abonnement Unibet Coolblue
pi_195069898
https://joop.bnnvara.nl/n(...)dentencorps-vindicat

quote:
Vijftien leden van de beruchte studentenvereniging Vindicat in Groningen blijken besmet met het coronavirus. Als gevolg van de uitbraak is de sociëteit aan de Grote Markt tot minstens woensdag gesloten. De vereniging verwachtdat het aantal besmettingen zal toenemen omdat nog niet alle uitslagen bekend zijn.

De besmetting heeft volgens Vindicat-voorzitter Giezen niet tijdens de introductieperiode plaatsgevonden, zegt hij tegen RTV Noord:

‘Het gaat om ouderejaars-leden, die geen rol hebben gehad gedurende de introductieweek’, zegt Giezen. Wel zijn de besmette leden in het sociëteitsgebouw geweest. De GGD start een contactonderzoek. Vindicat heeft daarnaast contact met de Hanzehogeschool, de Veiligheidsregio Groningen en de Rijksuniversiteit Groningen, om de situatie beter in kaart te brengen. De besmette leden zijn in quarantaine geplaatst.
Vindicat kwam eerder het nieuws met corona omdat er tijdens de lockdown illegaal feest werd gevierd in de sociëteit. Bij het begin van de pandemie waren daarnaast honderden leden op wintersport waren in besmet gebied.

15 leden van de 2200 besmet en dat noemen ze dan een corona-explosie _O-
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195069983
Van mij persoonlijk mogen alle leden exploderen. Precies zo letterlijk als ik het schrijf.

Arrogante balletjes :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195070000
Waarom moet alleen Vindicat nu weer aangehaald worden? Ook de Navigators (christelijke vereniging) en studenten tandheelkunde hebben corona opgelopen :')
pi_195070020
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:40 schreef vosss het volgende:
Van mij persoonlijk mogen alle leden exploderen. Precies zo letterlijk als ik het schrijf.

Arrogante balletjes :r
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:33 schreef vosss het volgende:

[..]

Lever je Nederlands paspoort in en vertrek naar een of andere sharia zandbak; idioot :r
pi_195070050
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:40 schreef vosss het volgende:
Van mij persoonlijk mogen alle leden exploderen. Precies zo letterlijk als ik het schrijf.

Arrogante balletjes :r
Juist hartstikke leuk. Zelf bij ASC/AVSV gezeten en dat was toch een leuk moment in mn leven
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195070052
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:42 schreef jameshond7 het volgende:

[..]


[..]

:')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195070129
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:41 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom moet alleen Vindicat nu weer aangehaald worden? Ook de Navigators (christelijke vereniging) en studenten tandheelkunde hebben corona opgelopen :')
Die anderen krijgen geen kliks
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195070208
Tsja, als je kijkt hoe die kut studenten laatste tijden met gigantische groepen in het plantsoen/stadspark, in het centrum en in verschillende studentenhuizen op elkaars lip zitten te feesten alsof er niks aan de hand is, is het niet verwonderlijk.
pi_195070265
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:41 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom moet alleen Vindicat nu weer aangehaald worden? Ook de Navigators (christelijke vereniging) en studenten tandheelkunde hebben corona opgelopen :')
Bij Vindicat zitten de toekomstige Grapperhausjes.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195070288
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:57 schreef hyviiee het volgende:
Tsja, als je kijkt hoe die kut studenten laatste tijden met gigantische groepen in het plantsoen/stadspark, in het centrum en in verschillende studentenhuizen op elkaars lip zitten te feesten alsof er niks aan de hand is, is het niet verwonderlijk.
Ik heb met eigen ogen heel andere dingen gezien. Juist studenten netjes op afstand in grotere ruimtes.
pi_195070316
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:03 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ik heb met eigen ogen heel andere dingen gezien. Juist studenten netjes op afstand in grotere ruimtes.
Geen idee waar en wanneer je dat gezien hebt? Maar al sinds een paar weken zie ik constant echt gigantische groepen studenten in het stadspark bier zuipen en feesten en in het plantsoen bij de muziektempel hetzelfde verhaal. Gisteravond om een uur of 22 door de stad fietsend, hele grote groepen die echt geen afstand hielden bij de bekende "studenten" pizzeria, en ga zo maar door,
pi_195070330
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:35 schreef Mikeytt het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/n(...)dentencorps-vindicat
[..]

