Nee komt uit Tilburg.quote:
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg rare plek voor een piercing.
Ja, net 2 dagen geleden geregistreerdquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je nieuw op FOK!?
@:lange_lans
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, net 2 dagen geleden geregistreerd
welkomquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:42 schreef Fokkerin het volgende:
Voor Koen66.
Nieuw dus.
Wat een rare topictitel?
quote:
Nee merk er niks van, ik vergeet ook vaak dat ik dat ding in mijn lip heb zitten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik zie nu dat ie in je lip zit (?). Is dat niet vervelend met eten/drinken?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op je onderlip? Ik heb dat denk ik nog nooit gezien.
AMAAAAAAquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee merk er niks van, ik vergeet ook vaak dat ik dat ding in mijn lip heb zitten.
[..]
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:42 schreef Fokkerin het volgende:
Voor Koen66.
Nieuw dus.
Wat een rare topictitel?
tenzij er een VBL invasie komt rond de lapoquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Beetje doorposten, dan kunnen we straks weer met een normale TT verder
quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op je onderlip? Ik heb dat denk ik nog nooit gezien.
Heb ik ook gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee merk er niks van, ik vergeet ook vaak dat ik dat ding in mijn lip heb zitten.
[..]
[ afbeelding ]
Iets met fysieke interactie met iemand van een bepaalde etniciteit.quote:
VBL SC-titel, kijk maar in Lenny z'n pohi. Sneue bende.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WelkomWat zijn je hobbies, wat is je lievelingskoffie?
Heb je heel lang haar? Succes en sterkte dan maar?quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wens me sterkte, haar mķet schoon. Daarna beloon ik mezelf met hangmathangen.
Succes! Krijg het al koud als ik er aan denkquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wens me sterkte, haar mķet schoon. Daarna beloon ik mezelf met hangmathangen.
En jij?quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:08 schreef Fokkerin het volgende:
[..]
Heb je heel lang haar? Succes en sterkte dan maar?
Mooie mondquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
sowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga NU voor je kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gaan we weer de verkeerde kant op met corona?
3 patiënten in ons ziekenhuis, waarvan 2 IC. Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gaan we weer de verkeerde kant op met corona?
Maar landelijk stijgt het wel watquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3 patiënten in ons ziekenhuis, waarvan 2 IC. Niks aan de hand.
Ik maak me nog geen zorgenquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar landelijk stijgt het wel wat
Topper!quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik maak me nog geen zorgen
Het liefst natuur en dan van heeeel dichtbij (macrofotografie). Wat doe jij zoal?quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LeukNog een bepaalde soort fotografie? Of vanalles?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maak me ook geen zorgen verder maar zit niet echt te wachten op weer zo'n intelligente "lockdown"quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:25 schreef Koen66 het volgende:
En ook al maak ik me zorgen, Corona gaat er niet door weg, en de wereld draait vrolijk verder
Aantal besmettingen en ziekenhuisopnames in een week met helft toegenomenquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrolijk misschien niet, maar doordraaien wel ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:25 schreef Koen66 het volgende:
En ook al maak ik me zorgen, Corona gaat er niet door weg, en de wereld draait vrolijk verder
Aantal positieven boeit me niet. Gaat mij om ziekenhuis (en eigenlijk vooral IC) opnames.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:28 schreef Fokkerin het volgende:
[..]
Aantal besmettingen en ziekenhuisopnames in een week met helft toegenomen
Er zijn 8265 nieuwe positieve testen bij het RIVM gemeld de afgelopen week. Een week eerder waren dat er 5427. Net als vorige week is dat een stijging van ruim 50 procent. In de afgelopen 24 uur werden er 1379 besmettingen gemeld, het hoogste aantal sinds iedereen getest kan worden.
You should.
