken geweigerd werden. Niet divers genoeg? Of 'er is al genoeg voor blanken, moeten daar maar naartoe gaan'
Dit idd. We richten ons op diversiteit maar de witte mens mag thuisblijven.

Op werkelijk elke vorm van dating in NL maakt je huidskleur geen moer uit.

Airfryer de opperracist :W
pi_195125292
Dit is toch gewoon een grap hoop ik?

Of mag je tegenwoordig ook een white only club beginnen? Keine juden? allemaal weer toegestaan?

Wat gek joh, heb dat hele bericht gemist.
pi_195125365
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Dit is toch gewoon een grap hoop ik?

Of mag je tegenwoordig ook een white only club beginnen? Keine juden? allemaal weer toegestaan?

Wat gek joh, heb dat hele bericht gemist.
Datingclub "De Davidsster". Pal naast "De Radicaal".
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195125379
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Datingclub "De Davidsster". Pal naast "De Radicaal".
Schoonheidskliniek J. Mengele, nur Jude
pi_195125414
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een exotische vrouwennaam was.
Ik zat me al te verheugen op die worm onder in de fles.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195125443
Die hele poppenkast was me eigenlijk de afgelopen maanden ontlopen, maar hoe meer ik me inlees over die gasten hoe meer ik me oprecht verwonder over het openlijk racisme waar ze mee wegkomen, wat nog opmerkelijker is dat ze een podium krijgen om hun racistische gif te verspreiden.

Werkelijk ongelofelijk eigenlijk. Ik denk dat ik op die gofund me om Akwasi aan te pakken maar ga storten, ik wil hem heel graag neer zien gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2020 11:46:27 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')