15 leden van de 2200 besmet en dat noemen ze dan een corona-explosie _O-
Natuurlijk noemen ze dat zo.
Dit zijn er 15, er zullen er nog wel een paar bijkomen.

Maar vindicat is natuurlijk standaard 'niet goed', dus ieder slecht bericht over hun is top nieuws.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195070333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Bij Vindicat zitten de toekomstige Grapperhausjes.
Vindicat is echt niet meer zo als vroeger he, letterlijk elk hbo of uni student, man of vrouw, kan zich er aanmelden
pi_195070356
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Natuurlijk noemen ze dat zo.
Dit zijn er 15, er zullen er nog wel een paar bijkomen.

Maar vindicat is natuurlijk standaard 'niet goed', dus ieder slecht bericht over hun is top nieuws.
Als er 1 ziek is dan is de kans inderdaad ook groot dat er meerdere ziek zijn, gezien er heel veel bij elkaar in huis wonen. Maar daar wordt natuurlijk weer niet over gesproken, het zijn allemaal individuen die zich los van elkaar hebben 'misdragen' :')
pi_195070361
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:07 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Vindicat is echt niet meer zo als vroeger he, letterlijk elk hbo of uni student, man of vrouw, kan zich er aanmelden
Wat moet ik mij voorstellen bij een hbo student?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195070363
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:06 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Geen idee waar en wanneer je dat gezien hebt? Maar al sinds een paar weken zie ik constant echt gigantische groepen studenten in het stadspark bier zuipen en feesten en in het plantsoen bij de muziektempel hetzelfde verhaal. Gisteravond om een uur of 22 door de stad fietsend, hele grote groepen die echt geen afstand hielden bij de bekende "studenten" pizzeria, en ga zo maar door,
Dat ze feesten ontken ik niet maar afgaande op wat ik gezien heb bleef er ondanks de zuippartijen opmerkelijk genoeg wel afstand etc. Hoe dat in de kleine uurtjes is afgelopen weet ik niet. Maar al bleven ze netjes afstand houden wordt er later nog meer dan genoeg geneukt onderling om eea over te dragen.
pi_195070365
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat moet ik mij voorstellen bij een hbo student?
:') _O-
pi_195070370
Hoe kan een studentenvereniging berucht zijn?
Het zijn toch arme schaapjes die niet alleen durven te zijn.
pi_195070406
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:35 schreef Mikeytt het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/n(...)dentencorps-vindicat
[..]

15 leden van de 2200 besmet en dat noemen ze dan een corona-explosie _O-
Alles om de repressieve maatregelen niet terug te draaien.
pi_195070447
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:09 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dat ze feesten ontken ik niet maar afgaande op wat ik gezien heb bleef er ondanks de zuippartijen opmerkelijk genoeg wel afstand etc. Hoe dat in de kleine uurtjes is afgelopen weet ik niet. Maar al bleven ze netjes afstand houden wordt er later nog meer dan genoeg geneukt onderling om eea over te dragen.
Nouja, dan zien wij verschillende dingen haha. Maar het is iig niet raar dat bij die studenten verenigingen een behoorlijke stijging van het virus te zien is. Groningen staat trouwens ook op "rood" als het om besmettingen gaat.
pi_195070466
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:10 schreef hoechst het volgende:
Hoe kan een studentenvereniging berucht zijn?
Het zijn toch arme schaapjes die niet alleen durven te zijn.
joop bnnvara serieus nemen :')
  dinsdag 15 september 2020 @ 13:21:02 #22
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195070521
CORONA EXPLOSIE!!

....15 mensen besmet :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 15 september 2020 @ 13:23:58 #23
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195070570
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:41 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom moet alleen Vindicat nu weer aangehaald worden? Ook de Navigators (christelijke vereniging) en studenten tandheelkunde hebben corona opgelopen :')
Omdat mensen die andere verenigingen niet kennen, dus dat levert minder geschuimbek op.
  Moderator dinsdag 15 september 2020 @ 13:25:12 #24
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195070586
Joop :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_195070815
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:41 schreef jameshond7 het volgende:
Ook de Navigators (christelijke vereniging)
Ohja? :9~
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')