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/ Hoe link ik dit?quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarschijnlijk zelf ook al wel 1 of 2 keer CORRED geweest.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aantal positieven boeit me niet. Gaat mij om ziekenhuis (en eigenlijk vooral IC) opnames.
quote:53 COVID-patiënten op IC
15 september 2020
Het aantal COVID-patiënten dat op de Intensive Care verblijft, bedraagt 53. Dat zijn 10 patiënten meer dan de dag ervoor. Er liggen daarnaast 621 non-COVID-patiënten op de IC, 59 meer dan gisteren. De totale IC-bezetting bedraagt 674, 69 meer dan de dag ervoor. Het aantal COVID-opnames buiten de IC bedraagt 187, 21 meer dan gisteren. Het totaal aantal opgenomen COVID-patiënten bedraagt daarmee 240.
Dit blijkt uit de gegevens van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Voorzitter Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg: ‘Het aantal opgenomen COVID patiënten stijgt sneller door, er liggen nu 100 patiënten meer in het ziekenhuis dan 8 dagen geleden. In een enkele regio geeft de toegenomen bezetting aanleiding tot onderlinge spreiding van patiënten tussen ziekenhuizen.’
Maar worden er nu niet gewoon medicijnen toegediend, omdat men meer weet en mensen daardoor sneller herstellen of juist minder snel op de IC terechtkomen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aantal positieven boeit me niet. Gaat mij om ziekenhuis (en eigenlijk vooral IC) opnames.
Ik had gelezen dat ze 8 dagen gemiddeld lagen nu ipv 22 begin van het jaar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar worden er nu niet gewoon medicijnen toegediend, omdat men meer weet en mensen daardoor sneller herstellen of juist minder snel op de IC terechtkomen?
Ja maar daar had Lenny ook weer een kleine kanttekening bij...quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat ze 8 dagen gemiddeld lagen nu ipv 22 begin van het jaar.
We zitten toch in het groen met opnames en IC?quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:30 schreef Fokkerin het volgende:
[..]
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/ Hoe link ik dit?
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar worden er nu niet gewoon medicijnen toegediend, omdat men meer weet en mensen daardoor sneller herstellen of juist minder snel op de IC terechtkomen?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. Rapport gelezen. Dat is dus niet de conclusie die je kunt trekken (maar die wel iedereen trekt die het rapport niet heeft gelezen).quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar daar had Lenny ook weer een kleine kanttekening bij...
Was dat niet allemaal verkeerd in de berichtgeving en was het dat de opnameduur gemiddeld genomen 8 dagen korter was en niet dat ze er maar 8 dagen liggen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pics?!quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Je jurkje @:ijsdraakje. leuk
@:IJSDRAAK
@:IJSDRAAKJE
Kijkduin?quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Die zon jongens. Wat een genot was het. En gedobberd in de zee ook![]()
![]()
![]()
Ik ga met je mee.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
k moet gewoon emigreren. maaakt mij zo gelukkig
Nee, geen warm water.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:08 schreef Fokkerin het volgende:
[..]
Heb je heel lang haar? Succes en sterkte dan maar?
Hielp ook niet mee dat heel Den Haag zo'n beetje vrij is vandaag.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja voor die strandtenten iedereen op elkaar maar viel verder mee
quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Je jurkje @:ijsdraakje. leuk
@:IJSDRAAK
@:IJSDRAAKJE
Nou ja viel mee. had wel wat willen eten bij 1 van die zaken maar was geen plekquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hielp ook niet mee dat heel Den Haag zo'n beetje vrij is vandaag.
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K mis die piercing soms echt heel erg
Oké, dan post ik mijn hipster knotje ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Boks.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb em ook gehad en dat ik em mis :p
quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, dan post ik mijn hipster knotje ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zou ik dat nou weer doen?quote:
Ziet er leuk uit he nuquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja viel mee. had wel wat willen eten bij 1 van die zaken maar was geen plek
Nou is toch ook een verbetering.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat niet allemaal verkeerd in de berichtgeving en was het dat de opnameduur gemiddeld genomen 8 dagen korter was en niet dat ze er maar 8 dagen liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:45 schreef Karzai het volgende:
Ben niet lullig laat ook een glimp zienEen stukje karzaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik vrees alleen een beetje voor de extra drukte die het met zich mee gaat brengen.quote:
Ben niet lullig laat ook een glimp zienJe bent een beetje spiegelbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ik had ooit plannen om naar Engeland te gaan. Daar kwamen even wat dingen tussendoor.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga naar Canada emigreren. Lekker de ruimte.
Ben niet lullig laat ook een glimp zienGoeie tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben graag in de natuur (hiken, hardlopen, skiën), maar slecht in fotografie helaasquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:21 schreef Fokkerin het volgende:
[..]
Het liefst natuur en dan van heeeel dichtbij (macrofotografie). Wat doe jij zoal?
Dat was altijd mijn 2e keuze, na Zwitserland. Lekker in een cabin wonen in het bos zonder buren direct naast jequote:Op dinsdag 15 september 2020 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga naar Canada emigreren. Lekker de ruimte.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ooit plannen om naar Engeland te gaan. Daar kwamen even wat dingen tussendoor.
Ja Canada of Denemarken of Ierland ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was altijd mijn 2e keuze, na Zwitserland. Lekker in een cabin wonen in het bos zonder buren direct naast je
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Canada of Denemarken of Ierland ofzo.
London om de hoek was geen straf geweest. Maar dat was een jaar of 5 geleden dat die plannen concreet aan het worden waren.quote:
En, wat is het antwoord?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf elke dag af
Op een gegeven moment moet je de stap ook maken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf elke dag af
Londen kan ik toch nooit betalen. Zou dan op een flatje drie achter in Schubbekutteveen komen te wonen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je de stap ook maken.
Wij hadden best al iets dingen geregeld en ik had zicht op een baan in London. Alleen toen de relatie over was en brexit er aan kwam is er even een rem op gegaan.
Waar zou je graag heen willen? Thailand?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja elke dag een andere kutsmoes
Ja maar daar mag ik niet werken dat is niet handig maar wel iets soortgelijksquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar zou je graag heen willen? Thailand?
Blijft in Nederland vrij weinig van over.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:15 schreef Karzai het volgende:
kan ook in nederland zijn, in elk geval buiten de stad
valt mee hoor broek in waterland ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:16 schreef Justin_Case het volgende:
Bpi
[..]
Blijft in Nederland vrij weinig van over.
Lijkt me ook heerlijk. Al trekt het idee van een grizzlybeer op de veranda me dan weer minderquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was altijd mijn 2e keuze, na Zwitserland. Lekker in een cabin wonen in het bos zonder buren direct naast je
quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
De gemiddelde duur op de ic is geen 8 dagen nu maar 16 ipv de 22 eerst
https://www.nu.nl/coronav(...)STDaAF_nhX6D7CldFano
quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat niet allemaal verkeerd in de berichtgeving en was het dat de opnameduur gemiddeld genomen 8 dagen korter was en niet dat ze er maar 8 dagen liggen.
Oud-collega is daar haar eigen duikschool begonnen én werkt als correspondent voor de Telegraaf.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar daar mag ik niet werken dat is niet handig maar wel iets soortgelijksMaar bv nu 3 maanden gaan is ook al een test he. Hoeft niet gelijk helemaal
okequote:Op dinsdag 15 september 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-collega is daar haar eigen duikschool begonnen én werkt als correspondent voor de Telegraaf.
Living that lifequote:Op dinsdag 15 september 2020 17:15 schreef Karzai het volgende:
kan ook in nederland zijn, in elk geval buiten de stad
quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ook heerlijk. Al trekt het idee van een grizzlybeer op de veranda me dan weer minder
quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ook heerlijk. Al trekt het idee van een grizzlybeer op de veranda me dan weer minder
Ik had ook niet echt de illusie dat ik daar midden in de stad zou kunnen wonen daarquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Londen kan ik toch nooit betalen. Zou dan op een flatje drie achter in Schubbekutteveen komen te wonen.
Ahaquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
De gemiddelde duur op de ic is geen 8 dagen nu maar 16 ipv de 22 eerst
https://www.nu.nl/coronav(...)STDaAF_nhX6D7CldFano
Wilde boel daar in Limburgquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]Waar mijn vader eerder woonde (in een bos) liepen zwarte beren. Dan moest je een fluitje meenemen als je naar de auto liep of de post uit de brievenbus ging halen. Bij de buren zat er een keer eentje in de garage door de vuilnisbakken te vroeten
M'n neef woont in een buitenstad, half uur met de trein. Zelfs die hoop koester ik nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ook niet echt de illusie dat ik daar midden in de stad zou kunnen wonen daar
Ik ken iemand die als trouwfotograaf op mauritius aan de slag is gegaan. Ook leukquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-collega is daar haar eigen duikschool begonnen én werkt als correspondent voor de Telegraaf.
heb ik nog 2 thai nodig. daar gaat het misquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt ook wat geld om daar iets te starten
quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde boel daar in Limburg
Dan kom je in zo’n slaapstad als Reading terechtquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n neef woont in een buitenstad, half uur met de trein. Zelfs die hoop koester ik niet
of als verwarmingsmonteur op Jamaicaquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken iemand die als trouwfotograaf op mauritius aan de slag is gegaan. Ook leuk
Mijne ook, hebben wij dezelfde neef?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n neef woont in een buitenstad, half uur met de trein. Zelfs die hoop koester ik niet
Of Lutonquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kom je in zo’n slaapstad als Reading terecht
Je moet twee Thai in dienst nemen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik nog 2 thai nodig. daar gaat het mis
en dat ik niet de eigenaar ben
Ik ben vorig jaar bij m'n neef langsgegaan, is een prima stadje hoor. Heel klein, paar winkeltjes, ergens de fundering van een oude abdij want half Engeland is een monument, mooi park, station. Maar die huizenquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kom je in zo’n slaapstad als Reading terecht
Ik heb verder alleen verre familie in Australiëquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne ook, hebben wij dezelfde neef?
Hoe meer kiprestaurants, des te slechter is de buurt in Londen, heb ik me ooit eens laten vertellen. Ik vrees dat Luton slecht scoort op die schaalquote:
dat komt daarna nog ;P je moet met 2 thai samen de zaak beginen, jij als buitenlander mag max 49% bezitten van de onderneming.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet twee Thai in dienst nemen?
Oké, dat gaat ‘m niet wordenquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat komt daarna nog ;P je moet met 2 thai samen de zaak beginen, jij als buitenlander mag max 49% bezitten van de onderneming.
en je moet idd een bepaald aantal locals in dienst nemen
Oh dat is kut..quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat komt daarna nog ;P je moet met 2 thai samen de zaak beginen, jij als buitenlander mag max 49% bezitten van de onderneming.
Gaat het hier om levende Thai?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is bij Thai altijd nog even afwachten he.quote:
Dus allemaal niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, dat gaat ‘m niet worden
quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is bij Thai altijd nog even afwachten he.
Ja er staan me wat huizen daarquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar bij m'n neef langsgegaan, is een prima stadje hoor. Heel klein, paar winkeltjes, ergens de fundering van een oude abdij want half Engeland is een monument, mooi park, station. Maar die huizen
Wij waren ons aan het oriënteren in een aantal buurten rondom London maar alles wat een beetje goed leek was meteen onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe meer kiprestaurants, des te slechter is de buurt in Londen, heb ik me ooit eens laten vertellen. Ik vrees dat Luton slecht scoort op die schaal
Dat is echt vreselijk. Ik heb aan mijn vorige werkgever om een baan in Londen gevraagd, maar achteraf ben ik blij dat ik die niet heb gekregenquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja er staan me wat huizen daar
[..]
Wij waren ons aan het oriënteren in een aantal buurten rondom London maar alles wat een beetje goed leek was meteen onbetaalbaar.
BUDAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk. Ik heb aan mijn vorige werkgever om een baan in Londen gevraagd, maar achteraf ben ik blij dat ik die niet heb gekregen
nou ja dat de rijke westerling daar niet alles opkooptquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ze vinden het prima dat je als toerist de buidel komt leegschudden, maar verder kun je maar beter gewoon weer gaan
Na ja zo gaat het overal eigenlijk
2000 pond per maand, twee slaapkamers dacht ik, koopje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja er staan me wat huizen daar
[..]
Wij waren ons aan het oriënteren in een aantal buurten rondom London maar alles wat een beetje goed leek was meteen onbetaalbaar.
Ja dat is ook niet goed natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat de rijke westerling daar niet alles opkoopt
Vond het leuk dat de huurprijzen overal per week aangegeven stonden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2000 pond per maand, twee slaapkamers dacht ik, koopje.
Dat is redelijk standaard in de UKquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het leuk dat de huurprijzen overal per week aangegeven stonden.
spekjesquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Ik ga zo aardappelen bakken met champignons, uitjes en spekjes. Wat eet jij?
Geen idee, hopelijk staat het klaar als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Oeh lekker! Schnitzeltje erbij?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker!![]()
O, ik dacht dat je al 3 kwartier thuis wasquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Geen idee, hopelijk staat het klaar als ik thuis ben.
Nee, alleen ditquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh lekker! Schnitzeltje erbij?
Eens wat anders dan hotelkamers per uur.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het leuk dat de huurprijzen overal per week aangegeven stonden.
Die bieden ze tegenwoordig aan op booking.comquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens wat anders dan hotelkamers per uur.
Kun je daarna je weekloon meteen in de pub opzuipen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is redelijk standaard in de UKVeel salarissen worden ook per week betaald.
Watquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bieden ze tegenwoordig aan op booking.com
Maar wel degelijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zijn niet echt patserbakken nee
Met een hoofdletter geschreven betekent het ‘Jammer’quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat Skoda 'schade' betekende in het Tsjechisch.
Ja. Je zal het per ongeluk boeken en in zo’n kamer terecht komen waar alles een beetje plakkerig isquote:
"Jammer" is in het Pools wel "zgoda" dus dat is heel goed mogelijk jaquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat Skoda 'schade' betekende in het Tsjechisch.
O het Duitse schadequote:Op dinsdag 15 september 2020 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een hoofdletter geschreven betekent het ‘Jammer’
quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Jammer" is in het Pools wel "zgoda" dus dat is heel goed mogelijk ja
Iewwquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Je zal het per ongeluk boeken en in zo’n kamer terecht komen waar alles een beetje plakkerig is
Nog nieuws over je pa?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Jammer" is in het Pools wel "zgoda" dus dat is heel goed mogelijk ja
Elke lamp die je aanzet blijkt rood licht te gevenquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je lekker met je blote voeten aan de vloer blijft plakken
Knisperende sprei.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je lekker met je blote voeten aan de vloer blijft plakken
Mijn ex had z'n appartement ooit verhuurd, toen ie de huurster eruit ging zetten omdat ze niet betaalde bleek dat ze overal rode lampen in had gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke lamp die je aanzet blijkt rood licht te geven
Hij heeft de boel daarna plat laten branden?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn ex had z'n appartement ooit verhuurd, toen ie de huurster eruit ging zetten omdat ze niet betaalde bleek dat ze overal rode lampen in had gedaan![]()
Wel flink met desinfectiemiddel laten schoonmakenquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft de boel daarna plat laten branden?
Dat je al een druiper oploopt als je alleen maar aanbeltquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel flink met desinfectiemiddel laten schoonmaken
Lekker gesprek dit ook zo rond etenstijdquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je al een druiper oploopt als je alleen maar aanbelt
Ik heb al gegeten. Moest in de stad zijn om een product op te halen die ik mag testen (ik krijg er zo als wel vaker geld voor). Dus maar bij de Burger King gegetenquote:
Oh dat is cool, wat voor producten zijn dat dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten. Moest in de stad zijn om een product op te halen die ik mag testen (ik krijg er zo als wel vaker geld voor). Dus maar bij de Burger King gegeten![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten. Moest in de stad zijn om een product op te halen die ik mag testen (ik krijg er zo als wel vaker geld voor). Dus maar bij de Burger King gegeten![]()
En dit!quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is cool, wat voor producten zijn dat dan?
Nieuwe maserati?quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg gevarieerd. Ik heb door de jaren echt al van alles mogen testen. Friet. Verschillende soorten vlees. Bier. chips. Nu een toetje. Ik mag alleen niet te diep in gaan op wat het precies is, Dat is ook iets wat de opdrachtgever verlangtquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is cool, wat voor producten zijn dat dan?
Dat vieze dekje gooi ik als eerste in de hoek.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens heb ik weleens begrepen dat de sprei op hotelkamers standaard onder de spermavlekken schijnt te zitten.
Nee, altijd voedingsmiddelen. Auto's testen zal in mijn geval moeilijk gaanquote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg gevarieerd. Ik heb door de jaren echt al van alles mogen testen. Friet. Verschillende soorten vlees. Bier. chips. Nu een toetje. Ik mag alleen niet te diep in gaan op wat het precies is, Dat is ook iets wat de opdrachtgever verlangt
Nou, smakelijk danquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg gevarieerd. Ik heb door de jaren echt al van alles mogen testen. Friet. Verschillende soorten vlees. Bier. chips. Nu een toetje. Ik mag alleen niet te diep in gaan op wat het precies is, Dat is ook iets wat de opdrachtgever verlangt
Tof! Zijn er producten die we nu allemaal kennen en die jij mocht testen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En de sierkussens op het bed die gegarandeerd nooit gewassen wordenquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vieze dekje gooi ik als eerste in de hoek.
Verstandig. Je zou zwanger weer uitcheckenquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vieze dekje gooi ik als eerste in de hoek.
Het wordt spinaziequote:Op dinsdag 15 september 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof! Zijn er producten die we nu allemaal kennen en die jij mocht testen?
O ja, gadverquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de sierkussens op het bed die gegarandeerd nooit gewassen worden
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verstandig. Je zou zwanger weer uitchecken
Hoe lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:14 schreef kwiwi het volgende:
Oh dat moet ik ook nog eens maken, spinazie a la creme
Duw je zo je gezicht er inquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jawel maar wat is a la bloop?
A la crčme. Uit een reclame van vroegerquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jawel maar wat is a la bloop?
oh nee. Dat duurt nog wel even hoorquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je die blauwe glans al na je dag frituren?
Dan zitten toch gewoon je aderen te dicht op de huid en ben je waarschijnlijk sterk ondervoed.quote:
Ja of je bent een smurf.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zitten toch gewoon je aderen te dicht op de huid en ben je waarschijnlijk sterk ondervoed.
Ik denk het wel, al kan ik nu even niet 1 product noemen die tot deze categorie behoort. Daarnaast wordt niet bij iedere test bekend gemaakt wat het merk is. In dit geval weet ik het wel, maar dat ga ik dus niet zeggen...quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof! Zijn er producten die we nu allemaal kennen en die jij mocht testen?
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal lekker gewerkt en productief geweest vandaag jongens?
Mwa. het was niet echt ideaal postbezorg weer vandaag..quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe ben je daar eigenlijk ooit voor gevraagd?quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, al kan ik nu even niet 1 product noemen die tot deze categorie behoort. Daarnaast wordt niet bij iedere test bekend gemaakt wat het merk is. In dit geval weet ik het wel, maar dat ga ik dus niet zeggen...
Hier in de stad lopen wel eens van die enqueteurs rond die je dan aanspreken en vragen of je tijd hebt voor een smaaktest. DUs een keer meegegaan en zo kon ik me inschrijven om vaker per mail benaderd te worden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe ben je daar eigenlijk ooit voor gevraagd?
Urenlang gezommen en gelunchedquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Werk jij voor de binnenlandse veiligheidsdienst in het geheim?quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in de stad lopen wel eens van die enqueteurs rond die je dan aanspreken en vragen of je tijd hebt voor een smaaktest. DUs een keer meegegaan en zo kon ik me inschrijven om vaker per mail benaderd te worden.
Ik denk dat ik zo eens in de 2-3 maanden wel een test doe. Meestal op locatie, dit is volgens mij de tweede keer dat ik een product mee naar huis krijg om het hier te testen en te beoordelen..
Ah ok, zo ben ik ooit bij Google als product tester terecht gekomen. Na de eerste keer bleef ik ook mails krijgen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in de stad lopen wel eens van die enqueteurs rond die je dan aanspreken en vragen of je tijd hebt voor een smaaktest. DUs een keer meegegaan en zo kon ik me inschrijven om vaker per mail benaderd te worden.
Ik denk dat ik zo eens in de 2-3 maanden wel een test doe. Meestal op locatie, dit is volgens mij de tweede keer dat ik een product mee naar huis krijg om het hier te testen en te beoordelen..
Yep en nu moe. Collega had een stappenteller, we lopen op zo'n dag ruim 15000 stappen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben nog wel even bezig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Hey na mijn afspraak die 15:00 klaar was ook gezwommen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Urenlang gezommen en gelunched
Ik vond dat ik wel wat vrij had verdiendquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey na mijn afspraak die 15:00 klaar was ook gezwommen.
Maar wat is er gebeurd met je werk ethiek?
En vakantie heb je ook nog niet gehad dit jaar?
Das best veel!quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en nu moe. Collega had een stappenteller, we lopen op zo'n dag ruim 15000 stappen.
Vroeger toen ik in het centrum van Breda op school zat kwam ik die ook vaak tegen. Ook wel eens meegedaan dat je dan naar een verstopt café gaat waar ze van die enquetes deden voor sigaretten. Dan kreeg je meestal een paar pakjes ongemerkte (witte pakjes) Marlboro mee en een tientjequote:Op dinsdag 15 september 2020 18:36 schreef Bos81 het volgende:
Lol terecht, je moet gewoon werken met je luie reet. Ik heb soms dat ik rond een uur of 3 even ga zitten en me besef dat dat voor het eerst is die dag. Maar zoveel stappen is alleen als we een hele dag werken, wanneer alleen de middag is het uiteraard een stuk minder.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das best veel!
Bij het KDV waar ik eerst kwam zat zo’n hele dikke meid in een stoel, zo’n luie bureaustoel, beetje achterover.
Dsochtends hing ze er al in en ging niet staan als je binnenkwam, smiddags zat ze er nog in.
Keer over geklaagd en toen hebben ze haar ontslagen geloof ik.
Ik voel me aangesproken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das best veel!
Bij het KDV waar ik eerst kwam zat zo’n hele dikke meid in een stoel, zo’n luie bureaustoel, beetje achterover.
Dsochtends hing ze er al in en ging niet staan als je binnenkwam, smiddags zat ze er nog in.
KDV, van die types die naast de pot hebben gepist en vaders die zijn uitgekeken op het kutje thuis, schijnt dat nergens zoveel relaties sneuvelen als daarquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das best veel!
Neequote:Op dinsdag 15 september 2020 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werk jij voor de binnenlandse veiligheidsdienst in het geheim?
Zie je nou wel dat de AIVD hier zitquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Dat zou ik overigens ook zeggen als dat wel het geval zou zijn..
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en nu moe. Collega had een stappenteller, we lopen op zo'n dag ruim 15000 stappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Even zwaaienquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat de AIVD hier zit
Ja,die helikopter die straks boven je huis vliegt is mijn werkquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Jezus christus wat een aantalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is je haar inmiddels schoon en droog?quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Hele dag op mijn reet gezeten en net in de hangmat gehangen.
Nee maar nu welquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat je de hele dag op een stoel toen je bij een KDV werkte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |