En Geschke.quote:
Slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:34 schreef Slobeend het volgende:
Hoe zouden deze topics zijn als het spel Cyclingmaster niet bestond?
Leeg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk 10x leuker, eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:34 schreef Slobeend het volgende:
Gelukkig niet.quote:
Is dat echt zo? Ik dacht eerst dat je een geintje maakte.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:37 schreef franklop het volgende:
Is het al genoemd dat Winner Anacona vernoemd is naar Peter Winnen?
Het schijnt zo te zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Ik dacht eerst dat je een geintje maakte.
Maar hij rijdt z’n beste waardes ooit...quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jody gaat Parijs niet halen he?
En wint ook vrijdag en zondag.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Aert is topfavoriet in de tijdrit
Winner is wel een veel betere voornaam dan Winnen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn.
Zegt hij zelf in ieder geval
https://nos.nl/video/2049(...)ar-peter-winnen.html
Dat denk ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Aert is topfavoriet in de tijdrit
En er komt nog een berg...quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:44 schreef franklop het volgende:
Voor wie zou Rolland bang zijn dat hij op 1,8km voor de top al ervandoor gaat?
Uiteraard, maar wie zou hem bedreigen voor de punten? Kan toch ook gewoon in het groepje blijven? Niemand die hem wilt volgen momenteelquote:
Geleerd van de bestequote:Op dinsdag 15 september 2020 15:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wie zou hem bedreigen voor de punten? Kan toch ook gewoon in het groepje blijven? Niemand die hem wilt volgen momenteel
Of het is voor de zendtijd
"Jumbo rijdt driekwart van het peloton eraf en driekwart van het restant bestaat uit Jumbo".quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Elke keer als Prof. Dr. Ducrot een getal noemt, slaat dat he-le-maal nergens op. Typische alpha.
Eén van de groten der aarde.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat vindt Dylan van Baarle van Van Aert?
Waarom kijk je niet op De Belg?quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:12 schreef AllesKaputt het volgende:
Ja Maarten D., alle Europese rijders zagen hun trainers natuurlijk wel elke dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |