abonnement Unibet Coolblue
pi_195072954
Begin mei zijn mijn vriend en ik langs geweest bij een maatwerk meubilair zaak. Met een medewerker zijn wij aan tafel gaan zitten om ons te helpen met onze bestelling, een eettafel op maat gemaakt. Klant mag het hout uitzoeken en dan kunnen ze aan de slag. Echter was er toen geen goede plank/werkblad van het formaat dat wij wilden. Dit zou dan nog geleverd moeten worden. Daar zouden zij nog contact met ons opzoeken. Ongeveer een week later kregen wij via de mail nog een overzicht van wat er besproken was.

Begin juli kregen wij dan een mail over een eventueel werkblad. Ze vroegen ons wat wij van dit blad vonden en of we ermee akkoord zouden gaan. Diezelfde dag hebben we nog terugkoppeling gegeven en het bedrijf gaf aan er mee aan de slag te gaan.

Omdat er vanuit het bedrijf weinig gecommuniceerd werd, hebben wij eind juli gevraagd voor een update. Dag later een reactie gekregen dat het blad was gaan werken, waardoor het niet meer mooi was en het formaat bleek niet te kloppen. Ze hadden een werkblad van 1.80x90, terwijl wij voor een 1.80 bij 1.00 wilden hebben. ( Overigens stond op het overzicht dat het bedrijf verstuurde gewoon 1.80 bij 1.00) Het bedrijf vroeg of wij nog steeds 1.80 bij 1.00 wilden.

Gereageerd dat wij idd een blad van 1.80 bij 1.00 wilden hebben en de vraag gesteld waarom wij niet op de hoogte zijn gebracht van het werkblad. Het bedrijf bood zijn excuses aan en zou de foto’s van het nieuwe werkblad doorsturen die zij voor ons zouden behandelen.

Wij kregen vrijwel daarna een mail over het nieuwe werkblad. Diezelfde dag hebben we nog terugkoppeling gegeven en het bedrijf gaf aan er mee aan de slag te gaan. En sindsdien is het eigenlijk stil. Wij hebben voor het weekend contact opgenomen met het bedrijf, maar laat niks weten. Volgens hun website hanteren ze een levertijd van 6-8 weken. Op de papieren offerte staat 10-12 weken. Ondertussen zitten we al in week 16 of zo 🙈.

Wij willen eigenlijk onze order annuleren, maar omdat het maatwerk is vraag ik mij af of dat het mag.
pi_195073335
Heb je al betaald?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195073358
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
Heb je al betaald?
Nope nog niet.
pi_195073376
Wat is de reden dat je de order wilt annuleren?
-nee-
pi_195073392
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:17 schreef Marsenal het volgende:
Wat is de reden dat je de order wilt annuleren?
Gokje:

"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_195073400
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:17 schreef Marsenal het volgende:
Wat is de reden dat je de order wilt annuleren?
Wij hebben er geen vertrouwen meer in. Slechte communicatie, levertijd via de website/ papieren offerte niet nakomen.
pi_195073405
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:18 schreef baskick het volgende:

[..]

Gokje:

[ afbeelding ]
_O- :@ Onder andere ja
pi_195073406
Het verschil tussen 10-12 weken en 16 weken vind ik nog niet heel gek, zeker niet als je bedenkt dat daar de bouwvak-vakantie tussen zit en het in de Corona-tijd (helaas) toch allemaal net anders gaat...
pi_195073430
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Het verschil tussen 10-12 weken en 16 weken vind ik nog niet heel gek, zeker niet als je bedenkt dat daar de bouwvak-vakantie tussen zit en het in de Corona-tijd (helaas) toch allemaal net anders gaat...
Klopt. Je krijgt alleen drie weken van tevoren een mail wanneer ze de bestelling willen komen brengen. Dus daar gaat nog minstens drie weken overheen.
pi_195073432
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Het verschil tussen 10-12 weken en 16 weken vind ik nog niet heel gek, zeker niet als je bedenkt dat daar de bouwvak-vakantie tussen zit en het in de Corona-tijd (helaas) toch allemaal net anders gaat...
Dat was op zich in maart of vroeg in april al wel duidelijk. En de bouwvak is niets nieuws natuurlijk.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_195073438
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:19 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Wij hebben er geen vertrouwen meer in. Slechte communicatie, levertijd via de website/ papieren offerte niet nakomen.
Dat ze de tijd op de offerte niet nakomen (getekend of in elk geval bevestigd, neem ik aan?) lijkt mij genoeg, maar als je nu een nieuwe meubelmaker gaat zoeken duurt het nog veel langer, waarschijnlijk. Kan je niet contact opnemen om te zien hoe ver ze zijn of waarom het zk lang duurt? Misschien kan je een korting bedingen.
-nee-
pi_195073453
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:15 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Nope nog niet.
Dan kan je een korting bedingen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195073470
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:21 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Klopt. Je krijgt alleen drie weken van tevoren een mail wanneer ze de bestelling willen komen brengen. Dus daar gaat nog minstens drie weken overheen.
Kijk eens naar https://www.nkc.nl/advies(...)verde-bestelling-af/ Maatwerk i.v.m. overschrijden levertijd. Ik zie wel parallellen met jouw casus.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_195073479
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:21 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat ze de tijd op de offerte niet nakomen (getekend of in elk geval bevestigd, neem ik aan?) lijkt mij genoeg, maar als je nu een nieuwe meubelmaker gaat zoeken duurt het nog veel langer, waarschijnlijk. Kan je niet contact opnemen om te zien hoe ver ze zijn of waarom het zk lang duurt? Misschien kan je een korting bedingen.
Daar zaten wij ook al aan te denken. Maar dan zou het een tafel worden bij een meubelzaak die snel kan leveren ( dan maar een dertien in een dozijn tafel). Wij hadden vorige week gemaild en kregen een standaard reply dat er binnen drie werkdagen gereageerd zou worden. Dus we wachten vandaag nog af. Overigens had een vriend een mailtje gestuurd en die kreeg dezelfde dag nog een reactie.
pi_195073502
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:24 schreef WeirdlyWired het volgende:
Overigens had een vriend een mailtje gestuurd en die kreeg dezelfde dag nog een reactie.
Ook over de levertijd van een uitstaande bestelling? Of zagen ze daar commercieel meer in ;)
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_195073520
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:24 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Daar zaten wij ook al aan te denken. Maar dan zou het een tafel worden bij een meubelzaak die snel kan leveren ( dan maar een dertien in een dozijn tafel). Wij hadden vorige week gemaild en kregen een standaard reply dat er binnen drie werkdagen gereageerd zou worden. Dus we wachten vandaag nog af. Overigens had een vriend een mailtje gestuurd en die kreeg dezelfde dag nog een reactie.
Irritant is dat, je tafel staat blijkbaar niet hoog op hun prioriteitenlijstje, of ze durven je niet te vertellen dat het een puinhoop bij ze is. :P
-nee-
pi_195073521
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:26 schreef baskick het volgende:

[..]

Ook over de levertijd van een uitstaande bestelling? Of zagen ze daar commercieel meer in ;)
Nee, hij had vragen over onderhoud als hij daar een tafel zou afnemen. Denk dat ze daar commercieel meer in zagen ja :@
pi_195073570
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:27 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Irritant is dat, je tafel staat blijkbaar niet hoog op hun prioriteitenlijstje, of ze durven je niet te vertellen dat het een puinhoop bij ze is. :P
Ik vind het enorm jammer dat er zo slecht gecommuniceerd wordt. Het zijn mooie producten. Had ze ook echt wel aan willen raden bij anderen. Maar nu, nee. Ik had het er pas met een vriendin over. Die zei dat het haar niks zou verbazen als er nog niks gedaan was :@ . Terwijl zij juist wel een goede ervaring ermee had. Maar ja, we wachten vandaag nog even af.
pi_195073580
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:23 schreef baskick het volgende:

[..]

Kijk eens naar https://www.nkc.nl/advies(...)verde-bestelling-af/ Maatwerk i.v.m. overschrijden levertijd. Ik zie wel parallellen met jouw casus.
En dank je wel voor de link! :)
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 15 september 2020 @ 19:16:47 #20
408813 crew  trein2000
pi_195076443
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:23 schreef baskick het volgende:

[..]

Kijk eens naar https://www.nkc.nl/advies(...)verde-bestelling-af/ Maatwerk i.v.m. overschrijden levertijd. Ik zie wel parallellen met jouw casus.
De voorvraag is of dit wel maatwerk is. Mocht je alles zelf opgeven TS of had je keuze uit een lijst opties?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 15 september 2020 @ 19:18:12 #21
408813 crew  trein2000
pi_195076471
Ik zou ze gewoon een ingebrekestelling sturen. Termijn drie weken.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_195076528
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De voorvraag is of dit wel maatwerk is. Mocht je alles zelf opgeven TS of had je keuze uit een lijst opties?
Bedrijf heeft op locatie onderstellen en werkblad voorbeelden waar je uit kan kiezen. Verder kon je zelf kiezen welke kleur onderstel je wilde en hoe het werkblad vormgegeven moet worden. Dus ja, wel degelijk maatwerk.
pi_195076556
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:18 schreef trein2000 het volgende:
Ik zou ze gewoon een ingebrekestelling sturen. Termijn drie weken.
Wij hebben vandaag ook een mailtje gestuurd naar het juridisch loket. Bedrijf heeft vandaag niks laten weten.
Maar een ingebrekestelling is ook al iets waar wij over aan het denken waren.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 15 september 2020 @ 19:23:44 #24
408813 crew  trein2000
pi_195076565
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:21 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Bedrijf heeft op locatie onderstellen en werkblad voorbeelden waar je uit kan kiezen. Verder kon je zelf kiezen welke kleur onderstel je wilde en hoe het werkblad vormgegeven moet worden. Dus ja, wel degelijk maatwerk.
Nou dat betwijfel ik eerlijk gezegd op basis van deze omschrijving. Enkel kiezen van een paar opties qua onderstel en een kleur is niet voldoende.

Wat moet ik me voorstellen bij dat vormgeven van het werkblad, kun je kiezen uit rond vierkant en ovaal (en eventueel groot en klein) bij wijze van spreken of heb je echt zelf afmetingen en dergelijke opgegeven?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_195076582
Zeggen dat je al een andere hebt gekocht en wilt annuleren, wel om bevestiging vragen.

Ze hebben blijkbaar nog geen last van corona als ze zo traag zijn...

Ik vind het wel bijzonder dat mensen zo geduldig zijn als het om meubels gaat.
pi_195076755
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nou dat betwijfel ik eerlijk gezegd op basis van deze omschrijving. Enkel kiezen van een paar opties qua onderstel en een kleur is niet voldoende.

Wat moet ik me voorstellen bij dat vormgeven van het werkblad, kun je kiezen uit rond vierkant en ovaal (en eventueel groot en klein) bij wijze van spreken of heb je echt zelf afmetingen en dergelijke opgegeven?
Het is idd dat je aan kan geven hoe je de tafel vormgegeven wil hebben. Dus of je een afgeschuinde rand of een rechte rand wil. Of je een ovale tafel of een ronde of een rechthoekige tafel wil hebben. Medewerker vroeg welke afmetingen we wilden hebben, voor zowel onderstel als tafelblad.
pi_195076871
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De voorvraag is of dit wel maatwerk is. Mocht je alles zelf opgeven TS of had je keuze uit een lijst opties?
Goed punt! Nam ik voor waar aan op basis van OP, maar hoeft niet per se zo te zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:31 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Het is idd dat je aan kan geven hoe je de tafel vormgegeven wil hebben. Dus of je een afgeschuinde rand of een rechte rand wil. Of je een ovale tafel of een ronde of een rechthoekige tafel wil hebben. Medewerker vroeg welke afmetingen we wilden hebben, voor zowel onderstel als tafelblad.
Maar heb je gekozen uit opties die ze aanboden? Kiezen uit x vormen en x maten en x afwerkingen maakt het niet per definitie maatwerk.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_195077056
We hebben inderdaad uit opties gekozen.

- We hebben door de showroom gelopen om een tafelblad uit te kiezen
- We kregen een onderstel te zien, die we uiteindelijk gekozen hebben

We hebben alleen wel zelf de maten doorgegeven voor het tafelblad, ik weet niet of dat als optie geldt? Het onderstel zou ook passend onder het tafelblad gemaakt worden. Op de website staat een lijst met maten, maar niet degene die wij hebben uitgekozen.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 15 september 2020 @ 19:47:07 #29
408813 crew  trein2000
pi_195077118
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:44 schreef WeirdlyWired het volgende:
We hebben inderdaad uit opties gekozen.

- We hebben door de showroom gelopen om een tafelblad uit te kiezen
- We kregen een onderstel te zien, die we uiteindelijk gekozen hebben

We hebben alleen wel zelf de maten doorgegeven voor het tafelblad, ik weet niet of dat als optie geldt? Het onderstel zou ook passend onder het tafelblad gemaakt worden. Op de website staat een lijst met maten, maar niet degene die wij hebben uitgekozen.
Klinkt wel als maatwerk inderdaad.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_195077752
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:24 schreef tstile het volgende:

Ik vind het wel bijzonder dat mensen zo geduldig zijn als het om meubels gaat.
Het bedrijf heeft een systeem dat je drie weken van tevoren een mail krijgt om een leveringsdatum af te spreken. Dus wij zaten daar braaf op te wachten. Toen wij de 9 weken gingen naderen, besloten we om het bedrijf te mailen. Voorkeur gaat uit naar mailen, omdat we dan afspraken zwart op wit hebben.

Ik heb dit ook op het kassa forum gezet. Een van de reacties was waarom niet nog even een paar weken wachten. Toen had ik wel zoiets van, zijn wij ongeduldig? :?
pi_195077957
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:17 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Het bedrijf heeft een systeem dat je drie weken van tevoren een mail krijgt om een leveringsdatum af te spreken. Dus wij zaten daar braaf op te wachten. Toen wij de 9 weken gingen naderen, besloten we om het bedrijf te mailen. Voorkeur gaat uit naar mailen, omdat we dan afspraken zwart op wit hebben.

Ik heb dit ook op het kassa forum gezet. Een van de reacties was waarom niet nog even een paar weken wachten. Toen had ik wel zoiets van, zijn wij ongeduldig? :?
Ik vind dit niet ongeduldig, maar met meubels kopen heb ik wel de ervaring dat als het 'wat langer duurt' voordat een winkel ofzo levering krijgt, er meteen nog eens 4 weken overheen gaan omdat sommige leveranciers of meubelmakers pas gaan rijden als de vrachtwagen vol zit, of een andere kutreden. Dus als je denkt, goh, wat duurt dat lang, is het misschien niet reëel om 2 dagen later nog ongeduldiger te raken, voor maatwerk en hout enzo is een paar dagen extra niks bijzonders. Ik heb eens een stoel laten timmeren en stofferen, dat duurde dik 2 maanden langer, en ze vonden allemaal dat ik maar gewoon geduld moest hebben, want ja, is toch een ambacht he _O-
-nee-
pi_195078099
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:28 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik vind dit niet ongeduldig, maar met meubels kopen heb ik wel de ervaring dat als het 'wat langer duurt' voordat een winkel ofzo levering krijgt, er meteen nog eens 4 weken overheen gaan omdat sommige leveranciers of meubelmakers pas gaan rijden als de vrachtwagen vol zit, of een andere kutreden. Dus als je denkt, goh, wat duurt dat lang, is het misschien niet reëel om 2 dagen later nog ongeduldiger te raken, voor maatwerk en hout enzo is een paar dagen extra niks bijzonders. Ik heb eens een stoel laten timmeren en stofferen, dat duurde dik 2 maanden langer, en ze vonden allemaal dat ik maar gewoon geduld moest hebben, want ja, is toch een ambacht he _O-
Wij hadden in juli nog een bank besteld. Zaten toen al grapjes te maken dat die er waarschijnlijk eerder zal zijn dan de tafel. En ja hoor, bank wordt maandag bezorgd _O- _O- . Overigens is het vanaf vrijdag al 19 weken dat we er op wachten 8)7
pi_195078145
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:36 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Wij hadden in juli nog een bank besteld. Zaten toen al grapjes te maken dat die er waarschijnlijk eerder zal zijn dan de tafel. En ja hoor, bank wordt maandag bezorgd _O- _O- . Overigens is het vanaf vrijdag al 19 weken dat we er op wachten 8)7
Je hebt vandaag niks meer gehoord, denk ik?

Ga je morgen nog afwachten? :P
-nee-
pi_195078199
Staat er iets in de offerte over welke voorwaarden van toepassing zijn als ze de geoffreerde levertijd niet halen?

Je hebt opdracht gegeven voor maatwerk, maar dan wel onder de voorwaarde van een de termijn van maximaal 12 weken. Natuurlijk kunnen dingen vertragen, maar dan kun je in overleg ook een aangepaste offerte opstellen als je de opdracht door wil laten gaan.

Zelf neem ik in in de offerte op dat de planning afhangt van het moment van opdrachtverlening of ik reserveer al enkele zaken en dan geldt de planning voor opdrachtverlening voor datum x. Zonder reservering ga ik op het moment van opdrachtverlening ga de levertermijnen op dat moment na en reserveer het een en ander. Als de opdrachtgever akkoord is met die planning wordt de opdracht definitief. En soms kan het niet snel genoeg en wordt het geen opdracht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2020 20:43:59 ]
pi_195078230
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:38 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Je hebt vandaag niks meer gehoord, denk ik?

Ga je morgen nog afwachten? :P
We hebben vanmiddag een mailtje gestuurd naar het juridisch loket. We wachten nog af wat die zeggen en anders zat ik er over na te denken om de FOK!knokploeg erop af te sturen. :P Nee, als juridisch loket zegt dat een ingebrekestelling voldoende is, gaan we dat doen.
pi_195078402
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:41 schreef Chia het volgende:
Staat er iets in de offerte over welke voorwaarden van toepassing zijn als ze de geoffreerde levertijd niet halen?

Je hebt opdracht gegeven voor maatwerk, maar dan wel onder de voorwaarde van een de termijn van maximaal 12 weken. Natuurlijk kunnen dingen vertragen, maar dan kun je in overleg ook een aangepaste offerte opstellen als je de opdracht door wil laten gaan.

Zelf neem ik in in de offerte op dat de planning afhangt van het moment van opdrachtverlening of ik reserveer al enkele zaken en dan geldt de planning voor opdrachtverlening voor datum x. Zonder reservering ga ik op het moment van opdrachtverlening ga de levertermijnen op dat moment na en reserveer het een en ander. Als de opdrachtgever akkoord is met die planning wordt de opdracht definitief. En soms kan het niet snel genoeg en wordt het geen opdracht.
Ik heb even de offerte erbij gepakt. Een precieze leverdatum staat niet gepland. Maar er staat wel dat levertijd maatwerk 10-12 weken bedraagt. Daarom heb ik eind juli gevraagd hoe het met de tafel stond en toen bleek dat het werkblad was gaan werken en dat er een nieuw blad moest komen.
pi_195078568
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:49 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Ik heb even de offerte erbij gepakt. Een precieze leverdatum staat niet gepland. Maar er staat wel dat levertijd maatwerk 10-12 weken bedraagt. Daarom heb ik eind juli gevraagd hoe het met de tafel stond en toen bleek dat het werkblad was gaan werken en dat er een nieuw blad moest komen.
Geen precieze leverdatum, maar gewoon x aantal weken vanaf opdrachtverlening is vrij gebruikelijk geloof ik.

Ben benieuwd wat het juridisch loket hierover zegt. Want waar ligt dan de grens qua overschrijden van die levertermijn? Op een bepaald punt is het redelijk dat jij als opdrachtgever de opdracht kan laten vervallen, omdat zij niet kunnen leveren onder de voorwaarden waar jij opdracht voor hebt gegeven.

Momenteel stevenen jullie af op een 2x zo lange levertermijn als in de offerte is aangeboden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2020 20:56:36 ]
pi_195083135
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:55 schreef Chia het volgende:
Want waar ligt dan de grens qua overschrijden van die levertermijn? Op een bepaald punt is het redelijk dat jij als opdrachtgever de opdracht kan laten vervallen, omdat zij niet kunnen leveren onder de voorwaarden waar jij opdracht voor hebt gegeven.
Mijn gezonde verstand zegt dat je een ingebrekestelling stuurt per verwachte leverdatum en ze dan een redelijke termijn geeft voor nakoming.

En 2 keer zo lang lijkt me persoonlijk niet redelijk.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_195143403
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:43 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

We hebben vanmiddag een mailtje gestuurd naar het juridisch loket. We wachten nog af wat die zeggen en anders zat ik er over na te denken om de FOK!knokploeg erop af te sturen. :P Nee, als juridisch loket zegt dat een ingebrekestelling voldoende is, gaan we dat doen.
Hoe staat het ermee?
Alius aliud dicit
pi_195143478
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 10:37 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Hoe staat het ermee?
Wij hebben donderdag nog een mail gestuurd, omdat het bedrijf nog steeds niks had laten horen. Hier hebben ze een reactie opgegeven. Ik doe de mail even in een spoiler. Van het juridisch loket hadden we niks meer gehoord.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195143525
Niets over eventuele tegemoetkoming i.v.m. de vertraging?
pi_195143831
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 10:51 schreef NicolasJoy het volgende:
Niets over eventuele tegemoetkoming i.v.m. de vertraging?
Nope, wij hadden gewoon nogmaals gevraagd hoe het stond met de bestelling. Dit was hun reactie. Ik had het er gisteren met mijn vriend over, maar die wil er gewoon geen energie meer in steken. Als het aan hem ligt, dan betalen we de tafel en dan is het gewoon klaar.
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:07:53 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195144480
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 11:16 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Nope, wij hadden gewoon nogmaals gevraagd hoe het stond met de bestelling. Dit was hun reactie. Ik had het er gisteren met mijn vriend over, maar die wil er gewoon geen energie meer in steken. Als het aan hem ligt, dan betalen we de tafel en dan is het gewoon klaar.
Dus dan heb je over een paar weken je nieuwe tafel?
The love you take is equal to the love you make.
pi_195144527
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus dan heb je over een paar weken je nieuwe tafel?
Als alles goed gaat wel ja
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:17:31 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195144626
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:10 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Als alles goed gaat wel ja
^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_195146126
Beetje kut dat het zo lang duurt maar that's life.
-nee-
pi_195855165
Voor degene die nog geïnteresseerd zijn in de afloop. Tijdje geleden hadden we nog een mailtje gestuurd over hoe het nou zat met de betaling.

Tegen ons was gezegd, eerst plannen dan betalen. In het mailtje dat wij vorige maand kregen stond het ineens andersom. Daar hadden we geen reactie op gekregen. En toen waren wij er wel klaar mee en zijn wij naar de winkel gegaan.

Het bleek dat ons onderstel nog steeds bij de lasser stond (dus al meer dan een maand) en dat het dus nog niet klaar was. Ze vroegen at wij wilden en wij hebben aangegeven de order te willen annuleren. Dus uiteindelijk alsnog opgelost en wij hebben ergens anders een nieuwe tafel besteld.
pi_195856387
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:07 schreef WeirdlyWired het volgende:
Voor degene die nog geïnteresseerd zijn in de afloop. Tijdje geleden hadden we nog een mailtje gestuurd over hoe het nou zat met de betaling.

Tegen ons was gezegd, eerst plannen dan betalen. In het mailtje dat wij vorige maand kregen stond het ineens andersom. Daar hadden we geen reactie op gekregen. En toen waren wij er wel klaar mee en zijn wij naar de winkel gegaan.

Het bleek dat ons onderstel nog steeds bij de lasser stond (dus al meer dan een maand) en dat het dus nog niet klaar was. Ze vroegen at wij wilden en wij hebben aangegeven de order te willen annuleren. Dus uiteindelijk alsnog opgelost en wij hebben ergens anders een nieuwe tafel besteld.
Thanks voor de terugkoppeling. Eind goed al goed
pi_195859319
Niet echt eind goed al goed hoor... Dat zou geweest als 30 september de tafel geleverd was. Nu kan je weer een x aantal weken wachten op je nieuwe tafel en dat ook nog eens bij een ander bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')