En zijn ontzettend creatief/positief uitgelegd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:53 schreef Za het volgende:
[..]
De berichtgeving komt van Diederik Gommers, en dat is geen positivo of iemand die de zaken beter voor wenst te stellen, de cijfers komen van stichting Nice.
Op die manier zullen veel mensen wel denken, ja bekijk het lekker.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 3 keer moeten bellen voor een afspraak en de 3e keer 1,5 uur moeten wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Morgenmiddag afspraak voor 60 km. verderop.
Die cijfers worden apart bijgehouden. Zeeland is een land, dat zie je toch zelf ook wel? Zee-land.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:53 schreef roos94 het volgende:
Ik blijf het interessant vinden hoe sommige gebieden compleet immuun lijken voor corona. In Zeeland krioelt het van de toeristen, de hoeveelheid Duitsers en Belgen is echt bedroevend. Bijna niemand houdt afstand, maar er zijn hier vrijwel geen besmettingen. En dat is al zo sinds de uitbraak begon.
Dit topic kan wel een fantastenfilter gebruiken, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Angstklachten? 90%? Doe eens een bron
Aah, dat verklaart het!quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:55 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Die cijfers worden apart bijgehouden. Zeeland is een land, dat zie je toch zelf ook wel? Zee-land.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En zijn ontzettend creatief/positief uitgelegd.
Het is hier zelfs weer een soort van verplicht. Ze willen het liefst minimaal 20 man (van de 35) op kantoor hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:55 schreef OProg het volgende:
Mij valt ook op dat toch relatief veel mensen weer naar kantoor gaan die de afgelopen 6 maanden ook prima thuis konden werken. Inclusief ambtenaren trouwens. Dat levert dus ook OV belasting en dergelijke op. Wat mij betreft mag dat advies ook wel een keer een herhaling krijgen.
Mja, de OV-bedrijven willen juist weer meer reizigers.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:55 schreef OProg het volgende:
Mij valt ook op dat toch relatief veel mensen weer naar kantoor gaan die de afgelopen 6 maanden ook prima thuis konden werken. Inclusief ambtenaren trouwens. Dat levert dus ook OV belasting en dergelijke op. Wat mij betreft mag dat advies ook wel een keer een herhaling krijgen.
Klik eens op de link uit mijn post, en check de uitleg van Lenny.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:55 schreef Za het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom verzet je je tegen feiten?
En het bericht van Gommers was anders dan jij hier soort van citeert. Zonder bron.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:53 schreef Za het volgende:
[..]
De berichtgeving komt van Diederik Gommers, en dat is geen positivo of iemand die de zaken beter voor wenst te stellen, de cijfers komen van stichting Nice.
Niets op dat plaatje zegt iets over angst.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:55 schreef Za het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom verzet je je tegen feiten?
Klopt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:55 schreef OProg het volgende:
Klopt. En ik wil weer naar concerten en sportwedstrijden. En in een overvolle kroeg staan. Onder aan de streep levert elke maatregel verliezers op maar op een gegeven moment moet je toch wel iets doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:56 schreef Monolith het volgende:
Mja, de OV-bedrijven willen juist weer meer reizigers.
Klopt. Drie verkouden hier en dat was precies wat ik dacht. Totdat de vriendin van één van hen koorts kreeg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Op die manier zullen veel mensen wel denken, ja bekijk het lekker.
Ik wil het later wel even voor je opzoeken.quote:
Ah nee ze gebruiken wel QR codes gelukkig. Dat is wel fijn want Google vult die formulieren automatisch voor me in.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En dan allemaal met dezelfde niet tussendoor ontsmette pen, zoals ik erg veel heb gezien. Prachtig toch.
't gaat een leuke winter wordenquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:00 schreef Elan het volgende:
Onderwijs moet sowieso doorgaan dus eventuele al dan niet lokale maatregelen zullen straks (weer) op de horeca , bioscopen en cultuursector hun bordje komen.
Er is een grotere opname bereidheid zo vertelde hij al.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:47 schreef Za het volgende:
Gommers komt nu pas naar buiten met het verhaal dat mensen heden binnen 6 dagen alweer een IC verlaten tegenover 22 dagen in maart.
Wanneer gaat hij onthullen dat de reguliere covid opnames voor 90% bestaan uit mensen met angstklachten?
Dit wilde ik eigenlijk net gaan posten: ALS ze al (lokale) maatregelen gaan treffen, gaan ze terugvallen op ontmoetingsplekken waar momenteel (toch redelijk) veel mensen samenkomen: theaters, bioscopen, horeca.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:00 schreef Elan het volgende:
Onderwijs moet sowieso doorgaan dus eventuele al dan niet lokale maatregelen zullen straks (weer) op de horeca , bioscopen en cultuursector hun bordje komen.
Nouja doe maar. Zal bij meerdere ziekenhuis opnames het geval zijn dat mensen in paniek raken. Covid, longontsteking, amputatie, kanker.Operaties,chemotherapie, kans om te sterven etc.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:01 schreef Za het volgende:
[..]
Ik wil het later wel even voor je opzoeken.
Punt is, bij veel mensen ontstaat een paniek reactie, waardoor er klachten ontstaan die voortkomen uit de paniekreactie niet uit de besmetting met Covid, het Horatio Oduber ziekenhuis op Aruba is hier vrij eerlijk over geweest.
Ambulances die af en aan raden met coronapatiënten - ambulance personeel in hasmat pakken, voor het oog van journalisten, zonder dat hier opnames tegenover staan, omdat het panikerende mensen betreft.
Nee, maar dat heb ik inmiddels uitgelegd waar die info zijn origine vindt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:58 schreef Tijger_m het volgende:
Niets op dat plaatje zegt iets over angst.
Dingetje is dat mensen vooral steeds meer thuisfeestjes geven. Ik zie dat in mijn omgeving alweer. Vooral om omdat de horeca het niet toelaat nog, en je ook niet uit kan gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit wilde ik eigenlijk net gaan posten: ALS ze al (lokale) maatregelen gaan treffen, gaan ze terugvallen op ontmoetingsplekken waar momenteel (toch redelijk) veel mensen samenkomen: theaters, bioscopen, horeca.
We moeten ons er echt op voor gaan bereiden dat die zaken weer deels dicht gaan of met nog strengere restricties te maken gaan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |