Als niemand zich meer ergens aan gaat houden, is lockdown de enige optie (met strenge controle + boetes uiteraard, want niemand zou zich ook houden aan een lockdown zonder consequenties). Gelukkig is je sentiment compleet misplaatstquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:46 schreef Justin_Case het volgende:
Wat voor maatregelen moeten ze nemen dan? Sinds dat blundertje van Grapperkloot gaat niemand zich meer ergens aan houden..
Haha vet grappig. Ik werk namelijk op de Hogeschool Utrecht en die woordvoerder Seger Pijnenburg in dit artikel ken ik, vorige week nog gesproken toevalligquote:
Dan moet ik er nog even goed van genieten. Volgende maand word ik 30. Dan is het dus gedaan met mijn levenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van oudjes. Vanaf 30-39 gaat het omhoog, dus 30+ binnen blijven dan maar?
Wordt het wel echt lekker rustig op straat
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:47 schreef Za het volgende:
Gommers komt nu pas naar buiten met het verhaal dat mensen heden binnen 6 dagen alweer een IC verlaten tegenover 22 dagen in maart.
Wanneer gaat hij onthullen dat de reguliere covid opnames voor 90% bestaan uit mensen met angstklachten?
Daar geloof ik niet in. Dat geldt alleen voor mensen die toch al schijt hadden aan de regels.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:46 schreef Justin_Case het volgende:
Wat voor maatregelen moeten ze nemen dan? Sinds dat blundertje van Grapperkloot gaat niemand zich meer ergens aan houden..
Waarschijnlijk gaan we terug naar de situatie van 1 juni. 30 mensen maximaal binnen. Dus weer lekker in de rij voor je boodschappen, hopen dat het droog blijf zodat je geen kou vatquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:46 schreef Justin_Case het volgende:
Ontkennen heeft geen zin zeker?quote:
Gaat niet gebeuren, daar raak je de economie onevenredig hard meequote:Op dinsdag 15 september 2020 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan we terug naar de situatie van 1 juni. 30 mensen maximaal binnen. Dus weer lekker in de rij voor je boodschappen, hopen dat het droog blijf zodat je geen kou vat
Vlug! Feesten! Want volgende maand is de wereld ongeveer vergaan, vrees ikquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan moet ik er nog even goed van genieten. Volgende maand word ik 30. Dan is het dus gedaan met mijn leven
Omdat die cijfers niet kloppen/creatief uitgelegd zijn, zie post van Lenny_Leonard eerder vandaag.quote:
Nou dat zet zoden aan de dijk zeg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan we terug naar de situatie van 1 juni. 30 mensen maximaal binnen. Dus weer lekker in de rij voor je boodschappen, hopen dat het droog blijf zodat je geen kou vat
Omdat de berichtgeving hierover al hier heeft gestaan en jouw bericht al niet klopt met je 6 dagen. De rest nemen we dan al niet eens meer serieus.quote:
Dat lijken me dan alleen de domme mensen. Als Grappie oversteekt bij rood ga ik ook niet zijn voorbeeld volgen omdat 'hij dat ook doet'.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:46 schreef Justin_Case het volgende:
Kan je wel sarcastisch reageren, maar onder de maatregelen toen daalden de cijfers. Wat wil je dan, als dat volgens jou ook niet genoeg is?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou dat zet zoden aan de dijk zeg.
Ik heb gisteren 3 keer moeten bellen voor een afspraak en de 3e keer 1,5 uur moeten wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Morgenmiddag afspraak voor 60 km. verderop.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:46 schreef Slayage het volgende:
Woonachtig in den haag, Gisteren probeerde ik de huisarts telefonisch te bereiken,.werd er na 15 in de wacht te staan opeens de verbinding verbroken, was me nooit eerder overkomen. Bewijst maar hoe druk ze het hebben.
Angstklachten? 90%? Doe eens een bronquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:47 schreef Za het volgende:
Gommers komt nu pas naar buiten met het verhaal dat mensen heden binnen 6 dagen alweer een IC verlaten tegenover 22 dagen in maart.
Wanneer gaat hij onthullen dat de reguliere covid opnames voor 90% bestaan uit mensen met angstklachten?
Ja en nee. Het draagt in ieder geval zeker niet bij, al helemaal niet als je daarna ook nog gaat sleutelen aan de bijbehorende boete. Dan is het einde wel zoek hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Dat geldt alleen voor mensen die toch al schijt hadden aan de regels.
De berichtgeving komt van Diederik Gommers, en dat is geen positivo of iemand die de zaken beter voor wenst te stellen, de cijfers komen van stichting Nice.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:51 schreef miss_sly het volgende:
Omdat de berichtgeving hierover al hier heeft gestaan en jouw bericht al niet klopt met je 6 dagen. De rest nemen we dan al niet eens meer serieus.
Dat heeft destijds in elk geval aantoonbaar zoden aan de dijk gezet. Het alternatief is straks weer bepaalde zaken helemaal sluiten, dat wil werkelijk niemand.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou dat zet zoden aan de dijk zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |